Ja, die stijl is daar zeker aanwezig.quote:
Verdiep je eens wat verder in de huizen stijlen zou ik zeggenquote:Op maandag 23 november 2009 02:20 schreef Louis22 het volgende:
Het enige wat ik kan bedenken is die kerk in de St. Jansstraat, maar verder?
edit: en die is niet een renaissancistisch.
Dat is wel erg herkenbaarquote:Op maandag 23 november 2009 02:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand stuurt een foto, dat gebeurt wel vaker beetje keuren, dus je gooit eruit, jezus wat een lelijk wijf![]()
"dat is m'n nieuwe vriendin"
-oh
Hoezo zak je dan door de grond? Je vertelt toch gewoon waarom dat chinese merk zo kut is?quote:Op maandag 23 november 2009 00:55 schreef Pulsy het volgende:
Pas ook eentje meegemaakt. Ik werk in een speciaalzaak, waar we van hetgeen we verkopen een selectie in merken hebben moeten maken. Er zijn er tientallen, wij hebben enkel drie kwalitatief hoogstaande (dure) merken in huis. Vraagt een klant "hoe verhoudt dit merk zich tot *noemt goedkoop chinees merk*?" waarop ik die logischerwijs volledig ga afkraken. Krijg je tehoren "ah, ok ... ik ben de nederlandse importeur en distributeur voor dat chinese merk" Dan zak je ook wel even door de grond.
Ja dat snap ik ook nietquote:Op maandag 23 november 2009 03:13 schreef maess het volgende:
[..]
Hoezo zak je dan door de grond? Je vertelt toch gewoon waarom dat chinese merk zo kut is?
Of durf je dat dan niet tegen die man recht in ze face te zeggen.....
quote:Op maandag 23 november 2009 01:42 schreef Paginabeheerder het volgende:
Niet mijn eigen blunder, maar die van een goede vriend.
Jaren geleden op de Heao, we hadden een homoseksuele leraar.
Komt het onderwerp in de gang op hem, zegt die kameraad dat hij altijd bang is te bukken in de nabijheid van die leraar, want voor je het weet pompt hij hem er van achteren in.
Niemand lachte tot zijn verbazing... zenuwachtig liep de rest een andere kant op. Hij keek om waarom de rest wegliep. Dat werd hem heel snel duidelijk.
dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 23 november 2009 03:13 schreef maess het volgende:
[..]
Hoezo zak je dan door de grond? Je vertelt toch gewoon waarom dat chinese merk zo kut is?
Of durf je dat dan niet tegen die man recht in ze face te zeggen.....
Hahaquote:Op maandag 23 november 2009 12:24 schreef Twizu het volgende:
Ja! Ik weet er weer één.
Ik stond met een paar maten in de H&M en opeens zei ik zoiets van: 'In dit wil ik nog niet eens dood gevonden worden, écht, hier moet je geld toe krijgen!'
Precies op dat moment loopt er een H&M medewerker voorbij in -je raadt het al- dat T-shirtje (of wat het ook was destijds).
Ik draai me om, keek 'm aan met een blik van 'oeps', waarop hij zoiets had van 'Wát?
'
Dus hij doorlopen en na een paar meter staat ie weer stil, kijkt naar wat hij aanhad en weer terug naar mij + het kledingrek. Toen viel het kwartje.
Whehequote:Op maandag 23 november 2009 12:31 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik weet er nu ook een, nu we het over kledingwinkels hebben. Ik kwam met een vriend de Zara binnen. Iedereen die wel eens in de Zara komt, weet dat het daar een rotzooi van jewelste is. Zo ook deze keer, kleren lagen op de grond, alles hing scheef aan de rekken, echt niet normaal. Dus ik zeg zo: "jezus wat is het hier een rotzooi zeg, ze mogen wel eens opruimen" staat er op dat moment nét een verkoopster echt 3 meter van me af truien op te vouwen. Duidelijk gehoord dus en ze keek me vuil aan. Ik zo oeps![]()
![]()
En ook een keer, dat was echt heel erg blond van mij toen.Ik liep met een vriendin in de Douglas en we gingen even wat luchtjes testen en opspuiten enzo. Liepen we later in de Bijenkorf, en toen dacht ik ineens, wat is die gore lucht? Dus ik zo: "Blegh wat stinkt het hier!" En daarna dacht ik, en dat zei ik ook: "Oh, dat ben ik zelf!
![]()
" Haha het was echt heeeel dom want iedereen keek me echt aan van wtf
Tja...quote:Op maandag 23 november 2009 12:34 schreef Twizu het volgende:
[..]
Whehe![]()
Ik ben één keer in de Zara geweest. Serieus, vrouwen & kleding: één groot slagveld!
Tenenkrommend!quote:Op maandag 23 november 2009 12:50 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Tja...![]()
Ik weet trouwens nog een leuke, dit keer niet van mezelf, wel een van de mooiste dingen die ik ooit heb meegemaaktHet heeft niet helemaal met tact te maken (deels), het was gewoon ontzettend dom. Situatieschets: meisje (een ongelooflijk kutwijf
) is ontzettend slecht in Duits. Dus op een gegeven moment komt de eindtoets eraan, deze móest ze per se halen. Dus nou, een week na de toets:
Meisje van te voren: oooooh ik ben zooo zenuwachtig, ik MOET dit halen!!!!![]()
(Dus wij het lokaal binnenlopen)
Lerares Duits ziet haar: Ik heb goed nieuws voor je!!![]()
Meisje: YESSSSSS!!!!!![]()
![]()
![]()
Lerares Duits: Je hebt eeeeennnnn.... (pakt blaadje tevoorschijn).... 2,5!!!
Meisje: Huh?![]()
![]()
Lerares Duits: Ja ik vergiste me net, sorry!![]()
Meisje:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Het was echt ontzettend lullig, maar het was zo'n groot kutwijf dat ik nog steeds keihard moet lachen als ik hieraan terugdenk![]()
)
Dat is wel heel erg gemeen, kan die leraar echt niet maken eigenlijkquote:Op maandag 23 november 2009 12:50 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Tja...![]()
Ik weet trouwens nog een leuke, dit keer niet van mezelf, wel een van de mooiste dingen die ik ooit heb meegemaaktHet heeft niet helemaal met tact te maken (deels), het was gewoon ontzettend dom. Situatieschets: meisje (een ongelooflijk kutwijf
) is ontzettend slecht in Duits. Dus op een gegeven moment komt de eindtoets eraan, deze móest ze per se halen. Dus nou, een week na de toets:
Meisje van te voren: oooooh ik ben zooo zenuwachtig, ik MOET dit halen!!!!![]()
(Dus wij het lokaal binnenlopen)
Lerares Duits ziet haar: Ik heb goed nieuws voor je!!![]()
Meisje: YESSSSSS!!!!!![]()
![]()
![]()
Lerares Duits: Je hebt eeeeennnnn.... (pakt blaadje tevoorschijn).... 2,5!!!
Meisje: Huh?![]()
![]()
Lerares Duits: Ja ik vergiste me net, sorry!![]()
Meisje:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Het was echt ontzettend lullig, maar het was zo'n groot kutwijf dat ik nog steeds keihard moet lachen als ik hieraan terugdenk![]()
)
Haha, nee geen aftermath. Die kameraad heeft er verder niets meer van gehoord... maar is ook een tijd lang niet naar die lessen gegaan.quote:Op maandag 23 november 2009 05:36 schreef Henno het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat is er daarna met die gast gebeurd? tvp voor de aftermath
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |