Ja, maar het is ook erg genant als je zelf degene bent die het zegt dus.quote:Op maandag 23 november 2009 00:49 schreef rozenijlpaard het volgende:zoooo herkenbaar...
Daarom heb ik mezelf maar voorgenomen om nooit beledigd te raken wanneer iemand op straat iets roept wat toevallig ook op mezelf zou kunnen slaan, want je hebt erg veel kans dat het niet eens voor jou bedoeld is
Dat is wel heel lullig.quote:Op maandag 23 november 2009 00:50 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Achja om de pret niet te drukken. ik heb wel een voorbeeld de andere kant op.
Zaten met een paar vrienden over een film te lullen op een bankje zegt er 1: Ja die mooie slanke lekkere blonde meid was echt hot joh!
en in the meanwhile op precies datzelfde moment loopt er een dikke blonde sloerie langs.
Dat was echt
Ze loopt nu nog steeds altijd langs ons bankje sinds dat voorval![]()
Dat ben ik meestal ookquote:Op maandag 23 november 2009 00:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook erg genant als je zelf degene bent die het zegt dus.
Aii.quote:Op maandag 23 november 2009 00:55 schreef Pulsy het volgende:
Pas ook eentje meegemaakt. Ik werk in een speciaalzaak, waar we van hetgeen we verkopen een selectie in merken hebben moeten maken. Er zijn er tientallen, wij hebben enkel drie kwalitatief hoogstaande (dure) merken in huis. Vraagt een klant "hoe verhoudt dit merk zich tot *noemt goedkoop chinees merk*?" waarop ik die logischerwijs volledig ga afkraken. Krijg je tehoren "ah, ok ... ik ben de nederlandse importeur en distributeur voor dat chinese merk" Dan zak je ook wel even door de grond.
De voorbeelden die ik aanhaalde heb ik helaas ook allemaal een keer mogen meemakenquote:Op maandag 23 november 2009 01:14 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
Vond het begin goed, het ging over dikkerds, das altijd leuk om die voor schut te zetten. Vind het toch wel een anti climax toen het ineens over een paar krukken ging, die persoon is die krukken over 2 weken weer kwijt als ze been beter is, die zal echt niet wakker liggen van je opmerking i guess.
Vertel eens wat meer over die dikkerd in de rij bij de AHquote:Op maandag 23 november 2009 01:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
De voorbeelden die ik aanhaalde heb ik helaas ook allemaal een keer mogen meemakendesalniettemin vond ik het meest recente voorbeeld toch ook wel gênant. Ook al zit ze er misschien niet zelf mee, het kwam wel heel erg over als het voor haar bedoeld was.
Maar, je zei niks en ze reageerde dus zo heftig?quote:Op maandag 23 november 2009 01:26 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over die dikkerd in de rij bij de AH![]()
Had vorige week zelfde zelfde iets, stond een verschrikkelijk dikke meid van ergens in de 20 naast me bij snoep te kijken. Hoor de hele tijd hmmm dit is ook wel lekker, ohhh dit is lekker en ze gooide steeds meer snoep en choco in haar overvolle mandje welke geheel gevuld was met snoep. Dus ik kijk haar aan met een blik van meid zou je dat nou wel doen kijk eens naar je figuur, ze ziet me kijken en wordt boos en roept ja mag ik misschien wat lekkers eten en waggelt boos weg. Ze was haar mandje vergeten, dus na paar meter kwam ze met een blik van woede en schaamte terug om haar snoepjes gevulde mandje te halen. En dat lief dagboek was gewoon pure win.
Een blik zegt vaak meer dan woorden, zeker als je een expressief gezicht hebt die vol walging en medelijden iemand aankijkt.quote:Op maandag 23 november 2009 01:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Maar, je zei niks en ze reageerde dus zo heftig?Ja dat is al een tijdje terug dus ik weet niet meer precies wat ik zei, maar ik had mijn boodschappen neergelegd en was net klaar met vertellen en ik wil dus het bordje van de volgende achter mijn boodschappen zetten, kijkt de persoon achter me me recht aan. Heel-erg-boos
En het was toevallig een dikke mevrouw.
Het was maar een grapje, maar ik kan me voorstellen dat ze het niet op prijs stelde.quote:Op maandag 23 november 2009 01:37 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
Een blik zegt vaak meer dan woorden, zeker als je een expressief gezicht hebt die vol walging en medelijden iemand aankijkt.
Misschien was ze jaloers dat jouw heupen niet breder zijn dan het winkelwagentje? Of had je echt iets stouts gezegd over de aan obesitas morbide lijdende medemens? En als je het niet meer weet, verzin je maar een leuke opmerking dat mag best in een dagboek
Concrete voorbeelden?quote:Op maandag 23 november 2009 01:34 schreef eleusis het volgende:
Dit doe ik al-tijd, zeker met alcohol op
En ik vind het zo zonde, want ik ben best aardig...
Sorry negers, vrouwen, collega's, kennissen
dat was jij dus die ons uitlachtenquote:Op maandag 23 november 2009 00:42 schreef griekjeee het volgende:
Ik denk dat mijn klacht voor iedereen wel herkenbaar moet zijn: je zegt of doet iets op een moment waarop het totaal niet hét moment is om juist dat te zeggen of doen. Je maakt een grapje over een dik persoon tegen je metgezel terwijl je in de kassa rij staat, en wie staat er als je toevallig achterom kijkt? Jawel, een dik persoon. Je kraakt een studie volledig af en dan meldt je sip kijkende beste vriendin dat ze in September met juist die studie van start gaat. Je zegt tegen een goed uitziende homo dat je hem best zou doen als hij maar niet homo was, waarop hij vervolgens beledigd antwoord 100% straight te zijn. Van die categorie.
Nu gebeurde mij recent ook zoiets: Ik ging ergens wat drinken met een goede vriend. Dat was- zoals we het hier op z'n Brabants zeggen- keigezellig. We hebben tot diep in de nacht onder het genot van een drankje zitten discussiëren en filosoferen en konden met een voldaan gevoel terug naar de auto lopen. Nu wil het zo zijn dat ik vorige week door mijn knie ben gegaan. Omdat ik zelf bezit over een gezonde dosis zelfspot was ik er een beetje de gek mee aan het houden. De straten waren leeg, koud en donker terwijl we tussen een paar gebouwen doorliepen. Ieder klein geluidje werd hard weerkaatst en uitvergroot tegen de muren van de Bredase renaissance gebouwen, waardoor men een normale conversatie op redelijke afstand al zou kunnen afluisteren. En daar komt het...
'CHECK DIE MANKE DAARO' riep ik, half schreeuwend. Ik weet niet meer exact wat er aan vooraf ging, maar we hadden het er in ieder geval over wat mensen zouden zeggen als ze me zouden zien lopen zo.![]()
Zegt die vriend die bij me was ineens:'kijk nu eens voor je.' Ik zo kijken dus, wat loopt daar: drie mensen, waarvan één op krukken![]()
!!! Ze kijken alle drie achterom en kijken me nogal verontwaardigd aan. We liepen er maar snel langs
en stom genoeg kon ik ook nog eens niet mijn lach inhouden.
![]()
Klacht: Iets melden of een bepaalde actie ondernemen op een moment dat het niet erg tactvol is.
Wie heeft hier nog meer voorbeelden van?
quote:Op maandag 23 november 2009 01:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat was jij dus die ons uitlachten
quote:
Ja, die stijl is daar zeker aanwezig.quote:
Verdiep je eens wat verder in de huizen stijlen zou ik zeggenquote:Op maandag 23 november 2009 02:20 schreef Louis22 het volgende:
Het enige wat ik kan bedenken is die kerk in de St. Jansstraat, maar verder?
edit: en die is niet een renaissancistisch.
Dat is wel erg herkenbaarquote:Op maandag 23 november 2009 02:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand stuurt een foto, dat gebeurt wel vaker beetje keuren, dus je gooit eruit, jezus wat een lelijk wijf![]()
"dat is m'n nieuwe vriendin"
-oh
Hoezo zak je dan door de grond? Je vertelt toch gewoon waarom dat chinese merk zo kut is?quote:Op maandag 23 november 2009 00:55 schreef Pulsy het volgende:
Pas ook eentje meegemaakt. Ik werk in een speciaalzaak, waar we van hetgeen we verkopen een selectie in merken hebben moeten maken. Er zijn er tientallen, wij hebben enkel drie kwalitatief hoogstaande (dure) merken in huis. Vraagt een klant "hoe verhoudt dit merk zich tot *noemt goedkoop chinees merk*?" waarop ik die logischerwijs volledig ga afkraken. Krijg je tehoren "ah, ok ... ik ben de nederlandse importeur en distributeur voor dat chinese merk" Dan zak je ook wel even door de grond.
Ja dat snap ik ook nietquote:Op maandag 23 november 2009 03:13 schreef maess het volgende:
[..]
Hoezo zak je dan door de grond? Je vertelt toch gewoon waarom dat chinese merk zo kut is?
Of durf je dat dan niet tegen die man recht in ze face te zeggen.....
quote:Op maandag 23 november 2009 01:42 schreef Paginabeheerder het volgende:
Niet mijn eigen blunder, maar die van een goede vriend.
Jaren geleden op de Heao, we hadden een homoseksuele leraar.
Komt het onderwerp in de gang op hem, zegt die kameraad dat hij altijd bang is te bukken in de nabijheid van die leraar, want voor je het weet pompt hij hem er van achteren in.
Niemand lachte tot zijn verbazing... zenuwachtig liep de rest een andere kant op. Hij keek om waarom de rest wegliep. Dat werd hem heel snel duidelijk.
dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 23 november 2009 03:13 schreef maess het volgende:
[..]
Hoezo zak je dan door de grond? Je vertelt toch gewoon waarom dat chinese merk zo kut is?
Of durf je dat dan niet tegen die man recht in ze face te zeggen.....
Hahaquote:Op maandag 23 november 2009 12:24 schreef Twizu het volgende:
Ja! Ik weet er weer één.
Ik stond met een paar maten in de H&M en opeens zei ik zoiets van: 'In dit wil ik nog niet eens dood gevonden worden, écht, hier moet je geld toe krijgen!'
Precies op dat moment loopt er een H&M medewerker voorbij in -je raadt het al- dat T-shirtje (of wat het ook was destijds).
Ik draai me om, keek 'm aan met een blik van 'oeps', waarop hij zoiets had van 'Wát?
'
Dus hij doorlopen en na een paar meter staat ie weer stil, kijkt naar wat hij aanhad en weer terug naar mij + het kledingrek. Toen viel het kwartje.
Whehequote:Op maandag 23 november 2009 12:31 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik weet er nu ook een, nu we het over kledingwinkels hebben. Ik kwam met een vriend de Zara binnen. Iedereen die wel eens in de Zara komt, weet dat het daar een rotzooi van jewelste is. Zo ook deze keer, kleren lagen op de grond, alles hing scheef aan de rekken, echt niet normaal. Dus ik zeg zo: "jezus wat is het hier een rotzooi zeg, ze mogen wel eens opruimen" staat er op dat moment nét een verkoopster echt 3 meter van me af truien op te vouwen. Duidelijk gehoord dus en ze keek me vuil aan. Ik zo oeps![]()
![]()
En ook een keer, dat was echt heel erg blond van mij toen.Ik liep met een vriendin in de Douglas en we gingen even wat luchtjes testen en opspuiten enzo. Liepen we later in de Bijenkorf, en toen dacht ik ineens, wat is die gore lucht? Dus ik zo: "Blegh wat stinkt het hier!" En daarna dacht ik, en dat zei ik ook: "Oh, dat ben ik zelf!
![]()
" Haha het was echt heeeel dom want iedereen keek me echt aan van wtf
Tja...quote:Op maandag 23 november 2009 12:34 schreef Twizu het volgende:
[..]
Whehe![]()
Ik ben één keer in de Zara geweest. Serieus, vrouwen & kleding: één groot slagveld!
Tenenkrommend!quote:Op maandag 23 november 2009 12:50 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Tja...![]()
Ik weet trouwens nog een leuke, dit keer niet van mezelf, wel een van de mooiste dingen die ik ooit heb meegemaaktHet heeft niet helemaal met tact te maken (deels), het was gewoon ontzettend dom. Situatieschets: meisje (een ongelooflijk kutwijf
) is ontzettend slecht in Duits. Dus op een gegeven moment komt de eindtoets eraan, deze móest ze per se halen. Dus nou, een week na de toets:
Meisje van te voren: oooooh ik ben zooo zenuwachtig, ik MOET dit halen!!!!![]()
(Dus wij het lokaal binnenlopen)
Lerares Duits ziet haar: Ik heb goed nieuws voor je!!![]()
Meisje: YESSSSSS!!!!!![]()
![]()
![]()
Lerares Duits: Je hebt eeeeennnnn.... (pakt blaadje tevoorschijn).... 2,5!!!
Meisje: Huh?![]()
![]()
Lerares Duits: Ja ik vergiste me net, sorry!![]()
Meisje:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Het was echt ontzettend lullig, maar het was zo'n groot kutwijf dat ik nog steeds keihard moet lachen als ik hieraan terugdenk![]()
)
Dat is wel heel erg gemeen, kan die leraar echt niet maken eigenlijkquote:Op maandag 23 november 2009 12:50 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Tja...![]()
Ik weet trouwens nog een leuke, dit keer niet van mezelf, wel een van de mooiste dingen die ik ooit heb meegemaaktHet heeft niet helemaal met tact te maken (deels), het was gewoon ontzettend dom. Situatieschets: meisje (een ongelooflijk kutwijf
) is ontzettend slecht in Duits. Dus op een gegeven moment komt de eindtoets eraan, deze móest ze per se halen. Dus nou, een week na de toets:
Meisje van te voren: oooooh ik ben zooo zenuwachtig, ik MOET dit halen!!!!![]()
(Dus wij het lokaal binnenlopen)
Lerares Duits ziet haar: Ik heb goed nieuws voor je!!![]()
Meisje: YESSSSSS!!!!!![]()
![]()
![]()
Lerares Duits: Je hebt eeeeennnnn.... (pakt blaadje tevoorschijn).... 2,5!!!
Meisje: Huh?![]()
![]()
Lerares Duits: Ja ik vergiste me net, sorry!![]()
Meisje:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Het was echt ontzettend lullig, maar het was zo'n groot kutwijf dat ik nog steeds keihard moet lachen als ik hieraan terugdenk![]()
)
Haha, nee geen aftermath. Die kameraad heeft er verder niets meer van gehoord... maar is ook een tijd lang niet naar die lessen gegaan.quote:Op maandag 23 november 2009 05:36 schreef Henno het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat is er daarna met die gast gebeurd? tvp voor de aftermath
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |