abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 november 2009 @ 00:42:53 #1
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74928655
Ik denk dat mijn klacht voor iedereen wel herkenbaar moet zijn: je zegt of doet iets op een moment waarop het totaal niet hét moment is om juist dat te zeggen of doen. Je maakt een grapje over een dik persoon tegen je metgezel terwijl je in de kassa rij staat, en wie staat er als je toevallig achterom kijkt? Jawel, een dik persoon. Je kraakt een studie volledig af en dan meldt je sip kijkende beste vriendin dat ze in September met juist die studie van start gaat. Je zegt tegen een goed uitziende homo dat je hem best zou doen als hij maar niet homo was, waarop hij vervolgens beledigd antwoord 100% straight te zijn. Van die categorie.

Nu gebeurde mij recent ook zoiets: Ik ging ergens wat drinken met een goede vriend. Dat was- zoals we het hier op z'n Brabants zeggen- keigezellig . We hebben tot diep in de nacht onder het genot van een drankje zitten discussiëren en filosoferen en konden met een voldaan gevoel terug naar de auto lopen. Nu wil het zo zijn dat ik vorige week door mijn knie ben gegaan. Omdat ik zelf bezit over een gezonde dosis zelfspot was ik er een beetje de gek mee aan het houden. De straten waren leeg, koud en donker terwijl we tussen een paar gebouwen doorliepen. Ieder klein geluidje werd hard weerkaatst en uitvergroot tegen de muren van de Bredase renaissance gebouwen, waardoor men een normale conversatie op redelijke afstand al zou kunnen afluisteren. En daar komt het...

'CHECK DIE MANKE DAARO' riep ik, half schreeuwend. Ik weet niet meer exact wat er aan vooraf ging, maar we hadden het er in ieder geval over wat mensen zouden zeggen als ze me zouden zien lopen zo.
Zegt die vriend die bij me was ineens:'kijk nu eens voor je.' Ik zo kijken dus, wat loopt daar: drie mensen, waarvan één op krukken !!! Ze kijken alle drie achterom en kijken me nogal verontwaardigd aan. We liepen er maar snel langs en stom genoeg kon ik ook nog eens niet mijn lach inhouden.

Klacht: Iets melden of een bepaalde actie ondernemen op een moment dat het niet erg tactvol is.

Wie heeft hier nog meer voorbeelden van?
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_74928772
zoooo herkenbaar...

Daarom heb ik mezelf maar voorgenomen om nooit beledigd te raken wanneer iemand op straat iets roept wat toevallig ook op mezelf zou kunnen slaan, want je hebt erg veel kans dat het niet eens voor jou bedoeld is

[ Bericht 19% gewijzigd door Biogarde op 23-11-2009 01:26:13 ]
  maandag 23 november 2009 @ 00:50:50 #3
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74928801
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:49 schreef rozenijlpaard het volgende:
zoooo herkenbaar...

Daarom heb ik mezelf maar voorgenomen om nooit beledigd te raken wanneer iemand op straat iets roept wat toevallig ook op mezelf zou kunnen slaan, want je hebt erg veel kans dat het niet eens voor jou bedoeld is

Ja, maar het is ook erg genant als je zelf degene bent die het zegt dus.

[ Bericht 6% gewijzigd door Biogarde op 23-11-2009 01:26:29 ]
pi_74928802
Achja om de pret niet te drukken. ik heb wel een voorbeeld de andere kant op.

Zaten met een paar vrienden over een film te lullen op een bankje zegt er 1: Ja die mooie slanke lekkere blonde meid was echt hot joh!

en in the meanwhile op precies datzelfde moment loopt er een dikke blonde sloerie langs.

Dat was echt

Ze loopt nu nog steeds altijd langs ons bankje sinds dat voorval
In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
pi_74928806
Ik was gisteren wezen stappen met een aantal vrienden, we liepen naar de auto en ik zie 2 meisjes op een fiets tegen een paal aanrijden. Wat deed ik... lachen natuurlijk. Komt 1 van die meisjes achter me aan rennen, pakt me beet en zegt: Waarom lach je dan godverdomme, vuile (&*@#) mongool. Ik: uuh, ja het lijkt me toch wel redelijk duidelijk, paal? fiets? boem?. Krijg ik toch een Bitchslap . Toen moest ik nog harder lachen en liep ze weg omdat ze niet meer wist wat ze moest doen omdat ik niet meer kon stoppen met lachen

Hmm... slaat nergens op, maarja. Wel waar gebeurd
"If you've crashed a sports car worth $300,000 while getting blown by a Playmate, you've just about done everything...."
  maandag 23 november 2009 @ 00:55:41 #6
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74928871
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:50 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Achja om de pret niet te drukken. ik heb wel een voorbeeld de andere kant op.

Zaten met een paar vrienden over een film te lullen op een bankje zegt er 1: Ja die mooie slanke lekkere blonde meid was echt hot joh!

en in the meanwhile op precies datzelfde moment loopt er een dikke blonde sloerie langs.

Dat was echt

Ze loopt nu nog steeds altijd langs ons bankje sinds dat voorval
Dat is wel heel lullig.
pi_74928880
Pas ook eentje meegemaakt. Ik werk in een speciaalzaak, waar we van hetgeen we verkopen een selectie in merken hebben moeten maken. Er zijn er tientallen, wij hebben enkel drie kwalitatief hoogstaande (dure) merken in huis. Vraagt een klant "hoe verhoudt dit merk zich tot *noemt goedkoop chinees merk*?" waarop ik die logischerwijs volledig ga afkraken. Krijg je tehoren "ah, ok ... ik ben de nederlandse importeur en distributeur voor dat chinese merk " Dan zak je ook wel even door de grond.
pi_74929028
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:50 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Ja, maar het is ook erg genant als je zelf degene bent die het zegt dus.
Dat ben ik meestal ook

Ik rook eens uit m'n mond naar tandartsmateriaal nadat ik bij de tandarts was geweest (dat typische tandartsluchtje, mensen die wel eens een vulling ofzo hebben gekregen kennen het vast wel, die verdoving ruikt/smaakt ook altijd zo goor..). Helaas had ik geen kauwgum bij me, dus ging ik samen met een vriend en een gekke bui naar het winkelcentrum om kauwgum te halen.

Voor het winkelcentrum lag een niet zo fris uitziende zwerver half dood te zijn met z'n daklozenkrantje, die ik nog niet had gezien, en wat zeg ik precies op dat moment heel luid: "haha, het meurt verschrikkelijk man, kom, snel naar binnen!"

Als blikken (van de zwerver) konden doden, dan was ik nu dood geweest
  maandag 23 november 2009 @ 01:06:27 #9
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74929076
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:55 schreef Pulsy het volgende:
Pas ook eentje meegemaakt. Ik werk in een speciaalzaak, waar we van hetgeen we verkopen een selectie in merken hebben moeten maken. Er zijn er tientallen, wij hebben enkel drie kwalitatief hoogstaande (dure) merken in huis. Vraagt een klant "hoe verhoudt dit merk zich tot *noemt goedkoop chinees merk*?" waarop ik die logischerwijs volledig ga afkraken. Krijg je tehoren "ah, ok ... ik ben de nederlandse importeur en distributeur voor dat chinese merk " Dan zak je ook wel even door de grond.
Aii.
pi_74929181
Vond het begin goed, het ging over dikkerds, das altijd leuk om die voor schut te zetten. Vind het toch wel een anti climax toen het ineens over een paar krukken ging, die persoon is die krukken over 2 weken weer kwijt als ze been beter is, die zal echt niet wakker liggen van je opmerking i guess.
  maandag 23 november 2009 @ 01:17:08 #11
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74929212
quote:
Op maandag 23 november 2009 01:14 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
Vond het begin goed, het ging over dikkerds, das altijd leuk om die voor schut te zetten. Vind het toch wel een anti climax toen het ineens over een paar krukken ging, die persoon is die krukken over 2 weken weer kwijt als ze been beter is, die zal echt niet wakker liggen van je opmerking i guess.
De voorbeelden die ik aanhaalde heb ik helaas ook allemaal een keer mogen meemaken desalniettemin vond ik het meest recente voorbeeld toch ook wel gênant. Ook al zit ze er misschien niet zelf mee, het kwam wel heel erg over alsof het voor haar bedoeld was.
pi_74929336
quote:
Op maandag 23 november 2009 01:17 schreef griekjeee het volgende:

[..]

De voorbeelden die ik aanhaalde heb ik helaas ook allemaal een keer mogen meemaken desalniettemin vond ik het meest recente voorbeeld toch ook wel gênant. Ook al zit ze er misschien niet zelf mee, het kwam wel heel erg over als het voor haar bedoeld was.
Vertel eens wat meer over die dikkerd in de rij bij de AH
Had vorige week zelfde zelfde iets, stond een verschrikkelijk dikke meid van ergens in de 20 naast me bij snoep te kijken. Hoor de hele tijd hmmm dit is ook wel lekker, ohhh dit is lekker en ze gooide steeds meer snoep en choco in haar overvolle mandje welke geheel gevuld was met snoep. Dus ik kijk haar aan met een blik van meid zou je dat nou wel doen kijk eens naar je figuur, ze ziet me kijken en wordt boos en roept ja mag ik misschien wat lekkers eten en waggelt boos weg. Ze was haar mandje vergeten, dus na paar meter kwam ze met een blik van woede en schaamte terug om haar snoepjes gevulde mandje te halen. En dat lief dagboek was gewoon pure win.
  maandag 23 november 2009 @ 01:29:34 #13
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_74929375
-->> GC.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 23 november 2009 @ 01:30:39 #14
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74929392
quote:
Op maandag 23 november 2009 01:26 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:

[..]

Vertel eens wat meer over die dikkerd in de rij bij de AH
Had vorige week zelfde zelfde iets, stond een verschrikkelijk dikke meid van ergens in de 20 naast me bij snoep te kijken. Hoor de hele tijd hmmm dit is ook wel lekker, ohhh dit is lekker en ze gooide steeds meer snoep en choco in haar overvolle mandje welke geheel gevuld was met snoep. Dus ik kijk haar aan met een blik van meid zou je dat nou wel doen kijk eens naar je figuur, ze ziet me kijken en wordt boos en roept ja mag ik misschien wat lekkers eten en waggelt boos weg. Ze was haar mandje vergeten, dus na paar meter kwam ze met een blik van woede en schaamte terug om haar snoepjes gevulde mandje te halen. En dat lief dagboek was gewoon pure win.
Maar, je zei niks en ze reageerde dus zo heftig? Ja dat is al een tijdje terug dus ik weet niet meer precies wat ik zei, maar ik had mijn boodschappen neergelegd en was net klaar met vertellen en ik wil dus het bordje van de volgende achter mijn boodschappen zetten, kijkt de persoon achter me me recht aan. Heel-erg-boos En het was toevallig een dikke mevrouw.
  maandag 23 november 2009 @ 01:34:26 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74929437
Dit doe ik al-tijd, zeker met alcohol op

En ik vind het zo zonde, want ik ben best aardig...

Sorry negers, vrouwen, collega's, kennissen
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_74929464
quote:
Op maandag 23 november 2009 01:30 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Maar, je zei niks en ze reageerde dus zo heftig? Ja dat is al een tijdje terug dus ik weet niet meer precies wat ik zei, maar ik had mijn boodschappen neergelegd en was net klaar met vertellen en ik wil dus het bordje van de volgende achter mijn boodschappen zetten, kijkt de persoon achter me me recht aan. Heel-erg-boos En het was toevallig een dikke mevrouw.
Een blik zegt vaak meer dan woorden, zeker als je een expressief gezicht hebt die vol walging en medelijden iemand aankijkt.
Misschien was ze jaloers dat jouw heupen niet breder zijn dan het winkelwagentje? Of had je echt iets stouts gezegd over de aan obesitas morbide lijdende medemens? En als je het niet meer weet, verzin je maar een leuke opmerking dat mag best in een dagboek
  maandag 23 november 2009 @ 01:39:45 #17
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74929484
quote:
Op maandag 23 november 2009 01:37 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:

[..]

Een blik zegt vaak meer dan woorden, zeker als je een expressief gezicht hebt die vol walging en medelijden iemand aankijkt.
Misschien was ze jaloers dat jouw heupen niet breder zijn dan het winkelwagentje? Of had je echt iets stouts gezegd over de aan obesitas morbide lijdende medemens? En als je het niet meer weet, verzin je maar een leuke opmerking dat mag best in een dagboek
Het was maar een grapje, maar ik kan me voorstellen dat ze het niet op prijs stelde.
  maandag 23 november 2009 @ 01:40:03 #18
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74929487
quote:
Op maandag 23 november 2009 01:34 schreef eleusis het volgende:
Dit doe ik al-tijd, zeker met alcohol op

En ik vind het zo zonde, want ik ben best aardig...

Sorry negers, vrouwen, collega's, kennissen
Concrete voorbeelden?
  maandag 23 november 2009 @ 01:42:59 #19
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_74929515
Niet mijn eigen blunder, maar die van een goede vriend.

Jaren geleden op de Heao, we hadden een homoseksuele leraar.
Komt het onderwerp in de gang op hem, zegt die kameraad dat hij altijd bang is te bukken in de nabijheid van die leraar, want voor je het weet pompt hij hem er van achteren in.
Niemand lachte tot zijn verbazing... zenuwachtig liep de rest een andere kant op. Hij keek om waarom de rest wegliep. Dat werd hem heel snel duidelijk.
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
  † In Memoriam † maandag 23 november 2009 @ 01:46:48 #20
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74929547
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:42 schreef griekjeee het volgende:
Ik denk dat mijn klacht voor iedereen wel herkenbaar moet zijn: je zegt of doet iets op een moment waarop het totaal niet hét moment is om juist dat te zeggen of doen. Je maakt een grapje over een dik persoon tegen je metgezel terwijl je in de kassa rij staat, en wie staat er als je toevallig achterom kijkt? Jawel, een dik persoon. Je kraakt een studie volledig af en dan meldt je sip kijkende beste vriendin dat ze in September met juist die studie van start gaat. Je zegt tegen een goed uitziende homo dat je hem best zou doen als hij maar niet homo was, waarop hij vervolgens beledigd antwoord 100% straight te zijn. Van die categorie.

Nu gebeurde mij recent ook zoiets: Ik ging ergens wat drinken met een goede vriend. Dat was- zoals we het hier op z'n Brabants zeggen- keigezellig . We hebben tot diep in de nacht onder het genot van een drankje zitten discussiëren en filosoferen en konden met een voldaan gevoel terug naar de auto lopen. Nu wil het zo zijn dat ik vorige week door mijn knie ben gegaan. Omdat ik zelf bezit over een gezonde dosis zelfspot was ik er een beetje de gek mee aan het houden. De straten waren leeg, koud en donker terwijl we tussen een paar gebouwen doorliepen. Ieder klein geluidje werd hard weerkaatst en uitvergroot tegen de muren van de Bredase renaissance gebouwen, waardoor men een normale conversatie op redelijke afstand al zou kunnen afluisteren. En daar komt het...

'CHECK DIE MANKE DAARO' riep ik, half schreeuwend. Ik weet niet meer exact wat er aan vooraf ging, maar we hadden het er in ieder geval over wat mensen zouden zeggen als ze me zouden zien lopen zo.
Zegt die vriend die bij me was ineens:'kijk nu eens voor je.' Ik zo kijken dus, wat loopt daar: drie mensen, waarvan één op krukken !!! Ze kijken alle drie achterom en kijken me nogal verontwaardigd aan. We liepen er maar snel langs en stom genoeg kon ik ook nog eens niet mijn lach inhouden.

Klacht: Iets melden of een bepaalde actie ondernemen op een moment dat het niet erg tactvol is.

Wie heeft hier nog meer voorbeelden van?
dat was jij dus die ons uitlachten
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_74929583
Waarom heb ik dat nou eigenlijk niet zo vaak Laatste keer dat ik iets had van, dat had ik beter niet kunnen zeggen was in de trein.
Ik zat op zo een stoel dus, met 2 stoelen tegenover elkaar. was verder niemand anders op die andere 3 en ik had geen tas/jas of wat dan ook op andere dingen ergens op een stoel liggen.
Op eens komt er een ontiegelijk dik iemand naast mij zitten, waardoor ik ineens echt heel weinig ruimte meer had, ik ga dus op de stoelen tegenover me zitten, begint die vrouw te zeiken van 'vind je me te dik ofzo?', ik antwoord heel netjes 'jah inderdaad', krijg ik daarna hele zooi scheldwoorden naar me toe geslingerd, ik ben maar ff in andere waggon gaan zitten
  Redactie Games maandag 23 november 2009 @ 01:55:34 #22
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_74929639
Ik ging afgelopen weekend poolen met een aantal huisgenoten/vrienden.. Waarvan een van de heren mij wees op een voor hem uitziend knap meisje, waar die zo wel op af wilde stappen. Ik keerde me rug om even een glimps te krijgen van die meid en het groepje mensen waar ze mee was. En ik zeg zo tegen die vriend, neh dat wordt em niet voor je vanavond, volgens mij zijn het een stel Grevo's... Even later hoorde ik het groepje iets over een zondagsochtendmis vertellen en even voor twaalven trokken ze hun truien en jassen aan met een logo'tje van een christelijke vereniging om waarschijnlijk huiswaarts te keren, waardoor die vriend niet eens de kans meer had om er even rustig op af te stappen hate to be right...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 23 november 2009 @ 02:01:49 #23
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74929718
quote:
Op maandag 23 november 2009 01:46 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

dat was jij dus die ons uitlachten
?
  † In Memoriam † maandag 23 november 2009 @ 02:06:33 #24
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74929771
quote:
Op maandag 23 november 2009 02:01 schreef griekjeee het volgende:

[..]

?
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  maandag 23 november 2009 @ 02:15:31 #25
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_74929889
Renaissancegebouwen in Breda?
  maandag 23 november 2009 @ 02:17:59 #26
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74929923
quote:
Op maandag 23 november 2009 02:15 schreef Louis22 het volgende:
Renaissancegebouwen in Breda?
Ja, die stijl is daar zeker aanwezig.
  maandag 23 november 2009 @ 02:19:56 #27
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_74929946
Iemand stuurt een foto, dat gebeurt wel vaker beetje keuren, dus je gooit eruit, jezus wat een lelijk wijf
"dat is m'n nieuwe vriendin "

-oh
  maandag 23 november 2009 @ 02:20:05 #28
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_74929950
Het enige wat ik kan bedenken is die kerk in de St. Jansstraat, maar verder?

edit: en die is niet een renaissancistisch.
  maandag 23 november 2009 @ 02:28:44 #29
125915 Dribbel_
pi_74930055
Dat we met wat mensen wat aan het drinken waren, dat de vriendin van iemand zat te vertellen dat ze al 15 instemmingen had gedaanvoor een studentenkamer en dat ze er nog geen had kunnen krijgen. Het was me twee minuten later alweer ontgaan toen het met iemand anders ook over die discussie ging.
Toen kwam ik op de conclusie om maar te roepen dat ieder normal fucntionerend persoon gewoon redelijk snel in een paar instemmingen wel een kamer krijgt
Als blikken konden doden op dat moment
  maandag 23 november 2009 @ 02:33:10 #30
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74930109
quote:
Op maandag 23 november 2009 02:20 schreef Louis22 het volgende:
Het enige wat ik kan bedenken is die kerk in de St. Jansstraat, maar verder?

edit: en die is niet een renaissancistisch.
Verdiep je eens wat verder in de huizen stijlen zou ik zeggen daar gaat dit topic ook niet over.
  maandag 23 november 2009 @ 02:33:57 #31
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74930115
quote:
Op maandag 23 november 2009 02:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand stuurt een foto, dat gebeurt wel vaker beetje keuren, dus je gooit eruit, jezus wat een lelijk wijf
"dat is m'n nieuwe vriendin "

-oh
Dat is wel erg herkenbaar
  maandag 23 november 2009 @ 02:38:51 #32
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74930178
Een griekjeee topic. Even doornemen hoor.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  maandag 23 november 2009 @ 02:40:25 #33
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74930191
Geen zin om te reageren. Fijne avond!
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_74930406
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:55 schreef Pulsy het volgende:
Hoezo zak je dan door de grond? Je vertelt toch gewoon waarom dat chinese merk zo kut is?
Of durf je dat dan niet tegen die man recht in ze face te zeggen.....
  maandag 23 november 2009 @ 03:14:31 #35
125915 Dribbel_
pi_74930409
quote:
Op maandag 23 november 2009 03:13 schreef maess het volgende:

[..]

Hoezo zak je dan door de grond? Je vertelt toch gewoon waarom dat chinese merk zo kut is?
Ja dat snap ik ook niet het is een kutmerk dus je wil het niet in je winkel
pi_74930542
quote:
Op maandag 23 november 2009 01:42 schreef Paginabeheerder het volgende:
Niet mijn eigen blunder, maar die van een goede vriend.

Jaren geleden op de Heao, we hadden een homoseksuele leraar.
Komt het onderwerp in de gang op hem, zegt die kameraad dat hij altijd bang is te bukken in de nabijheid van die leraar, want voor je het weet pompt hij hem er van achteren in.
Niemand lachte tot zijn verbazing... zenuwachtig liep de rest een andere kant op. Hij keek om waarom de rest wegliep. Dat werd hem heel snel duidelijk.

Wat is er daarna met die gast gebeurd? tvp voor de aftermath
pi_74935097
Momenten? Ik ben zo.
Live out of your imagination, not your history.
pi_74935541
quote:
Op maandag 23 november 2009 03:13 schreef maess het volgende:

[..]

dat vraag ik me ook af
al is prijs geen indicatie voor kwaliteit, maar als de kwaliteit kut is mag je dat gerust tegen een vertegenwoordiger zeggen
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  maandag 23 november 2009 @ 12:17:28 #39
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74935707
Ik heb dit ook best vaak, maar kan er nu eigenlijk even geen optrommelen.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  maandag 23 november 2009 @ 12:18:02 #40
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_74935718
Oh god, dat heb ik zoooo vaak Ik maak heel vaak lullige opmerkingen terwijl ik het totaal niet lullig bedoel. Gaat de laatste tijd wel beter, maar dan kan ik mezelf echt voor mijn kop slaan, ik flap het er gewoon uit zonder na te denken

Kan nu alleen even geen voorbeelden bedenken...
  maandag 23 november 2009 @ 12:24:43 #41
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74935870
Ja! Ik weet er weer één.

Ik stond met een paar maten in de H&M en opeens zei ik zoiets van: 'In dit wil ik nog niet eens dood gevonden worden, écht, hier moet je geld toe krijgen! '

Precies op dat moment loopt er een H&M medewerker voorbij in -je raadt het al- dat T-shirtje (of wat het ook was destijds).

Ik draai me om, keek 'm aan met een blik van 'oeps ', waarop hij zoiets had van 'Wát? '
Dus hij doorlopen en na een paar meter staat ie weer stil, kijkt naar wat hij aanhad en weer terug naar mij + het kledingrek. Toen viel het kwartje.
6 eien
  maandag 23 november 2009 @ 12:31:34 #42
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_74936019
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:24 schreef Twizu het volgende:
Ja! Ik weet er weer één.

Ik stond met een paar maten in de H&M en opeens zei ik zoiets van: 'In dit wil ik nog niet eens dood gevonden worden, écht, hier moet je geld toe krijgen! '

Precies op dat moment loopt er een H&M medewerker voorbij in -je raadt het al- dat T-shirtje (of wat het ook was destijds).

Ik draai me om, keek 'm aan met een blik van 'oeps ', waarop hij zoiets had van 'Wát? '
Dus hij doorlopen en na een paar meter staat ie weer stil, kijkt naar wat hij aanhad en weer terug naar mij + het kledingrek. Toen viel het kwartje.
Haha

Ik weet er nu ook een, nu we het over kledingwinkels hebben. Ik kwam met een vriend de Zara binnen. Iedereen die wel eens in de Zara komt, weet dat het daar een rotzooi van jewelste is. Zo ook deze keer, kleren lagen op de grond, alles hing scheef aan de rekken, echt niet normaal. Dus ik zeg zo: "jezus wat is het hier een rotzooi zeg, ze mogen wel eens opruimen" staat er op dat moment nét een verkoopster echt 3 meter van me af truien op te vouwen. Duidelijk gehoord dus en ze keek me vuil aan. Ik zo oeps

En ook een keer, dat was echt heel erg blond van mij toen. Ik liep met een vriendin in de Douglas en we gingen even wat luchtjes testen en opspuiten enzo. Liepen we later in de Bijenkorf, en toen dacht ik ineens, wat is die gore lucht? Dus ik zo: "Blegh wat stinkt het hier!" En daarna dacht ik, en dat zei ik ook: "Oh, dat ben ik zelf! " Haha het was echt heeeel dom want iedereen keek me echt aan van wtf
  maandag 23 november 2009 @ 12:34:33 #43
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74936106
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:31 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Haha

Ik weet er nu ook een, nu we het over kledingwinkels hebben. Ik kwam met een vriend de Zara binnen. Iedereen die wel eens in de Zara komt, weet dat het daar een rotzooi van jewelste is. Zo ook deze keer, kleren lagen op de grond, alles hing scheef aan de rekken, echt niet normaal. Dus ik zeg zo: "jezus wat is het hier een rotzooi zeg, ze mogen wel eens opruimen" staat er op dat moment nét een verkoopster echt 3 meter van me af truien op te vouwen. Duidelijk gehoord dus en ze keek me vuil aan. Ik zo oeps

En ook een keer, dat was echt heel erg blond van mij toen. Ik liep met een vriendin in de Douglas en we gingen even wat luchtjes testen en opspuiten enzo. Liepen we later in de Bijenkorf, en toen dacht ik ineens, wat is die gore lucht? Dus ik zo: "Blegh wat stinkt het hier!" En daarna dacht ik, en dat zei ik ook: "Oh, dat ben ik zelf! " Haha het was echt heeeel dom want iedereen keek me echt aan van wtf
Whehe
Ik ben één keer in de Zara geweest. Serieus, vrouwen & kleding: één groot slagveld!
6 eien
  maandag 23 november 2009 @ 12:50:34 #44
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_74936533
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:34 schreef Twizu het volgende:

[..]

Whehe
Ik ben één keer in de Zara geweest. Serieus, vrouwen & kleding: één groot slagveld!
Tja...

Ik weet trouwens nog een leuke, dit keer niet van mezelf, wel een van de mooiste dingen die ik ooit heb meegemaakt Het heeft niet helemaal met tact te maken (deels), het was gewoon ontzettend dom. Situatieschets: meisje (een ongelooflijk kutwijf ) is ontzettend slecht in Duits. Dus op een gegeven moment komt de eindtoets eraan, deze móest ze per se halen. Dus nou, een week na de toets:
Meisje van te voren: oooooh ik ben zooo zenuwachtig, ik MOET dit halen!!!!
(Dus wij het lokaal binnenlopen)
Lerares Duits ziet haar: Ik heb goed nieuws voor je!!
Meisje: YESSSSSS!!!!!
Lerares Duits: Je hebt eeeeennnnn.... (pakt blaadje tevoorschijn).... 2,5!!!
Meisje: Huh?
Lerares Duits: Ja ik vergiste me net, sorry!
Meisje:
Ik:

(Het was echt ontzettend lullig, maar het was zo'n groot kutwijf dat ik nog steeds keihard moet lachen als ik hieraan terugdenk )
  maandag 23 november 2009 @ 12:53:48 #45
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74936627
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:50 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Tja...

Ik weet trouwens nog een leuke, dit keer niet van mezelf, wel een van de mooiste dingen die ik ooit heb meegemaakt Het heeft niet helemaal met tact te maken (deels), het was gewoon ontzettend dom. Situatieschets: meisje (een ongelooflijk kutwijf ) is ontzettend slecht in Duits. Dus op een gegeven moment komt de eindtoets eraan, deze móest ze per se halen. Dus nou, een week na de toets:
Meisje:
Ik:

(Het was echt ontzettend lullig, maar het was zo'n groot kutwijf dat ik nog steeds keihard moet lachen als ik hieraan terugdenk )
Tenenkrommend!

Vroeger zaten er wat mennekes bij ons op school die altijd als er bv een vuilniswagen langs kwam iets zeiden in de trant van: 'Weet je wat ik nou nooit zou willen worden? Vuilnisman!'.

En dat bij alle mogelijke beroepen, dus niet alleen bij de vuilnisman. Écht heel matig eigenlijk..
6 eien
  maandag 23 november 2009 @ 13:33:55 #46
273891 ViciousFa
There's a nail in the doo
pi_74937073
Hahaha
  maandag 23 november 2009 @ 16:09:38 #47
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74939889
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:50 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Tja...

Meisje:
Ik:

Dat is wel heel erg gemeen, kan die leraar echt niet maken eigenlijk
pi_74940886
Tegenover incapabele mensen kan dat best hoor Griekjes
Live out of your imagination, not your history.
  maandag 23 november 2009 @ 17:29:03 #49
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_74942610
Er stond een (bijzonder grote) man in de bus die ruimte probeerde te maken door zijn zoon naar achter te duwen, omdat ik eruit moest. Wat hij niet zag, was dat achter zijn zoon er ook mensen uit wilde.
Dus ik zeg: "Wacht even, er moeten nog meer mensen uit"

Hij: JA HÈHÈ, IK PROBEER JE TOCH OOK TE HELPEN EIKEL

nee, lul... ach laat maar
  dinsdag 24 november 2009 @ 03:26:28 #50
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_74957174
quote:
Op maandag 23 november 2009 05:36 schreef Henno het volgende:

[..]

Wat is er daarna met die gast gebeurd? tvp voor de aftermath
Haha, nee geen aftermath. Die kameraad heeft er verder niets meer van gehoord... maar is ook een tijd lang niet naar die lessen gegaan.
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')