abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74957254
Paar dagen in Barcelona geweest, eraan gewend geraakt dat niemand je verstaat. Het vliegtuig terug naar Nederland vertrok 's ochtends vroeg om 5 uur. Niet beseffend dat dat hele vliegtuig vol met alleen maar Nederlanders zit roep ik terwijl we een plaatsje zoeken kei hard naar m'n vriendin: "Kijk, alleen maar chagrijnige gezichten "

pi_74957296
Mijn broer schold toen hij op de basisschool zat met woorden als 'blinde' en 'dove'.

Had hij een keer een jongetje op de basisschool uitgescholden voor 'dove'. Later kwam hij erachter dat dat jochie al die tijd met een gehoorapparaat rondliep.
pi_74957303
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 03:55 schreef _dirkjan_ het volgende:
Paar dagen in Barcelona geweest, eraan gewend geraakt dat niemand je verstaat. Het vliegtuig terug naar Nederland vertrok 's ochtends vroeg om 5 uur. Niet beseffend dat dat hele vliegtuig vol met alleen maar Nederlanders zit roep ik terwijl we een plaatsje zoeken kei hard naar m'n vriendin: "Kijk, alleen maar chagrijnige gezichten "

maar weet je... so true
pi_74957306
klassieker:

was op een feestje, een stralende mollige getinte vrouw in kleurige prinsessenlijn-jurk (zo'n jurk die onder de borsten wijduit loopt) had een stoel nodig die naast mij stond en ik zei niet tillen hoor, in jouw situatie, ze keek zo verbaasd aan dat ik er aan toevoegde, o wacht het is je jurk - gelukkig reageerde ze leuk
Jusqu'ici tout va bien...
pi_74957312
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 04:21 schreef Manono het volgende:
klassieker:

was op een feestje, een stralende mollige getinte vrouw in kleurige prinsessenlijn-jurk (zo'n jurk die onder de borsten wijduit loopt) had een stoel nodig die naast mij stond en ik zei niet tillen hoor, in jouw situatie, ze keek zo verbaasd aan dat ik er aan toevoegde, o wacht het is je jurk - gelukkig reageerde ze leuk
love that!
  dinsdag 24 november 2009 @ 04:44:57 #56
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74957324
Ik heb een keer aan een client in een rolstoel gevraagd of ie nieuwe schoenen had, ze glommen nog zo mooi

krijg ik als antwoord, ik zit in een rolstoel gek, mijn schoenen slijten niet...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 24 november 2009 @ 04:53:24 #57
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_74957333
Hmm, ik moet ineens denken aan iets wat mijn moeder zich over mij herinnerde.
Het stamt uit de tijd dat ik nog heel klein was (en nog niet eens wist wat tact was).

Mijn moeder ging met me naar het Groene kruis. Ik zat in zo'n rijdend kinderstoeltje... komt er een oudere vrouw aan in een rolstoel. Vraag ik aan mijn moeder of zij ook een baby was.
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
pi_74957348
heerlijk die hollandse tact...NOT!
pi_74957370
Afgelopen zomer op een festival vroeg een jongen heel oprecht aan een meisje van onze groep terwijl ze een joint aanpakte 'of ze dat wel mocht tijdens de zwangerschap'. Pwned!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_74958020
Op school zag een maat van me een meisje wel zitten. Een meisje met blonde haren. Toen zei ik tegen hem, tijdens de les: 'volgende keer mag mjij wel achter dat mooie blondje zitten'. En toen draaide een minder mooi blondje zich om en keek me aan van: 'bedoel je mij?!'
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  † In Memoriam † dinsdag 24 november 2009 @ 08:35:51 #61
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_74958157
Ah een flapuit-topic.
*Meldt
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  dinsdag 24 november 2009 @ 08:36:47 #62
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74958174
eigenlijk zouden we een flapuit meet moeten houden, gaan we allemaal jankend naar huis
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  † In Memoriam † dinsdag 24 november 2009 @ 08:43:02 #63
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_74958247
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 08:36 schreef Klonk het volgende:
eigenlijk zouden we een flapuit meet moeten houden, gaan we allemaal jankend naar huis
Ja hahaha
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_74958716
Ik zat met collega's buiten te eten in de lunch en het stikt er van de wespen in de zomer.

Dus komt er zo'n klotewesp op mn brood zitten en ik roep: "Ga van mn brood af HOERRRRR" terwijl ik er een 55-jarige en zeer respectabele andere collega voorbij loopt
pi_74958933
altijd als ik wat op fok schrijf , maar dat zal in dagelijkse leven niet anders zijn
het is een manier van leven.

ik schik alleen van mezelf als andere mijn tactisch inzicht prijzen

kortom ik ben alleen tactvol als ik mijn mond dichthou ,
en ik niet opschrijf
pi_74961280
Een vriend van me (godzijdank niet ikzelf) tegen een ploeggenoot van ons, die een beetje vervelend deed:
'Ga eens weg, je moeder roept je'
Moeder was dus al 15 jaar dood.

Ikzelf tegen een tante: 'komt *insert naam neef* nog langs? of is ie eerst de hond uitlaten?' Hond was twee weken terug ingeslapen

Ik tegen diezelfde neef (ik moet ze wel hebben): 'hoe is het op de opleiding?' Desbetreffende neef was daarvoor al 4 maanden elke ochtend vertrokken om niet naar zijn opleiding te gaan enzo. Soort van ontwijkend gedrag en een flinke crisis binnen die tak van mijn familie. Dat was mij overigens niet verteld, maar de stilte die viel na die vraag was zo extreem pijnlijk.
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:17:27 #67
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74961771
tvp
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:24:36 #68
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_74963845
Ik was in de Men at Work naar schoenen aan het kijken en medewerker kwam bij me staan.
Ik zei dat ik nieuwe schoenen zocht maar nog niet precies wat - wel iets voor de zomer.

Hij pakte wat schoenen erbij en ik vond ze allemaal niet zo boeiend.
Hij vroeg daarna wat ik van Birckenstocks (je weet wel, die slippers) vond. Ik zei dat ik ze oerlelijke wijvenslippers vond.
Hij zegt: "Nou, dankjewel."
...
Ik kijk naar onder...
En jawel, hij draagt ene paar van die slippers.
Toen maar mijn excuses aangeboden en weggegaan, sfeer was een beetje verpest en zag geen leuke schoenen.
pi_74964173
Zat een keer bij een vriend te borrelen met wat vrienden, en we hadden het erover dat een aantal in de vriendengroep een beetje begint te settelen, kindjes krijgen etc. etc.

Op een gegeven komt een vriendin, de vrouw des huizes, binnen en zegt: `Weet je wat ik gehoord heb over *een kennis*?'
Ik zeg, met een bakkie op: `Laat me raden, ook zwanger.´
Vriendin kijkt me verwoestend aan en zegt: `Nee, er is borstkanker bij haar geconstateerd..´

Shit.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:47:24 #70
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_74964434
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:38 schreef marcodej het volgende:
Zat een keer bij een vriend te borrelen met wat vrienden, en we hadden het erover dat een aantal in de vriendengroep een beetje begint te settelen, kindjes krijgen etc. etc.

Op een gegeven komt een vriendin, de vrouw des huizes, binnen en zegt: `Weet je wat ik gehoord heb over *een kennis*?'
Ik zeg, met een bakkie op: `Laat me raden, ook zwanger.´
Vriendin kijkt me verwoestend aan en zegt: `Nee, er is borstkanker bij haar geconstateerd..´

Shit.
Waarom kijkt ze je dan boos aan? Het is haar eigen schuld dat ze het als 'roddel' brengt. Echt een domme vraag, alsof je in één keer het goed kunt raden.
pi_74964553
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:47 schreef Slickk het volgende:

[..]

Waarom kijkt ze je dan boos aan? Het is haar eigen schuld dat ze het als 'roddel' brengt. Echt een domme vraag, alsof je in één keer het goed kunt raden.
Het was niet echt als raadspelletje bedoeld denk ik, maar als retorische vraag. Maar dat had ik met mn licht benevelde kop niet helemaal door...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 24 november 2009 @ 14:17:43 #72
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74966248
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 04:44 schreef Klonk het volgende:
Ik heb een keer aan een client in een rolstoel gevraagd of ie nieuwe schoenen had, ze glommen nog zo mooi

krijg ik als antwoord, ik zit in een rolstoel gek, mijn schoenen slijten niet...
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  dinsdag 24 november 2009 @ 14:22:48 #73
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_74966384
Een keer vroeg in de trein zat een beetje slaperig zo'n gratis krantje te lezen, tegenover me zat een huisvrouw me een beetje eng schaapachtig aan te staren. Dus ik moet eruit ik vraag of zij het krantje nog wil lezen. Zegt ze:
"ik kan dat toch helemaal niet lezen joh"
Net nadat ik heel lomp
"huh, hoezo dat nou weer "
eruit had gekraamd viel m'n oog op de wit/rood gestreepte stok die ze naast zich had liggen
pi_74969296
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 14:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Een keer vroeg in de trein zat een beetje slaperig zo'n gratis krantje te lezen, tegenover me zat een huisvrouw me een beetje eng schaapachtig aan te staren. Dus ik moet eruit ik vraag of zij het krantje nog wil lezen. Zegt ze:
"ik kan dat toch helemaal niet lezen joh"
Net nadat ik heel lomp
"huh, hoezo dat nou weer "
eruit had gekraamd viel m'n oog op de wit/rood gestreepte stok die ze naast zich had liggen

Toen ik een paar geleden in de Primafoon werkte heb ik ook eens tegen een blinde klant gezegd dat 'hij wel even mee kon lopen om het toestel werkend te zien' en bij de vraag om een legitimatiebewijs floepte ik eruit dat een rijbewijs ook goed was (dat zeiden we altijd, is voor veel mensen makkelijker), om vervolgens direct te zeggen 'o, sorry, dat zult u wel niet hebben'.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_74969670
oh net nog

ik heb les van een docent die heel moeilijk loopt. Een beetje alsof hij steeds door zn knie zakt en achterover valt zeg maar. Dus ik had het daarover met een klasgenootje net " als ik achter die man loop heb ik steeds zo'n reflex dat ik hem op wil vangen" stapt ie voor mn neus uit het toilet en zegt ie "he jij, vang me!" en loopt ie lachend weg...
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')