wtf je gaat naar The Prodigy?!! Gaaf!!!! * jaloers is *quote:Op maandag 23 november 2009 09:56 schreef muisje-eliza het volgende:
joah!!! beetje zenuwachtig voor vanaaf....the Prodigy ik heb dr zin an
oh echt!!! wat leukerdeleuk!!!quote:Op maandag 23 november 2009 09:59 schreef themauster het volgende:
om 12 uur ook Veenstra,s Vreetvermaakwegens afwezigheid Timur wegens afwezig Rob
jah voor t eerstquote:Op maandag 23 november 2009 09:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
wtf je gaat naar The Prodigy?!! Gaaf!!!! * jaloers is *
heuj Brenquote:Op maandag 23 november 2009 10:04 schreef Brennel het volgende:
Mogge. Het giet. En wie mag daar zo doorheen op de scooter?
Wat een verschil het is hier prachtig weerquote:Op maandag 23 november 2009 10:04 schreef Brennel het volgende:
Nou even extra van genieten dusquote:Op maandag 23 november 2009 10:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah voor t eerstterwijl ik al vanaf het begin al fan van ze ben
HIer in het Noorden schijnt de zon !!quote:Op maandag 23 november 2009 10:04 schreef Brennel het volgende:
Dat wel jaquote:Op maandag 23 november 2009 10:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heuj Bren![]()
maar wel met je nieuwe scooter heh
Oei, inderdaad ja. Snel thee opdrinken, tanden poetsen en gaan.quote:Op maandag 23 november 2009 10:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en je kan beter nu gaan, want als ik zie wat er op de buienradar aankomt![]()
Las het op Twitter, maar goed ideequote:Op maandag 23 november 2009 10:22 schreef Dichterbijer het volgende:
Naaktkalender voor het Glazen Huis
http://www.rtvnoord.nl/streaming/streamingaudio4.asp?file=091123-GlazenHuis.wma&prognaam=091123-studenten_maken_naaktkalender_voor_glazen_huis_1&datum=
Sirolf actie?quote:Op maandag 23 november 2009 10:24 schreef muisje-eliza het volgende:
oh wat leuk! in de OP staat ook echt Roosmarijn..daarnet nog Gerard
In het verleden heeft hij het wel eens aangepast door in te loggen op de site van 3FM, oidquote:Op maandag 23 november 2009 10:26 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Sirolf doet daar helemaal niks aanKomt allemaal rechtstreeks uit de database van 3FM.
Ah... dan is het wel mogelijk... maar denk dat daar nu andere mensen voor zitenquote:Op maandag 23 november 2009 10:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In het verleden heeft hij het wel eens aangepast door in te loggen op de site van 3FM, oid. Weet niet of hij die rechten nog steeds heeft.
Jup, zou idd goed kunnen.quote:Op maandag 23 november 2009 10:30 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ah... dan is het wel mogelijk... maar denk dat daar nu andere mensen voor ziten
ik had het al paar keer gehoord , maar toch vergeten deze morgen.quote:Op maandag 23 november 2009 10:35 schreef on_air het volgende:
Maar ik wist dit niet. En niemand verteld me ook ooit iets. Dus het was onverwachts. En niet ingecalculeerd.
Ah ja, de maandag. Heerlijk.quote:Op maandag 23 november 2009 10:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik had het al paar keer gehoord , maar toch vergeten deze morgen.
Whahaquote:Op maandag 23 november 2009 10:39 schreef on_air het volgende:
Had ik trouwens al met trots vermeld dat ik Toy Box gedraaid heb?
Best Friend?quote:Had ik trouwens al met trots vermeld dat ik Toy Box gedraaid heb?
Ya bet ya!quote:Op maandag 23 november 2009 10:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Best Friend?![]()
toch? ik word ook een dagje ouder
Ik wist da'k iets was vergeten...quote:Op maandag 23 november 2009 10:35 schreef on_air het volgende:
Maar ik wist dit niet. En niemand verteld me ook ooit iets. Dus het was onverwachts. En niet ingecalculeerd.
En dat na alle chansons deze ochtend.quote:Op maandag 23 november 2009 10:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik wist da'k iets was vergeten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |