Dat hebben ze toch best wel toegegeven. EN eigenlijk zijn er al 3 toch? Assassins Creed's dan!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:14 schreef Jivis het volgende:
Ik geloof er niks van het een trilogie gaat worden eigenlijk. Als het derde deel weer zo'n succes is krijgen we er waarschijnlijk nog wel een game achteraan.
Wat is de derde dan volgens jou?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:44 schreef magge het volgende:
EN eigenlijk zijn er al 3 toch? Assassins Creed's dan!
Handhelds heb je ook nog. Maar die zijn volgensmij zo slecht dat ze nauwelijks het vermelden waard zijnquote:
DLCquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:39 schreef Trumple het volgende:
Ik heb de verhaallijn uitgespeeld, maar ik mag het gedeelte van Florence achter de grote rivier nog steeds niet betreden. Ik bedoel het gebied dat zich binnen de rode kaders bevind op onderstaande afbeelding:
[ afbeelding ]
Iemand een idee hoe je dit gebied kan vrij spelen?
DLC lijkt me zo goed als zeker, anders hadden ze zo'n groot gebied wel gewoon opengesteld. Nee, daar moeten ze nog wat geld aan verdienen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
DLC
maar serieus, ik weet het niet
Zal wel weer niet naar PS3 komenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:00 schreef Jivis het volgende:
[..]
DLC lijkt me zo goed als zeker, anders hadden ze zo'n groot gebied wel gewoon opengesteld. Nee, daar moeten ze nog wat geld aan verdienen.
Lijkt me een UITSTEKEND gebied voor DLC, immers, je moet je gameplay wel tot max 1 a 2 uur uitbreidenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:00 schreef Jivis het volgende:
[..]
DLC lijkt me zo goed als zeker, anders hadden ze zo'n groot gebied wel gewoon opengesteld. Nee, daar moeten ze nog wat geld aan verdienen.
Jawel, ze zijn bezig voor 360 én PS3.quote:
Voor mij heeft het pas vernieuwing als ze er extra informatie instoppen met betrekking tot het derde deel. Maar gezien dat chapter-gat dat iemand had ontdekt verwacht ik gewoon nog een tussentijdse Ezio-storyline. Hij was opeens ook wel erg oud aan het einde van deel 2.quote:Op zaterdag 5 december 2009 08:57 schreef Chocobo het volgende:
Ik weet niet of DLC nu echte vernieuwing kan brengen. Geniet onwijs van de game, maar als de end-credits voorbij rollen en je zo'n beetje alles gedaan hebt wat je kan doen, ben je naar mijn idee wel klaar met AC2.
quote:Speaking of absolute crap, I don't know what Ubisoft has done to the game's engine, but Jesus Christ is it bad. This game has some of the most puzzlingly bad graphics I have seen on a console this year.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |