maar weet je... so truequote:Op dinsdag 24 november 2009 03:55 schreef _dirkjan_ het volgende:
Paar dagen in Barcelona geweest, eraan gewend geraakt dat niemand je verstaat. Het vliegtuig terug naar Nederland vertrok 's ochtends vroeg om 5 uur. Niet beseffend dat dat hele vliegtuig vol met alleen maar Nederlanders zit roep ik terwijl we een plaatsje zoeken kei hard naar m'n vriendin: "Kijk, alleen maar chagrijnige gezichten"
![]()
love that!quote:Op dinsdag 24 november 2009 04:21 schreef Manono het volgende:
klassieker:
was op een feestje, een stralende mollige getinte vrouw in kleurige prinsessenlijn-jurk (zo'n jurk die onder de borsten wijduit loopt) had een stoel nodig die naast mij stond en ik zei niet tillen hoor, in jouw situatie, ze keek zo verbaasd aan dat ik er aan toevoegde, o wacht het is je jurk - gelukkig reageerde ze leuk
Ja hahahaquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:36 schreef Klonk het volgende:
eigenlijk zouden we een flapuit meet moeten houden, gaan we allemaal jankend naar huis
Waarom kijkt ze je dan boos aan? Het is haar eigen schuld dat ze het als 'roddel' brengt. Echt een domme vraag, alsof je in één keer het goed kunt raden.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:38 schreef marcodej het volgende:
Zat een keer bij een vriend te borrelen met wat vrienden, en we hadden het erover dat een aantal in de vriendengroep een beetje begint te settelen, kindjes krijgen etc. etc.
Op een gegeven komt een vriendin, de vrouw des huizes, binnen en zegt: `Weet je wat ik gehoord heb over *een kennis*?'
Ik zeg, met een bakkie op: `Laat me raden, ook zwanger.´
Vriendin kijkt me verwoestend aan en zegt: `Nee, er is borstkanker bij haar geconstateerd..´
Shit.![]()
Het was niet echt als raadspelletje bedoeld denk ik, maar als retorische vraag. Maar dat had ik met mn licht benevelde kop niet helemaal door...quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:47 schreef Slickk het volgende:
[..]
Waarom kijkt ze je dan boos aan? Het is haar eigen schuld dat ze het als 'roddel' brengt. Echt een domme vraag, alsof je in één keer het goed kunt raden.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 04:44 schreef Klonk het volgende:
Ik heb een keer aan een client in een rolstoel gevraagd of ie nieuwe schoenen had, ze glommen nog zo mooi
krijg ik als antwoord, ik zit in een rolstoel gek, mijn schoenen slijten niet...
quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Een keer vroeg in de trein zat een beetje slaperig zo'n gratis krantje te lezen, tegenover me zat een huisvrouw me een beetje eng schaapachtig aan te staren. Dus ik moet eruit ik vraag of zij het krantje nog wil lezen. Zegt ze:
"ik kan dat toch helemaal niet lezen joh"
Net nadat ik heel lomp
"huh, hoezo dat nou weer"
eruit had gekraamd viel m'n oog op de wit/rood gestreepte stok die ze naast zich had liggen
hahaquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:56 schreef littledrummergirl het volgende:
oh net nog![]()
ik heb les van een docent die heel moeilijk loopt. Een beetje alsof hij steeds door zn knie zakt en achterover valt zeg maar. Dus ik had het daarover met een klasgenootje net " als ik achter die man loop heb ik steeds zo'n reflex dat ik hem op wil vangen" stapt ie voor mn neus uit het toilet en zegt ie "he jij, vang me!" en loopt ie lachend weg...
Daar kan ik me dus echt niet druk om makenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:12 schreef Feestkabouter het volgende:
je kunt beter vragen: wie kent dit NIET? (+voorbeelden)
iets anders, maar zelfde categorie van lulligheid:
cafe of zo, ik moet 9.80 euro afrekenen, ik geef een tientje....... moet ik nou voor die 20 cent zeggen 'laat maar zitten'?
serveerster wil me (uiteraard omdat ik geen signaal geef) de 20 cent geven......... is het dan lulliger als ik die 20 cent aanneem of als ik zeg 'nee die mag in jullie fooienpot' (of zoiets)?
en als ik dat laatste zeg dan zegt zij nog (uit verplichting) 'dankjewel', wat ik al helemaal genant vind!
voor de goede orde: ik had liever gehad dat het 9.00 of 9.20 euro was of zo, dan zou ik gewoon zeggen 'laat de rest maar zitten' zonder me lullig te voelen.
en ik heb nooit kleingeld op zak, dus ik kan er niet 10.50 of 11 euro van maken.
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vandaag weer, kwam een persoon een presentatie geven over een bepaalde applicatie die intern door het bedrijf ontwikkeld was. Wij hebben er al een tijdje meegewerkt, vervolgens vroeg ie aan mij wat ik er van vond. "Eerlijk gezegd, vind ik het maar een kl*te applicatie, het zit meer in de weg dan dat het je helpt.." Vervolgens vermeld die persoon doodleuk dat hij de ontwikkelaar is van dat product..
En toen waren de rapen gaar...
Bij die kleding zien soms de slankste mensen er nog zwanger uit...quote:Op dinsdag 24 november 2009 04:21 schreef Manono het volgende:
klassieker:
was op een feestje, een stralende mollige getinte vrouw in kleurige prinsessenlijn-jurk (zo'n jurk die onder de borsten wijduit loopt) had een stoel nodig die naast mij stond en ik zei niet tillen hoor, in jouw situatie, ze keek zo verbaasd aan dat ik er aan toevoegde, o wacht het is je jurk - gelukkig reageerde ze leuk
je had anders wel gelijkquote:Op donderdag 26 november 2009 10:40 schreef Cara het volgende:
Waarna de jongen rood wordt, wat mompelt en wegloopt. Ik zie nog net zijn walkietalkie onder zijn shirt uitsteken.
Mensen zonder zelfspotquote:Op maandag 23 november 2009 00:51 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Ik was gisteren wezen stappen met een aantal vrienden, we liepen naar de auto en ik zie 2 meisjes op een fiets tegen een paal aanrijden. Wat deed ik... lachen natuurlijk. Komt 1 van die meisjes achter me aan rennen, pakt me beet en zegt: Waarom lach je dan godverdomme, vuile (&*@#) mongool. Ik: uuh, ja het lijkt me toch wel redelijk duidelijk, paal? fiets? boem?. Krijg ik toch een Bitchslap. Toen moest ik nog harder lachen en liep ze weg omdat ze niet meer wist wat ze moest doen omdat ik niet meer kon stoppen met lachen
![]()
Hmm... slaat nergens op, maarja. Wel waar gebeurd
Sjonge, wat een humorloze chick dan.quote:Op maandag 23 november 2009 00:51 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Ik was gisteren wezen stappen met een aantal vrienden, we liepen naar de auto en ik zie 2 meisjes op een fiets tegen een paal aanrijden. Wat deed ik... lachen natuurlijk. Komt 1 van die meisjes achter me aan rennen, pakt me beet en zegt: Waarom lach je dan godverdomme, vuile (&*@#) mongool. Ik: uuh, ja het lijkt me toch wel redelijk duidelijk, paal? fiets? boem?. Krijg ik toch een Bitchslap. Toen moest ik nog harder lachen en liep ze weg omdat ze niet meer wist wat ze moest doen omdat ik niet meer kon stoppen met lachen
![]()
Hmm... slaat nergens op, maarja. Wel waar gebeurd
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:03 schreef Akwableet het volgende:
Een vriend van me (godzijdank niet ikzelf) tegen een ploeggenoot van ons, die een beetje vervelend deed:
'Ga eens weg, je moeder roept je'
Moeder was dus al 15 jaar dood.
Nee precies, kan gebeuren, helemaal in een discotheek. Maar ben er niet trots op.quote:Op zondag 29 november 2009 21:03 schreef heaven7 het volgende:
Echt aardig was ze dan ook niet als je gewoon sorry had gezegd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |