quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Ok, het spijt me.quote:Op zondag 22 november 2009 22:25 schreef IHVK het volgende:
Wat ik had gehoord dus van mijn tantes, dat er altijd vrouwen in hem geïnteresseerd waren, maar dat hij ze uiteindelijk allemaal vriendelijk had afgewezen, tot mijn moeder.![]()
Ik vond het wel een goed verhaal.
Hij heeft wel een sexy gitaar. Ik zou hem keihard bespelen.quote:Op zondag 22 november 2009 22:27 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe kan Goran Bregovic 50 jaar zijn? Hij is echt knap voor zijn leeftijd.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op zondag 22 november 2009 22:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een sexy gitaar. Ik zou hem keihard bespelen.Die spoiler had er echt niet bij gehoeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mooie ogenquote:Op zondag 22 november 2009 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Topic gered voor het te homo werd:
[ afbeelding ]
![]()
Alleen maar omdat ze bruinig zijnquote:
Zij is inderdaad knapquote:Op zondag 22 november 2009 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Topic gered voor het te homo werd:
[ afbeelding ]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vorm bedoel ik.quote:Op zondag 22 november 2009 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze bruinig zijn?
Maar verder komt zij toch wel dicht in de buurt van perfectie.
quote:Op zondag 22 november 2009 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
WTF is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jewel hoor, ik vind ze ook erg mooiquote:Op zondag 22 november 2009 22:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
De vorm bedoel ik.![]()
Maar blijkbaar deel jij mijn oogvorm smaak niet..
Cool story, Hansel.
Lol haar ogen zijn echt wel meer dan alleen wat bruinig. Erg mooie ogen idd.quote:Op zondag 22 november 2009 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze bruinig zijn?
Maar verder komt zij toch wel dicht in de buurt van perfectie.
Mooie tieten klinkt zo vulgair.quote:Op zondag 22 november 2009 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar keek je vast als eerste naar.
quote:Op zondag 22 november 2009 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hahaha, ik vind hem echt niets, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
Was dat niet dat topic over de twee gebroeders pimp murat en akbar of zo?quote:Op zondag 22 november 2009 22:37 schreef IHVK het volgende:
er was toch zo een topic in NWS met alleen maar plaatjes van turkse chicks en mooiboys?
Ze staat er nou niet bepaald flatteus opquote:
Volgens mij niet.quote:Op zondag 22 november 2009 22:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Was dat niet dat topic over de twee gebroeders pimp murat en akbar of zo?
[..]
Ze staat er nou niet bepaald flatteus op
Toch vind ik haar wel iets hebben.quote:Op zondag 22 november 2009 22:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Was dat niet dat topic over de twee gebroeders pimp murat en akbar of zo?
[..]
Ze staat er nou niet bepaald flatteus op
Weet je nou nog niet hoe je plaatjes moet posten?quote:Op zondag 22 november 2009 22:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://img232.imageshack.us/i/65644987.png/
Oh die over de tukrse volkeren.quote:Op zondag 22 november 2009 22:39 schreef IHVK het volgende:
Bortecinem, volgens mij postte jij er ook in, weet je nog welke?
Je foto doet het niet. Dus er staat alleen.quote:Op zondag 22 november 2009 22:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh??
Oh, nou snap ik hem hehehe
Je bedoelt de 'Zijn Turken Mongools?' topic?quote:Op zondag 22 november 2009 22:39 schreef IHVK het volgende:
Bortecinem, volgens mij postte jij er ook in, weet je nog welke?
Wat vind je van de foto?quote:Op zondag 22 november 2009 22:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weet je nou nog niet hoe je plaatjes moet posten?
[..]
Oh die over de tukrse volkeren.
Vind je de vrouw mooi?quote:Op zondag 22 november 2009 22:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Érg jaren 70, ik vind die andere mooier.
Oh ik vind het juist andersom, Turkse meisjes vind ik veeeel mooier dan Turkse mannen. Ik val echt niet op Turken.quote:Op zondag 22 november 2009 22:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hoe komt het dat ik Turkse mannen om me heen sneller mooi vind dan Turkse vrouwen?
Nee, niet vanwege jaloezie (voor wikwakka2, volgens mij, hiermee komt aanzetten), want andere vrouwen kan ik wel mooi vinden. Zijn Turkse vrouwen gewoon niet zo mooi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |