quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Ok, het spijt me.quote:Op zondag 22 november 2009 22:25 schreef IHVK het volgende:
Wat ik had gehoord dus van mijn tantes, dat er altijd vrouwen in hem geïnteresseerd waren, maar dat hij ze uiteindelijk allemaal vriendelijk had afgewezen, tot mijn moeder.![]()
Ik vond het wel een goed verhaal.
Hij heeft wel een sexy gitaar. Ik zou hem keihard bespelen.quote:Op zondag 22 november 2009 22:27 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe kan Goran Bregovic 50 jaar zijn? Hij is echt knap voor zijn leeftijd.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op zondag 22 november 2009 22:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een sexy gitaar. Ik zou hem keihard bespelen.Die spoiler had er echt niet bij gehoeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mooie ogenquote:Op zondag 22 november 2009 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Topic gered voor het te homo werd:
[ afbeelding ]
![]()
Alleen maar omdat ze bruinig zijnquote:
Zij is inderdaad knapquote:Op zondag 22 november 2009 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Topic gered voor het te homo werd:
[ afbeelding ]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vorm bedoel ik.quote:Op zondag 22 november 2009 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze bruinig zijn?
Maar verder komt zij toch wel dicht in de buurt van perfectie.
quote:Op zondag 22 november 2009 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
WTF is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jewel hoor, ik vind ze ook erg mooiquote:Op zondag 22 november 2009 22:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
De vorm bedoel ik.![]()
Maar blijkbaar deel jij mijn oogvorm smaak niet..
Cool story, Hansel.
Lol haar ogen zijn echt wel meer dan alleen wat bruinig. Erg mooie ogen idd.quote:Op zondag 22 november 2009 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze bruinig zijn?
Maar verder komt zij toch wel dicht in de buurt van perfectie.
Mooie tieten klinkt zo vulgair.quote:Op zondag 22 november 2009 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar keek je vast als eerste naar.
quote:Op zondag 22 november 2009 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hahaha, ik vind hem echt niets, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
Was dat niet dat topic over de twee gebroeders pimp murat en akbar of zo?quote:Op zondag 22 november 2009 22:37 schreef IHVK het volgende:
er was toch zo een topic in NWS met alleen maar plaatjes van turkse chicks en mooiboys?
Ze staat er nou niet bepaald flatteus opquote:
Volgens mij niet.quote:Op zondag 22 november 2009 22:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Was dat niet dat topic over de twee gebroeders pimp murat en akbar of zo?
[..]
Ze staat er nou niet bepaald flatteus op
Toch vind ik haar wel iets hebben.quote:Op zondag 22 november 2009 22:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Was dat niet dat topic over de twee gebroeders pimp murat en akbar of zo?
[..]
Ze staat er nou niet bepaald flatteus op
Weet je nou nog niet hoe je plaatjes moet posten?quote:Op zondag 22 november 2009 22:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://img232.imageshack.us/i/65644987.png/
Oh die over de tukrse volkeren.quote:Op zondag 22 november 2009 22:39 schreef IHVK het volgende:
Bortecinem, volgens mij postte jij er ook in, weet je nog welke?
Je foto doet het niet. Dus er staat alleen.quote:Op zondag 22 november 2009 22:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh??
Oh, nou snap ik hem hehehe
Je bedoelt de 'Zijn Turken Mongools?' topic?quote:Op zondag 22 november 2009 22:39 schreef IHVK het volgende:
Bortecinem, volgens mij postte jij er ook in, weet je nog welke?
Wat vind je van de foto?quote:Op zondag 22 november 2009 22:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weet je nou nog niet hoe je plaatjes moet posten?
[..]
Oh die over de tukrse volkeren.
Vind je de vrouw mooi?quote:Op zondag 22 november 2009 22:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Érg jaren 70, ik vind die andere mooier.
Oh ik vind het juist andersom, Turkse meisjes vind ik veeeel mooier dan Turkse mannen. Ik val echt niet op Turken.quote:Op zondag 22 november 2009 22:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hoe komt het dat ik Turkse mannen om me heen sneller mooi vind dan Turkse vrouwen?
Nee, niet vanwege jaloezie (voor wikwakka2, volgens mij, hiermee komt aanzetten), want andere vrouwen kan ik wel mooi vinden. Zijn Turkse vrouwen gewoon niet zo mooi?
Ik vind *Turkse mannen juist het mooistquote:Op zondag 22 november 2009 22:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ik vind het juist andersom, Turkse meisjes vind ik veeeel mooier dan Turkse mannen. Ik val echt niet op Turken.
Blauwe ogen?quote:Op zondag 22 november 2009 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
De Turk met de mooiste ogen ooit.
[ afbeelding ]
Wat een ogen, damn!
Niet zomaar blauwe ogen. Haar ogen zijn/waren echt super fel, en vroeger had zo ook nog eens pik zwart haar. Echt mooi!quote:
Ben meer mensen tegengekomen met echt felblauwe ogen of maakt de combinatie het prachtig?quote:Op zondag 22 november 2009 22:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet zomaar blauwe ogen. Haar ogen zijn/waren echt super fel, en vroeger had zo ook nog eens pik zwart haar. Echt mooi!
Dat is zeker een mooie combinatie, vandaar dat ik die ook hebquote:Op zondag 22 november 2009 22:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet zomaar blauwe ogen. Haar ogen zijn/waren echt super fel, en vroeger had zo ook nog eens pik zwart haar. Echt mooi!
Ik weet het niet, zij heeft echt een super witte huid, fel blauwe ogen en zwart haar. Ik vind die combinatie sowieso mooi maar bij haar vind ik op de een of andere manier toch mooier.quote:Op zondag 22 november 2009 22:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben meer mensen tegengekomen met echt felblauwe ogen of maakt de combinatie het prachtig?
Ok, op die manier snap ik hetquote:Op zondag 22 november 2009 22:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zij heeft echt een super witte huid, fel blauwe ogen en zwart haar. Ik vind die combinatie sowieso mooi maar bij haar vind ik op de een of andere manier toch mooier.
Maar bij deze vrouw was het echt zwart zwart, en dan haar witte huid en die overdreven felle blauwe ogen, wow gewoon. Het kan trouwens ook zijn dat haar haren gewoon geverfd zijn en haar huid witter is gemaakt.quote:Op zondag 22 november 2009 22:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is zeker een mooie combinatie, vandaar dat ik die ook heb. Geen pikzwart haar trouwens, maar wel zwart/bruinig
. Pikzwart en blauw komt volgens mij bijna nooit voor
.
Omdat je hetero bent?quote:Op zondag 22 november 2009 22:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hoe komt het dat ik Turkse mannen om me heen sneller mooi vind dan Turkse vrouwen?
En jij dus lesbischquote:Op zondag 22 november 2009 22:43 schreef Bortecinem het volgende:
Oh ik vind het juist andersom, Turkse meisjes vind ik veeeel mooier dan Turkse mannen. Ik val echt niet op Turken.
Nee hoor, ik ben echt helemaal hetero. Maar ik vind dat er meer mooie vrouwen dan mooie mannen zijn, is dat zo raar?quote:Op zondag 22 november 2009 22:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Omdat je hetero bent?![]()
[..]
En jij dus lesbisch
Ik heb er volgens mij bij gezegd dat ik andere vrouwen wel knap kan vinden..quote:Op zondag 22 november 2009 22:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Omdat je hetero bent?![]()
[..]
En jij dus lesbisch
Je neemt ook alles letterlijk hèquote:Op zondag 22 november 2009 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
Nee hoor, ik ben echt helemaal hetero. Maar ik vind dat er meer mooie vrouwen dan mooie mannen zijn, is dat zo raar?
Niks hoor, maar de mannen in mijn omgeving vind ik niks.quote:Op zondag 22 november 2009 22:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je neemt ook alles letterlijk hè![]()
Ik heb geen idee op wat voor type man je valt. Wat is er mis met de Turkse man?
Jij geilt echt op Turken die ruziën, he?quote:Op zondag 22 november 2009 22:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Turken die meteen in de verdediging springen.
Fittietijd, mang.
Tijd voor een andere omgevingquote:Op zondag 22 november 2009 22:56 schreef Bortecinem het volgende:
Niks hoor, maar de mannen in mijn omgeving vind ik niks.
Limburg.quote:Op zondag 22 november 2009 22:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tijd voor een andere omgeving
Waar kom je vandaan dan?
Inderdaadquote:Op zondag 22 november 2009 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij geilt echt op Turken die ruziën, he?
Zoek je geluk ergens anders, verhuizen!quote:Op zondag 22 november 2009 22:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Behalve onze zachte G is er niks sexy hier.
In mijn eentje?quote:Op zondag 22 november 2009 22:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zoek je geluk ergens anders, verhuizen!
Zo klinkt een Kroatische vriend van mij ook altijd als hij het weer eens praat over alles wat met Kroatië te maken heeftquote:
Studeren lijkt me ook wel redelijk handig.quote:
OMG!! en jij kan hem natuurlijk regelen voor Bortecinem, dan is haar probleem ook opgelost!quote:Op zondag 22 november 2009 23:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo klinkt een Kroatische vriend van mij ook altijd als hij het weer eens praat over alles wat met Kroatië te maken heeft.
Kroaten zijn knap! Ik ken een Turks meisje dat een Kroaatse vriend heeft, maar die is lelijk.quote:Op zondag 22 november 2009 23:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo klinkt een Kroatische vriend van mij ook altijd als hij het weer eens praat over alles wat met Kroatië te maken heeft.
Dan doet mijn moeder haar slipper aanval.quote:Op zondag 22 november 2009 23:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, zeg anne, baba, evlenmek istiyorum. Tasinalim mi?
Mwah, ik moet eerlijk zeggen (no homo uiteraard) dat wat ik qua mannen in kroatië heb gezien het niet echt als hemel op aarde overkomt als je vrouw bent. Zien eruit als oostblokkers. De vrouwen daar zijn een ander verhaalquote:Op zondag 22 november 2009 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kroaten zijn knap! Ik ken een Turks meisje dat een Kroaatse vriend heeft, maar die is lelijk.
Niet eens oklava aanval?quote:Op zondag 22 november 2009 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan doet mijn moeder haar slipper aanval.
Is dat zo? Ik vind Yugoslaven mooie mensen, zowel de mannen als de vrouwen. Maar Russen en Polen enzo vind ik echt 10 x niks.quote:Op zondag 22 november 2009 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, ik moet eerlijk zeggen (no homo uiteraard) dat wat ik qua mannen in kroatië heb gezien het niet echt als hemel op aarde overkomt als je vrouw bent. Zien eruit als oostblokkers. De vrouwen daar zijn een ander verhaal.
Yugoslaven verschillen wel extreem veel onderling... Het zijn voortaan dan niet voor niets aparte landen.quote:Op zondag 22 november 2009 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik vind Yugoslaven mooie mensen, zowel de mannen als de vrouwen. Maar Russen en Polen enzo vind ik echt 10 x niks.
JA MISSCHIEN ZIJN ZE DAAROM WEL ZO MOOI.quote:Op zondag 22 november 2009 23:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Yugoslaven verschillen wel extreem veel onderling... Het zijn voortaan dan niet voor niets aparte landen.
Jij met je combinatie altijd.quote:Op zondag 22 november 2009 22:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is zeker een mooie combinatie, vandaar dat ik die ook heb. Geen pikzwart haar trouwens, maar wel zwart/bruinig
. Pikzwart en blauw komt volgens mij bijna nooit voor
.
quote:Op zondag 22 november 2009 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vind Yugoslaven mooie mensen, zowel de mannen als de vrouwen.
Omdat ze onderling verschillen? Serviers schijnen wel lelijkerds te zijn, maar dat kan ook kroatische propaganda zijn geweestquote:Op zondag 22 november 2009 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
JA MISSCHIEN ZIJN ZE DAAROM WEL ZO MOOI.
Ik wil wel trouwen, ongeveer als ik m'n opleiding af heb. Dat is wel fucking vroegquote:Op zondag 22 november 2009 23:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt trouw ik helemaal niet. Krijg het al benauwd als ik eraan denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |