Ja, twee auto's die louter (de Ford) of voornamelijk (de Palio) in Brazilië/Zuid-Amerika rijden, daar denkt een Europeaan natuurlijk als eerste aan als je hem om meest saaie auto vraagt!quote:Op zondag 25 april 2010 18:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Valt me op dat deze er niet tussen zit
Ik rij er nl. zelf in: de Ford Fiesta sedan flex
[ afbeelding ]
Verder is dit voor mij nog wel de meest saaie auto die ik ooit heb mogen aanschouwen:
De Fiat Palio![]()
[ afbeelding ]
Peugeot Partner VTC?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:56 schreef Blackman het volgende:
Ik snapte er ook echt niets van. Had wel even een foto kunnen maken, maar daar dacht ik niet aan tijdens het rijden. De auto zag er iig zeer gedateerd uit en m.n. het kenteken was dus opvallen. Misschien is de auto geimporteerd oid, maar ook dan kan ik hem niet vinden
Dat 'ie pijn aan je ogen doet wil dus al zeggen dat 'ie niet saai isquote:Op maandag 26 april 2010 22:49 schreef gamefreek het volgende:
Toch wel met stip op nr. 1 bij mij (en verbaasd me ook dat deze grafbak nog niet genoemd is) :
[ afbeelding ]
Pijn aan je ogen als je ze ziet
Ford Ka kun je helaas niet vergeten omdat zowat elke vrouw met een rijbewijs wel in een Ka rijdtquote:Op woensdag 28 april 2010 16:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat 'ie pijn aan je ogen doet wil dus al zeggen dat 'ie niet saai isSaaie auto's zijn auto's die je ziet, maar al binnen een halve seconde bent vergeten.
Herstel, renault is cool. En daarbij zijn de auto's uit amerika tot begin jaren 80 echt wel vetquote:Op woensdag 28 april 2010 18:15 schreef DS4 het volgende:
Vrijwel alles uit japan. Alles uit korea. Het meeste uit de VS. Alles uit china. Vrijwel alles van Opel. De laatste jaren Peugeot (uitzondering daargelaten). Renault ook (uitzonderingen daargelaten). Enz.
Goed en wel beschouwd kopen de meeste mensen hele saaie auto's.
Dat zou ik ook wel eens willen weten jaquote:Op woensdag 28 april 2010 18:35 schreef DS4 het volgende:
Wat is er, buiten de snelle hatch versies (waarbij de megane nog steeds te lelijk blijft), cool aan een renault?
*Carisma sedan rijdtquote:Op woensdag 28 april 2010 16:58 schreef shifto het volgende:
Carisma (hatchback) zijn super cool hoor!
Lelijk? ja!quote:
quote:
Ik denk omdat ie lelijk isquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:15 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Een auto alleen maar afkeuren omdat het een hybride is
Dat kan niet want hij is niet lelijkquote:
Oe, dat is een van de ergste ja.quote:
keren op de weg?quote:Op zondag 7 maart 2010 15:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je kan anders best leuke avonturen met zo'n ding beleven hoor :p
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nee, ik was er niet bij.
We have a winner! Wat een suffe auto inderdaad zeg.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ontopic:
De Daewoo Nexia:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel saaier en anoniemer wordt het niet
Kijk nog eens goedquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat kan niet want hij is niet lelijk
Wie zegt dat ik hem afkeur omdat het een hybride is?? wil jij dat soort aannamens even lekker voor je houdenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:15 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Een auto alleen maar afkeuren omdat het een hybride is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |