Het motorhoekje is ergens anders. Je bent namelijk de 'driver' in een auto, niet de 'rider'.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:19 schreef MikeLowrey het volgende:
It's not the ride, it's the rider!![]()
Idd, en een R8, die is ook cool.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:04 schreef lezut het volgende:
Als ik iets niet saai vind is het die punto hierboven wel. Leuk karretje.
En die opmerking die hier een paar pagina's terug over Audi's gemaakt wordt klopt half vind ik. Oké, alles is wel hetzelfde, maar dat is bij Porsche ook zo. En die zijn ook wel spannend.
Daarbij is de nieuwste A4 Avant gewoon een eng dikke wagen.
Mwah, onder de sportwagens is Porsche de volkswagen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:04 schreef lezut het volgende:
En die opmerking die hier een paar pagina's terug over Audi's gemaakt wordt klopt half vind ik. Oké, alles is wel hetzelfde, maar dat is bij Porsche ook zo. En die zijn ook wel spannend.
Vind jij de lancer sportsback saaiquote:Op woensdag 16 december 2009 12:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Subaru Impreza
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mitsubishi Lancer
Haal de spoilers en WRX spulletjes eraf en er blijft niks van over.
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:15 schreef Apekoek het volgende:
Sowieso zijn alle stationwagons echt kanker saai!
Waarom de Golf 1 niet? Ik vind de Golf 1 en 2 toch wel behoorlijk op elkaar lijken.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vind jij de lancer sportsback saai? ik vind het juist best een gaaf ding.
Mijn top 3 saaie auto's:
3) [ afbeelding ]
Nissan Sunny
2) [ afbeelding ]
VW Golf 2 t/m 4
1) [ afbeelding ]
Opel astra station
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:14 schreef Semisane het volgende:
Ik wilde een plaatje uploaden van de volkwagen jetta, maar viel in slaap bij het opzoeken ervan.
Dan nog is een sedan van Audi uit hetzelfde jaar vele malen mooier dan deze jan met de pet met een iets boven gemiddelde portemonnee stationwagon.quote:
Is persoonlijk, ik vind sommige stations mooie lijnen hebben zoals de nieuwe E-klasse of de oude V70.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dan nog is een sedan van Audi uit hetzelfde jaar vele malen mooier dan deze jan met de pet met een iets boven gemiddelde portemonnee stationwagon.
Het was al duidelijk hoor, je hoeft het niet nog een keer te onderbouwen met een plaatje.quote:
Die is inmiddels zo outdated dat ie weer een soort cultstatus krijgtquote:Op woensdag 16 december 2009 13:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom de Golf 1 niet? Ik vind de Golf 1 en 2 toch wel behoorlijk op elkaar lijken.
Ik vind het een verschrikkelijke auto om te zien en de overgang van de Kever naar de Golf 1 is wel behoorlijk. Ik prefereer de eerste aangezien dat mijn enige auto isquote:Op woensdag 16 december 2009 15:05 schreef Metro2005 het volgende:
Die is inmiddels zo outdated dat ie weer een soort cultstatus krijgt
Jij hebt geen smaak.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dan nog is een sedan van Audi uit hetzelfde jaar vele malen mooier dan deze jan met de pet met een iets boven gemiddelde portemonnee stationwagon.
Ik vind het een Koreaans aandoende, slaapverwekkende en nietszeggende hatchback met een té dikke kont.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vind jij de lancer sportsback saai? ik vind het juist best een gaaf ding.
Ik denk eerder dat jij geen smaakt hebt, beter dit:quote:
Nee man, in vergelijking met een random golf/astra/kadet zijn al die auto's ultiem fascinerend.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:34 schreef Symphonic het volgende:
Zelfs gepimpt is hij nog saai:
[ afbeelding ]
Inkoppertje:
[ afbeelding ]
en de saaiste nostalgische auto die ik zelf gehad heb:
[ afbeelding ]
Ik vind die Impreza best tofquote:Op woensdag 16 december 2009 12:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Subaru Impreza
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mitsubishi Lancer
Haal de spoilers en WRX spulletjes eraf en er blijft niks van over.
photoshop alert!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:23 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij geen smaakt hebt, beter dit:
http://img524.imageshack.us/i/audi20s520hr201eg7.jpg/
Dan een gare stationwagon.
Fiat Multipla.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:22 schreef sjoemie1985 het volgende:
en wat dachten jullie van die auto met zo'n ribbel aan de voorkant?
die vind ik heel erg lelijk en saai. het is net alsof die auto een vetrol heeft.
ik kan alleen zo niet op het merk en type auto komen.
misschien dat 1 van jullie een idee heeft?
die ribbel zit volgens mij vlak onder de voorruit.
bijna volledig mee eens! Ik mis enkel alle Volvo'squote:Op donderdag 26 november 2009 08:12 schreef polariteit het volgende:
VW Golf 1
VW Golf 2
VW Golf 3
VW Golf 4
VW Golf 5
VW Golf 6
Staan met stip op 1
op 2: Audi A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8
op 3: ford focus
op 4: Peugeot 306/307
Een paar stippen aan alle kanten en je kunt er mee gaan dobbelenquote:
Dat kan niet. Lelijke auto's zijn niet saai. Lelijke auto's vallen juist op.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:22 schreef sjoemie1985 het volgende:
die vind ik heel erg lelijk en saai.
Je kan anders best leuke avonturen met zo'n ding beleven hoor :pquote:Op zondag 7 maart 2010 03:00 schreef CasB het volgende:
De Kia Pride.
[ afbeelding ]
Nouja, eigenlijk elke Kia.
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je kan anders best leuke avonturen met zo'n ding beleven hoor :p
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nee, ik was er niet bij.
Heeeee zegquote:Op zondag 7 maart 2010 15:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
He! Dat zijn foto's die ik heb gemaakt!quote:Op zondag 7 maart 2010 15:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, twee auto's die louter (de Ford) of voornamelijk (de Palio) in Brazilië/Zuid-Amerika rijden, daar denkt een Europeaan natuurlijk als eerste aan als je hem om meest saaie auto vraagt!quote:Op zondag 25 april 2010 18:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Valt me op dat deze er niet tussen zit
Ik rij er nl. zelf in: de Ford Fiesta sedan flex
[ afbeelding ]
Verder is dit voor mij nog wel de meest saaie auto die ik ooit heb mogen aanschouwen:
De Fiat Palio![]()
[ afbeelding ]
Peugeot Partner VTC?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:56 schreef Blackman het volgende:
Ik snapte er ook echt niets van. Had wel even een foto kunnen maken, maar daar dacht ik niet aan tijdens het rijden. De auto zag er iig zeer gedateerd uit en m.n. het kenteken was dus opvallen. Misschien is de auto geimporteerd oid, maar ook dan kan ik hem niet vinden
Dat 'ie pijn aan je ogen doet wil dus al zeggen dat 'ie niet saai isquote:Op maandag 26 april 2010 22:49 schreef gamefreek het volgende:
Toch wel met stip op nr. 1 bij mij (en verbaasd me ook dat deze grafbak nog niet genoemd is) :
[ afbeelding ]
Pijn aan je ogen als je ze ziet
Ford Ka kun je helaas niet vergeten omdat zowat elke vrouw met een rijbewijs wel in een Ka rijdtquote:Op woensdag 28 april 2010 16:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat 'ie pijn aan je ogen doet wil dus al zeggen dat 'ie niet saai isSaaie auto's zijn auto's die je ziet, maar al binnen een halve seconde bent vergeten.
Herstel, renault is cool. En daarbij zijn de auto's uit amerika tot begin jaren 80 echt wel vetquote:Op woensdag 28 april 2010 18:15 schreef DS4 het volgende:
Vrijwel alles uit japan. Alles uit korea. Het meeste uit de VS. Alles uit china. Vrijwel alles van Opel. De laatste jaren Peugeot (uitzondering daargelaten). Renault ook (uitzonderingen daargelaten). Enz.
Goed en wel beschouwd kopen de meeste mensen hele saaie auto's.
Dat zou ik ook wel eens willen weten jaquote:Op woensdag 28 april 2010 18:35 schreef DS4 het volgende:
Wat is er, buiten de snelle hatch versies (waarbij de megane nog steeds te lelijk blijft), cool aan een renault?
*Carisma sedan rijdtquote:Op woensdag 28 april 2010 16:58 schreef shifto het volgende:
Carisma (hatchback) zijn super cool hoor!
Lelijk? ja!quote:
quote:
Ik denk omdat ie lelijk isquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:15 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Een auto alleen maar afkeuren omdat het een hybride is
Dat kan niet want hij is niet lelijkquote:
Oe, dat is een van de ergste ja.quote:
keren op de weg?quote:Op zondag 7 maart 2010 15:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We have a winner! Wat een suffe auto inderdaad zeg.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ontopic:
De Daewoo Nexia:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel saaier en anoniemer wordt het niet
Kijk nog eens goedquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat kan niet want hij is niet lelijk
Wie zegt dat ik hem afkeur omdat het een hybride is?? wil jij dat soort aannamens even lekker voor je houdenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:15 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Een auto alleen maar afkeuren omdat het een hybride is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |