quote:Op maandag 23 november 2009 11:42 schreef Sattyagraha het volgende:
Niks mis mee,
Schaaken je vrienden straks een leuke cougar.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=cougar
Dat is voor de onderlaag van de maatschappijquote:Op maandag 23 november 2009 11:44 schreef shouta het volgende:
Wat is er mis met een datingsite?
Ik las shoarmaquote:
Dat en ik mis en beetje wat TS er nou helemaal mee te maken heeft. Als zijn vrienden dat willen doen, moeten ze dat toch lekker doen? Daar heeft hij niets mee te maken.quote:
Dit dusquote:Op maandag 23 november 2009 12:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Echte mannen maken gebruik van de mogelijkheden die er zijn. Vanuit je bed iemand in je bed, idealer kan het niet!
quote:
Scoor je die niet makkelijker op vrijdagavond met wat drank in een kinderdisco?quote:Op maandag 23 november 2009 12:33 schreef de_boswachter het volgende:
Ach why not.
Indien je makkelijke, onzekere pussy wil scoren...... is dat de optie.
Sinds mijn nichtje van 12 daar rondloopt durf ik me niet meer bij de kinderdisco te vertonen met mijn flesje GHB.quote:Op maandag 23 november 2009 12:43 schreef Adelante het volgende:
Scoor je die niet makkelijker op vrijdagavond met wat drank in een kinderdisco?
Ah vandaar.quote:Op maandag 23 november 2009 11:54 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat is voor de onderlaag van de maatschappij![]()
Daar komen alleen VMBO-ers![]()
Het is gemaakt voor lelijke mensen
Daar zoeken nerds varkens en anders om
ik zou het eigenlijk niet weten
Whehehequote:Op maandag 23 november 2009 12:41 schreef Chinless het volgende:
Stel je niet aan, een vriendin van mij kwam vrijdag er achter dat haar vriend actief was op relatieplanet.nl.
Hoe ze er achter kwam: een vriendin ban haar was daar ook actief en kwam hem tegen..
Maw, 2 triesten mensen dus in 1 familie kring?
ALLES?!quote:
Ik had eigenlijk niet anders verwacht.quote:Op maandag 23 november 2009 15:14 schreef Aethereal het volgende:
Datingsites.Ik wist niet dat Fokkers zó laag gingen.
WTF. Wat een gedrochtquote:Op maandag 23 november 2009 15:37 schreef Salatrel het volgende:
mooie advertentie ook weer![]()
[ afbeelding ]
Volslankquote:Op maandag 23 november 2009 15:37 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Over die term blijf ik me verbazen.quote:
Haha, een peer!quote:Op maandag 23 november 2009 15:37 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
No fcking way!quote:Op maandag 23 november 2009 15:48 schreef renedis het volgende:
TS is stiekem zelf degene die zich wilt aanmelden..
Nuecken?quote:Op maandag 23 november 2009 16:15 schreef Fascination het volgende:
Ik ga me ook inschrijven op zo'n site.
precies, allemaal van die figuren die je liefst niet als vriendin wilt.quote:Op maandag 23 november 2009 16:40 schreef Synthesist het volgende:
meisjes met psychische stoornissen zoals borderline.
of je ziet profielen met foto's die achteraf 2 jaar oud blijken te zijn (en zij is nu 20 kilo zwaarder)
25 jarige vrouwen die bezwangert willen worden
en dan heb ik het nog niet over het manvolk gehad. net zo triest, maar dan anders.
Wel ideale neukertjesquote:Op maandag 23 november 2009 22:56 schreef jn01 het volgende:
[..]
precies, allemaal van die figuren die je liefst niet als vriendin wilt.
Nah. Niet belangrijk voor 1x.quote:Op maandag 23 november 2009 23:01 schreef jn01 het volgende:
[..]
Mag het er ook nog n beetje mooi uitzien?:p
nu snap ik emquote:Op maandag 23 november 2009 23:10 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
De vorm van het hoofd van die dame in de ad
Sharmenplanet.nl?quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:27 schreef Salatrel het volgende:
relatieplanet.nl
voor een serieuze relatie!
en welke site voor minder serieus?
Mensen die denken dat je vrijgezel blijft als je niet toegeeft aan datingsites.quote:Op maandag 23 november 2009 11:42 schreef Netsplitter het volgende:
Jij blijft liever vrijgezel de rest van je leven??
Typisch iddquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:19 schreef ethiraseth het volgende:
Voor mensen die beweren nooit op datingsites te komen weten jullie wel heel precies wat er te vinden is.
je snapt toch wel dat "sharmen" bullshit is, charme ofzoiets (ik weet t zelf niet eensquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:52 schreef jn01 het volgende:
Hmm volgende keer me posts maar is ff door de spellingschek heen gooien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |