wtf je gaat naar The Prodigy?!! Gaaf!!!! * jaloers is *quote:Op maandag 23 november 2009 09:56 schreef muisje-eliza het volgende:
joah!!! beetje zenuwachtig voor vanaaf....the Prodigy ik heb dr zin an
oh echt!!! wat leukerdeleuk!!!quote:Op maandag 23 november 2009 09:59 schreef themauster het volgende:
om 12 uur ook Veenstra,s Vreetvermaakwegens afwezigheid Timur wegens afwezig Rob
jah voor t eerstquote:Op maandag 23 november 2009 09:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
wtf je gaat naar The Prodigy?!! Gaaf!!!! * jaloers is *
heuj Brenquote:Op maandag 23 november 2009 10:04 schreef Brennel het volgende:
Mogge. Het giet. En wie mag daar zo doorheen op de scooter?
Wat een verschil het is hier prachtig weerquote:Op maandag 23 november 2009 10:04 schreef Brennel het volgende:
Nou even extra van genieten dusquote:Op maandag 23 november 2009 10:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah voor t eerstterwijl ik al vanaf het begin al fan van ze ben
HIer in het Noorden schijnt de zon !!quote:Op maandag 23 november 2009 10:04 schreef Brennel het volgende:
Dat wel jaquote:Op maandag 23 november 2009 10:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heuj Bren![]()
maar wel met je nieuwe scooter heh
Oei, inderdaad ja. Snel thee opdrinken, tanden poetsen en gaan.quote:Op maandag 23 november 2009 10:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en je kan beter nu gaan, want als ik zie wat er op de buienradar aankomt![]()
Las het op Twitter, maar goed ideequote:Op maandag 23 november 2009 10:22 schreef Dichterbijer het volgende:
Naaktkalender voor het Glazen Huis
http://www.rtvnoord.nl/streaming/streamingaudio4.asp?file=091123-GlazenHuis.wma&prognaam=091123-studenten_maken_naaktkalender_voor_glazen_huis_1&datum=
Sirolf actie?quote:Op maandag 23 november 2009 10:24 schreef muisje-eliza het volgende:
oh wat leuk! in de OP staat ook echt Roosmarijn..daarnet nog Gerard
In het verleden heeft hij het wel eens aangepast door in te loggen op de site van 3FM, oidquote:Op maandag 23 november 2009 10:26 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Sirolf doet daar helemaal niks aanKomt allemaal rechtstreeks uit de database van 3FM.
Ah... dan is het wel mogelijk... maar denk dat daar nu andere mensen voor zitenquote:Op maandag 23 november 2009 10:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In het verleden heeft hij het wel eens aangepast door in te loggen op de site van 3FM, oid. Weet niet of hij die rechten nog steeds heeft.
Jup, zou idd goed kunnen.quote:Op maandag 23 november 2009 10:30 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ah... dan is het wel mogelijk... maar denk dat daar nu andere mensen voor ziten
ik had het al paar keer gehoord , maar toch vergeten deze morgen.quote:Op maandag 23 november 2009 10:35 schreef on_air het volgende:
Maar ik wist dit niet. En niemand verteld me ook ooit iets. Dus het was onverwachts. En niet ingecalculeerd.
Ah ja, de maandag. Heerlijk.quote:Op maandag 23 november 2009 10:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik had het al paar keer gehoord , maar toch vergeten deze morgen.
Whahaquote:Op maandag 23 november 2009 10:39 schreef on_air het volgende:
Had ik trouwens al met trots vermeld dat ik Toy Box gedraaid heb?
Best Friend?quote:Had ik trouwens al met trots vermeld dat ik Toy Box gedraaid heb?
Ya bet ya!quote:Op maandag 23 november 2009 10:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Best Friend?![]()
toch? ik word ook een dagje ouder
Ik wist da'k iets was vergeten...quote:Op maandag 23 november 2009 10:35 schreef on_air het volgende:
Maar ik wist dit niet. En niemand verteld me ook ooit iets. Dus het was onverwachts. En niet ingecalculeerd.
En dat na alle chansons deze ochtend.quote:Op maandag 23 november 2009 10:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik wist da'k iets was vergeten...
Harde wind, maar droog en zonquote:Op maandag 23 november 2009 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een k-weer.
Hmja, nou, hier bij Brussel is 't alquote:Op maandag 23 november 2009 10:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en dat komt allemaal hierheen
Vergeten hit?quote:Op maandag 23 november 2009 11:48 schreef muisje-eliza het volgende:
oeh oeh welke zal het zijn van de Smashing Pumpkins?
Disarm dusquote:Op maandag 23 november 2009 11:49 schreef on_air het volgende:
[..]
Vergeten hit?
Ze draaien 1979 toch nog wel, dus dan Tonight Tonight.
De rest is gok ik te obscuur.
Disarm dusquote:Op maandag 23 november 2009 11:49 schreef on_air het volgende:
[..]
Vergeten hit?
Ze draaien 1979 toch nog wel, dus dan Tonight Tonight.
De rest is gok ik te obscuur.
ik snap die stats niet zo goed hoor, maar als ik het wel begrijp is Disarm voor het laatst gister gedraaid bij Domien?quote:
Dat is correct. Zo lastig is dat lijstje toch niet?quote:Op maandag 23 november 2009 11:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik snap die stats niet zo goed hoor, maar als ik het wel begrijp is Disarm voor het laatst gister gedraaid bij Domien?
naja omdat Roosmarijn zei dat het een vergeten lidje was, dus ik dacht...die is vast al maaaaanden niet gedraaidquote:Op maandag 23 november 2009 12:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is correct. Zo lastig is dat lijstje toch niet?
quote:
Hi!quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 12:17 schreef Sersjee het volgende:
Irritant, die *poing*. Ik verwacht er telkens "Mail!", "Telefoon!" of "SMS!" achteraan.
Dát! Ik schrik me telkens een hoedje als de beugel Piet voorbij komt. Scary ass shit.quote:Op maandag 23 november 2009 12:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Briggy... die zwarte piet die bovenaan fok langskomt heeft van die enge tanden
En een wijsje in je hoofd?quote:Op maandag 23 november 2009 12:41 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb mijn portie requests wel gehad voor vandaag.
Pet Shop Boys - Love Etcquote:Op maandag 23 november 2009 12:44 schreef on_air het volgende:
Deze staat ook niet in de keuzelijst Song of the Year.
Of vergis ik me?
... Godver.quote:
Was dat niet een oktober-tot-oktober-lijstje?quote:Op maandag 23 november 2009 12:44 schreef on_air het volgende:
Deze staat ook niet in de keuzelijst Song of the Year.
Of vergis ik me?
Ah.quote:Op maandag 23 november 2009 12:51 schreef Sersjee het volgende:
Was dat niet een oktober-tot-oktober-lijstje?
Joh, al zetten ze Jovink als headliners neer, het is toch allang uitverkocht.quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 13:32 schreef gerbenp het volgende:40 minuten rooster en dan ook nog om kwart voor 1, morgen ook
quote:Op maandag 23 november 2009 13:45 schreef Briggy het volgende:
Look-a-like
James Hetfield - Eric Corton
[ afbeelding ]
Zouden zo 2 broers kunnen zijnquote:Op maandag 23 november 2009 13:45 schreef Briggy het volgende:
Look-a-like
[ afbeelding ]
Look-a-like
[ afbeelding ]
Look-a-like
[ afbeelding ]
Klopt. Ik kan het wel nog steeds aanpassen, maar da's eigenlijk iemands anders z'n taak (redactie i.p.v. techniek).quote:Op maandag 23 november 2009 10:30 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ah... dan is het wel mogelijk... maar denk dat daar nu andere mensen voor ziten
Opnieuw uitgebrachte platenquote:Op maandag 23 november 2009 15:14 schreef alors het volgende:
Dat Around the bend kan ik nu al niet meer horen. Maar hij is opnieuw uitgebracht dus hij zal wel weer plat moet worden gedraaid, net als Beggin
Mijn zus vorige week en die week daarvoor ook.quote:Op maandag 23 november 2009 15:30 schreef cheese. het volgende:
[..]
![]()
En ik lig met de H1N1 heel de dag al in mn bed.
Waar? het is ja mooi weerquote:
quote:Op maandag 23 november 2009 16:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Waar? het is ja mooi weeral trekt het hier nu ook dicht
Hier in Rosmalen regent het al de hele dagquote:Op maandag 23 november 2009 16:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]hier in het Noorden is het wel droog, maar nu al donker..
Hier in Rucphen ookquote:Op maandag 23 november 2009 17:05 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
[..]
Hier in Rosmalen regent het al de hele dag
hardstikke goed , dank voor het vragenquote:Op maandag 23 november 2009 16:55 schreef gerbenp het volgende:
hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest
Veel plezier!quote:
ben bang van nietquote:Op maandag 23 november 2009 18:44 schreef themauster het volgende:
Zo we zijn er weer en hopelijk was dit de laatste keer dat we er uit gingen
Ah het lag dus niet aan mij dat ik de live versie niet super vond.quote:Op maandag 23 november 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Ghehe, Ralf binnen op 2. Was te verwachten, al had ik eigenlijk verwacht dat 'ie op 1 zou staan.
Vind dat nummer zelf trouwens niet zo heel erg bijzonder... en de LIVE-uitvoering tijdens het JESC was erg slecht te verstaan.
quote:Op maandag 23 november 2009 19:39 schreef Cee het volgende:
Vraagje: is het vandaag überhaupt wel licht geweest?
quote:Op maandag 23 november 2009 20:58 schreef Piles het volgende:
Mr. Brightside - Live
Bij DER RUDY op KX
Gemist...quote:Op maandag 23 november 2009 20:58 schreef Piles het volgende:Mr. Brightside - Live
Bij DER RUDY op KX
Jij slaapt gewoon onder de lift bij 3FMquote:Op maandag 23 november 2009 20:21 schreef Againzender het volgende:
Vandaag al een winmailtje gekregen van Michiel, en net leest hij ook mijn (niet lovende) recentie voor. Ik voel een band vandaag
Dan kunnen we weer met z'n op de chat gaan zitten.quote:Op maandag 23 november 2009 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
als fok zo snel is met de SR kunnen we nog lachen
Dan indexeer ik de topics wel verspreid over 2010quote:Op maandag 23 november 2009 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
als fok zo snel is met de SR kunnen we nog lachen
Iedere 10 minutenquote:Op maandag 23 november 2009 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan indexeer ik de topics wel verspreid over 2010![]()
Hoezo???quote:Op maandag 23 november 2009 21:53 schreef densmee het volgende:
wat is er met Michiel aan de hand
Freaking briljante plaat dit! dit gaat een leuke 3voor12 wordenquote:Op maandag 23 november 2009 22:30 schreef Barney_Stinson het volgende:
Interpol
Feel good music voor mij![]()
Nice!quote:Op maandag 23 november 2009 22:35 schreef Barney_Stinson het volgende:
Avondje college was weer pittig na een dagje werken. Nu genieten van een heerlijk pilsje met wat chips
En zo zou het eigenlijk elke avond moeten zijnquote:
Lekker veel goede muziek, waar kan ik tekenenquote:Op maandag 23 november 2009 22:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En zo zou het eigenlijk elke avond moeten zijn.
Sharid is de komende dagen waarschijnlijk nog wel ziek dus morgen weer een fijne 3voor12 met veel muziek
Zou ik ook wel willen wetenquote:Op maandag 23 november 2009 23:01 schreef Barney_Stinson het volgende:
Lekker veel goede muziek, waar kan ik tekenen
Wasquote:
Zeker, ze worden veels te weinig gedraaid.quote:Op maandag 23 november 2009 23:09 schreef -Hans- het volgende:
Modest Mouse draaien zou ook niet verkeerd zijn
SJAH.quote:Op maandag 23 november 2009 23:09 schreef -Hans- het volgende:
Modest Mouse draaien zou ook niet verkeerd zijn
zal niet vrijwillig op de lijst gezet zijn.quote:Op maandag 23 november 2009 23:14 schreef Barney_Stinson het volgende:
Kane draaien is weer wat minder.
quote:@gewoongert *huh? Wat?* ben zelden zo uit mn plaat gegaan
Ah, okay! is vast wel heul erg tof geweestquote:Op maandag 23 november 2009 23:09 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Was![]()
Volgens mij is het afgelopen
Jup! blijf het bizar vinden dat die plaat zo slecht is opgepakt.. Naja, dat gebeurt helaas wel vaker. Dashboard is ge-wel-dig! Clip is ook nicequote:Op maandag 23 november 2009 23:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
SJAH.
Vandaag nog in de auto trouwens, 'dashboard' is meer dan leuk!
quote:
quote:
Wat houdt je tegen?quote:Op maandag 23 november 2009 23:22 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
![]()
Heb zin om nu de kroeg in te gaan
Hoho, het is pas maandag.quote:Op maandag 23 november 2009 23:22 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
![]()
Timo !! dus ook in het mooie stadion van Liverpool geweest? Sfeer altijd een dikke prima!quote:Op maandag 23 november 2009 23:21 schreef Timo20 het volgende:
Helleuh![]()
![]()
![]()
De reis naar Liverpool afgelopen weekend was geweldig!!! heb genoten van de sfeer van de premier league.
Weer eens wat anders dan die stille stadions in Nederland
Gewoon gaan man. Lachuh !quote:Op maandag 23 november 2009 23:22 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
![]()
Geen leuke kroeg in de buurt en morgenvroeg werken.quote:
Die ken ik! is goed iddquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 23 november 2009 23:26 schreef -Hans- het volgende:
F*ck, zoals 3voor12 is zou 3FM eigenlijk altijd wel mogen zijn.. Freaking fijne platen en weinig geouwehoer. Echt bijzonder prettig.
quote:Op maandag 23 november 2009 23:29 schreef Barney_Stinson het volgende:
Bier smaakt nog goed, ter ere van mijn twee weken vrijgezel zijn
Dank u. De ergste pijn is wel weg zolang ik maar aan de grote Barney Stinson denk:quote:
quote:when i'm sad i stop being sad and be awesome instead. true story
quote:Op maandag 23 november 2009 23:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Timo !! dus ook in het mooie stadion van Liverpool geweest? Sfeer altijd een dikke prima!.
quote:Op maandag 23 november 2009 23:26 schreef -Hans- het volgende:
F*ck, zoals 3voor12 vanavond is zou 3FM eigenlijk altijd wel mogen zijn.. Freaking fijne platen en weinig geouwehoer. Echt bijzonder prettig.
Legendatische uitspraakquote:Op maandag 23 november 2009 23:33 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Dank u. De ergste pijn is wel weg zolang ik maar aan de grote Barney Stinson denk:
[..]
Legen ... wait for it, and i hope you're not lactose intolerant....... daryquote:
whehehequote:Op maandag 23 november 2009 23:38 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Legen ... wait for it, and i hope you're not lactose intolerant....... dary
Goed vermaakt bij The Prodigy?quote:
zeker wel!!!quote:Op maandag 23 november 2009 23:44 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Goed vermaakt bij The Prodigy?
blijft voor mij de ontdekking van 2009 voor mij persoonlijkquote:Op maandag 23 november 2009 23:44 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Volbeat![]()
![]()
Ah dat was die lichte trilling wat ze mini aardbeving noemdequote:Op maandag 23 november 2009 23:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
het was zoooo tof!!! zo gaaf om met de hele zaal mee te springen
ik val zo ook in slaapquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:15 schreef Barney_Stinson het volgende:
Nog even wat dingen doen en dan ga ik ook maar slapen.
ik kan er weinig aan vindenquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:40 schreef Timo20 het volgende:
Flinke NamenHij wordt iedere keer dat je `m hoort beter.Pracht plaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |