1 2 3 4 5 6 7 8 9 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Wel nee, ben je gek, ik heb gewoon voor jou meegedaanquote:Op zondag 22 november 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh gek
Als ik het uit heb stuur ik het aan je terug, oke?
Wel lollig, doe je een keer voor een ander mee, win je meteen!
Ik vind het echt tof!quote:Op zondag 22 november 2009 21:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wel nee, ben je gek, ik heb gewoon voor jou meegedaantis jouw prijs!
Dit is de eerste keer in 10 jaar dat ik iets win op FOK!, is het niets voor mezelf... waarom win ik nou nooit die plasma-tv's en zo?
Je hoeft er niets voor terug te doen hoorquote:Op zondag 22 november 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het echt tof!
Volgende prijsvragen moet je even een gil geven als er iets bij is dat jij wilt winnen, dan doe ik voor jou mee!
*trots is op Elies*quote:
oh, sorry...quote:Op zondag 22 november 2009 21:54 schreef MrSubtle het volgende:
ElisaB of Senesta, zou mijn nick in de TT mogen worden vervangen door "MrS" of zoiets?bedankt!
Pssst... je moet de OP er nog inzetten.quote:
welk avontuur gister?quote:Op zondag 22 november 2009 21:56 schreef Cat22 het volgende:
Yoko is net leeggemolken door Satsu.Een hoop geslobber, gesmak en gespin. En toen hij losliet was de tet net een gebruikt theezakje. Allemaal rimpels.
![]()
Maar gelukkig is ze er nog om haar zoon te voeden, na haar avontuur van gisteren.
Nee hoor, niks te sorryquote:
Waarom vraag je dat eigenlijk altijd? Het is toch niet dat je voornaam en achternaam ofzo in de TT staat?quote:Op zondag 22 november 2009 21:54 schreef MrSubtle het volgende:
ElisaB of Senesta, zou mijn nick in de TT mogen worden vervangen door "MrS" of zoiets?bedankt!
woooow wat een mooi huis! en al die ruimtequote:
Ik weet dat het niet 'hoeft', maar da's toch leuk?quote:Op zondag 22 november 2009 21:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je hoeft er niets voor terug te doen hoor![]()
't was ook zoooooo een heul grote moeite
wasda?quote:
een huisjequote:
Er zijn helaas inmiddels te veel mensen die mijn echte naam en mijn nickname kunnen koppelen. Ook dit is weer puur vanwege de manier waarop Google indexeert. Eigenlijk moet ik een keer een kloontje aanmaken en deze nick weggooien, maar dat is ook weer zo'n gedoe.quote:Op zondag 22 november 2009 21:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat eigenlijk altijd? Het is toch niet dat je voornaam en achternaam ofzo in de TT staat?
Dit:quote:
Ze vindt me echt lief.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:57 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben net thuis van een dagje Amsterdam om meteen met een halve doodsschrik geconfronteerd te worden. De deur naar de kattenkamer stond wijd open en Yoko en Satsu, die niet naar buiten mogen en de gang hebben, konden blijkbaar de hele dag ongehinderd op en neer naar de tuin.En ome Naartjie heeft heerlijk gesmuld van het kittenvoer wat voor moeder en zoon klaarstond.
![]()
Satsu en ome Naartjie kwamen me meteen tegemoet, Yoko was nergens te zien.Gelukkig kwam ook de oerzwerfster meteen door het katteluik klepperen toen ik haar riep. En is nu niet van me af te slaan.
![]()
Dat geeft een mens toch vertrouwen dat deze dame, ook al is AlCatraz niet ingeschakeld, er toch niet vandoor gaat.
HuisJE?quote:
* Ynske schuift t laatste restje richting Enfermeraquote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef Enfermera het volgende:
Pft. Heeft iemand nog wat positieve energie voor me over, om naar mij te sturen?![]()
![]()
![]()
@Maes: Leuk huisje!
Oké, dat bovenste wist ik niet. In dat geval begrijpelijkquote:Op zondag 22 november 2009 22:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Er zijn helaas inmiddels te veel mensen die mijn echte naam en mijn nickname kunnen koppelen. Ook dit is weer puur vanwege de manier waarop Google indexeert. Eigenlijk moet ik een keer een kloontje aanmaken en deze nick weggooien, maar dat is ook weer zo'n gedoe.
Het is vanwege de aard van mijn werk niet verstandig wanneer mensen te veel over mij kunnen vinden online, vandaar dat ik daar altijd iets bewuster mee bezig ben dan gemiddeld
Oh ja, da's wel leukquote:Op zondag 22 november 2009 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet 'hoeft', maar da's toch leuk?
Als er iemand is die iets graag wil winnen, doen we gewoon met zijn allen hier mee voor diegene.
Eén voor allen... enzo!
quote:
en waar moet je vandaan?quote:Op zondag 22 november 2009 22:04 schreef Ynske het volgende:
k heb een missie morgen... moet om 11 uur in Zeist zijn.
dr staan 3 wekkers, ben benieuwd of ik er nu eens niet doorheen slaapdoor die tablettenzooi
ja, de wiki wil niet laden...quote:Op zondag 22 november 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pssst... je moet de OP er nog inzetten.
* positive vibes stuurtquote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef Enfermera het volgende:
Pft. Heeft iemand nog wat positieve energie voor me over, om naar mij te sturen?![]()
![]()
![]()
3 wekkersquote:Op zondag 22 november 2009 22:04 schreef Ynske het volgende:
dr staan 3 wekkers, ben benieuwd of ik er nu eens niet doorheen slaapdoor die tablettenzooi
Hoekhuis, glas in lood, twee badkamers. Flieft...quote:
dat krijg je altijd als het niet uitkomt...quote:Op zondag 22 november 2009 22:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
woooow wat een mooi huis! en al die ruimte![]()
ik heb me maar weer braaf ingeschreven op 4 huurhuisjes in Gouda... Dinsdag krijg ik meel of ik er 1 mag
vast weer niet![]()
Ja, dan zou ik mijn identiteit ook niet prijsgeven.quote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef MrSubtle het volgende:
* MrSubtle calls dibs snel op alle electronica!
Best wel, maar gelukkig maar een halve minuut of zo, want toen meldde ze zich al.quote:
Kan niet iemand je bellen???quote:Op zondag 22 november 2009 22:04 schreef Ynske het volgende:
kut heej! net n nieuwe bank gekocht van mn spaargeldquote:Op zondag 22 november 2009 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat krijg je altijd als het niet uitkomt...
Ik had net al mn spaargeld opgemaakt aan mn studie en mn auto, en toen kreeg ik een huis... geen geld voor inrichting etc, maar wel een huis...
Dat vond ik dus altijd zoooo kut als onze konijnen weer eens ontsnaptenquote:Op zondag 22 november 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
Cat, da's toch wel heerlijk om te merken he, dat ze gewoon VRIJWILLIG bij je zijn!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Utrechtquote:
quote:
k weet niet of dat helpt, als je al niet wakker word van een wekkerquote:
quote:Op zondag 22 november 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
Cat, da's toch wel heerlijk om te merken he, dat ze gewoon VRIJWILLIG bij je zijn!![]()
Da's een half uurtje rijden bij jou vandaan toch? Ongeveer?quote:Op zondag 22 november 2009 22:04 schreef Ynske het volgende:
Moet je meedoen aan de tofste sint avatarquote:Op zondag 22 november 2009 21:53 schreef MrSubtle het volgende:
lol @ TT
[..]
Wel nee, ben je gek, ik heb gewoon voor jou meegedaantis jouw prijs!
Dit is de eerste keer in 10 jaar dat ik iets win op FOK!, is het niets voor mezelf... waarom win ik nou nooit die plasma-tv's en zo?
quote:Op zondag 22 november 2009 22:10 schreef MrSubtle het volgende:
Tombolafan:Dat werkt alleen als je het in [code] tags zet, anders moet ze alle linkjes gaan veranderen bij het quotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
De kinderkamer hebben we niet echt nodigquote:Op zondag 22 november 2009 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoekhuis, glas in lood, twee badkamers. Flieft...(de kinderkamer is wel wat blommig)
Hopelijk (voor jullie) gaat de verkoop niet door zodat jullie je mogelijkheden kunnen bekijken.
quote:Op zondag 22 november 2009 22:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ooooohhhhstuur maar n pm met je nulzes naar iedereen...gaan we je allemaal bellen
mmm, als je hem erbij op trilstand zet en onder je kussen legt? dan tril je misschien wakker? Of je vervelende huisgenoot vragen of ie je nu weer wakker wil maken?quote:Op zondag 22 november 2009 22:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
k weet niet of dat helpt, als je al niet wakker word van een wekker
Is het begonnen ja? De masturbatieprogramma?quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 22:15 schreef Greys het volgende:
Da's nog eens wat anders om te organiseren dan een asielactie
k ga vanaf morgen beginnen met afbouwen, doordat ik op de nieuwe tabletten te veel reageer met die slaap.quote:Op zondag 22 november 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's een half uurtje rijden bij jou vandaan toch? Ongeveer?
Dus tien uur op, half elf weg. Heb je daar echt drie wekkers voor nodig ja met die tabletten?
Hoe lang denk je die medicatie nog nodig te hebben eigenlijk, heb je daar zicht op? Ongeveer?
Komt er alweer in zicht dat je misschien weer kunt gaan werken enzo? (Want dat doe je nu niet toch?)
Kleeedkamer is goed.quote:Op zondag 22 november 2009 22:14 schreef Maes het volgende:
[..]
De kinderkamer hebben we niet echt nodigWordt mijn kleedkamer
![]()
Hier was Bob net onvindbaar. Meneer Maes doet haar nooit aan de lijn 's-avonds. Ze was op eigen initiatief maar een andere ronde gelopen. Het roepen van koekje was een succes
Whoehoehoeeeeeeeeeequote:
quote:Op zondag 22 november 2009 22:18 schreef ElisaB het volgende:
OMFG
Een dollar per orgasme; je zou er een carriere van kunnen maken (als vrouw dan; als man zou je verhongeren denk ik)
Potdomme, waarom heb ik mijn Natte Doos levering nu nog niet?quote:Op zondag 22 november 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeeeeee
Gesponsord worden per minuut of per orgasme, hoor ik net
Zouden we nou dat massale gebeuren nog zien ook zometeen?
quote:Op zondag 22 november 2009 22:10 schreef MrSubtle het volgende:
Tombolafan:zelfs dat werkt niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.krijg hem niet gekopieerd en als ik quote dan is het eerste deel weg...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Begon het al meequote:Op zondag 22 november 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
Dan kon je lekker mee-marathonnen?quote:Op zondag 22 november 2009 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Potdomme, waarom heb ik mijn Natte Doos levering nu nog niet?
Of per ml vrijgekomen vochtquote:Op zondag 22 november 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeeeeee
Gesponsord worden per minuut of per orgasme, hoor ik net
Hij sloeg hemquote:
quote:Op zondag 22 november 2009 22:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske schuift t laatste restje richting Enfermera
Jullie zijn lieverdsquote:
Je snapt dat jouw post in de huidige context echt HEEL bizar is he?quote:Op zondag 22 november 2009 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
aha dat ken ik, mijn vader heeft ook ooit zo;n beroep gehad
vanwege veiligheid zijn we nergens te vinden
Ja, doe eens nietquote:
quote:*plaatsvervangende schaamte hier*
GMTA!quote:Op zondag 22 november 2009 22:23 schreef MrSubtle het volgende:
Je snapt dat jouw post in de huidige context echt HEEL bizar is he?
quote:Op zondag 22 november 2009 22:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat!quote:
Nee!quote:Op zondag 22 november 2009 22:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou écht helemaal niets
Jullie wel
neeh echt nietquote:Op zondag 22 november 2009 22:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou écht helemaal niets
Jullie wel
ja dat klote internetquote:Op zondag 22 november 2009 22:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
We hebben verbouwplannen. De tijd is niet echt goed om je huis te verkopen nu. Maar dit huis vinden we allebei echt mooi dus wie weetquote:Op zondag 22 november 2009 22:20 schreef nokwanda het volgende:
@Maes: wel mooi, maar teveel geld voor wat je krijgt imo
Mar als je het echt wil, dan hoop ik dat het bij voorlopig blijft. Had je verhuisplannen dan?
Ja, da's nog eens wat anders dan Ron's Honeymoonquizquote:Op zondag 22 november 2009 22:25 schreef Cat22 het volgende:
Gezellig kneuterig, zo samen naar hetzelfde programma kijken.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 22 november 2009 22:26 schreef ElisaB het volgende:
En dan moet je dáár dus drukken.
Paint anyone
Ik zou het niet kunnenquote:Op zondag 22 november 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
Groepssjorren! How cosy!
quote:Op zondag 22 november 2009 22:26 schreef ElisaB het volgende:
En dan moet je dáár dus drukken.
Paint anyone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee, jij moet paintenquote:
Niet trekken maar kijken.quote:
ik ook niet...quote:
ja, wat had ze dan verwacht?quote:Op zondag 22 november 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
Da's dan wel weer raar dat ze het voor gezien houdt.
Als ze niet eens tegen naaktheid kan, had ze kunnen weten dat ze het niets zou vinden
Acherrum... ze had vast pijn daarom gilde ze ook zo.quote:Op zondag 22 november 2009 22:31 schreef ElisaB het volgende:
Zag je zie blondedie is knetterhard tegen een toeter aangelopen en nu zit die toeter aan haar vast
Thank gawd voor de tissues! Stel je voor wat een zooi het zou zijn geweest zonder.quote:Op zondag 22 november 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
60 liter glijmidddel en 50 dozen tissues
primaquote:Op zondag 22 november 2009 22:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn lieverdsThanks!
@DeZwabber; hoe staat 't met je boekje?
En er was toch een vunzig verhaal in the making, hoe staat het daarmee??![]()
![]()
quote:Op zondag 22 november 2009 22:31 schreef ElisaB het volgende:
Zag je zie blondedie is knetterhard tegen een toeter aangelopen en nu zit die toeter aan haar vast
quote:Op zondag 22 november 2009 22:33 schreef nokwanda het volgende:
ow fuck! We zitten hier met rolletjes mozzarella in zalm met een flesje dille-citroenmayonaise. En nou moest ik dat flesje schudden om het op de rolletjes te spuiten. Nu lust ik eigenlijk niet meer en mijn lief heeft nog wel zo zijn best gedaan
quote:Op zondag 22 november 2009 22:33 schreef nokwanda het volgende:
ow fuck! We zitten hier met rolletjes mozzarella in zalm met een flesje dille-citroenmayonaise. En nou moest ik dat flesje schudden om het op de rolletjes te spuiten. Nu lust ik eigenlijk niet meer en mijn lief heeft nog wel zo zijn best gedaan
welterustenquote:Op zondag 22 november 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb beelden op mijn netvlies van een chinees op een bank
4.5u, zegt ie. Alsof het niks isquote:Op zondag 22 november 2009 22:34 schreef MrSubtle het volgende:
Hoe grappig dit ook is, ik heb afgelopen nacht maar 4.5 uur geslapen ... ik ga zo maar eens slapen
welterusten allemaal,... hou het rustig he
Misschien moet je dan toch nog even blijven kijken, misschien komt er nog een knapperd langsquote:Op zondag 22 november 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
Dan heb jij geen tissues nodig de komende 24 uurquote:Op zondag 22 november 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
[inkopper]quote:Op zondag 22 november 2009 22:34 schreef MrSubtle het volgende:
Hoe grappig dit ook is, ik heb afgelopen nacht maar 4.5 uur geslapen ... ik ga zo maar eens slapen
welterusten allemaal,... hou het rustig he
quote:
Is leuk in decemberquote:Op zondag 22 november 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
Outdoor event.
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeee
Same herequote:Op zondag 22 november 2009 22:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi
Als ik minder dan 8 uur slaap ben ik echt niks waard
Hai greesquote:Op zondag 22 november 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Die gozer die zijn handspieren vast gaat trainen!
Hoi Q!
quote:Op zondag 22 november 2009 22:39 schreef Qwea het volgende:
godverdomme. MM heeft ook die mastrubatie marathon nu opgezet
Ik BEN 38 maar ik hoop toch echt dat ik er zo niet uit ziequote:Op zondag 22 november 2009 22:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh gruwel...over 7 jaar zie ik er echt niet zo uit
Niet grappigquote:Op zondag 22 november 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Was die vrouw, Joy, nou 38?
Ze ziet er uit als 58!
Excuse me?quote:
Oh sorry, over 2 jaar ben je dus zo oudquote:Op zondag 22 november 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Excuse me?
Ik ben geen 38, ik ben 36
Het waait hier ook hard.quote:Op zondag 22 november 2009 22:45 schreef muisje-eliza het volgende:
waait plots heul hard buiten....ik hoorde iets omvallen buiten....ik wil niet naar buiten
Als ik er dan zo uit zie en dat soort kleding ga dragen, sluit me dan op?quote:Op zondag 22 november 2009 22:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh sorry, over 2 jaar ben je dus zo oud![]()
Graag...quote:Op zondag 22 november 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik er dan zo uit zie en dat soort kleding ga dragen, sluit me dan op?
Helaas, manlief zit de nieuwe Top Gear te kijkenquote:Op zondag 22 november 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
Enfermera, zet je tv even op RTL7, dan heb je geen vunzig verhaal meer nodig
quote:Op zondag 22 november 2009 22:50 schreef ElisaB het volgende:
Nou, picture this
ElisaB & Beeb kijken de orgasmarathon...:
ElisaB: beeb, wij moeten ook maar mee doen voor het goede doel![]()
Beeb: voor wie is het goed dan
ElisaB: geen idee; zullen we wel zien
Beeb: en van wie krijg ik dan geld
ElisaB: ow, desnoods van mij; ¤ 0,50 per stuk
Beeb: dus als ik zo ga multiorgasmeren kan ik vet verdienen vanavond![]()
ElisaB: Yups, twee kwartjes per stuk
Beeb: ...da's toch gauw ¤ 10,00 op een avond![]()
ElisaB:![]()
Bwoehahahahahahah
... en toen pieste ik in mijn broek
Beeb: Nou, dan zal ik zo maar eens beginnen, want het is al best laat
ElisaB:![]()
![]()
Hell no! Dan loopt het helemaal uit de handquote:Op zondag 22 november 2009 22:53 schreef Cat22 het volgende:
Elies, neem je beeb mee met de volgende asielactie? Ze klinkt gaaf.
Hij zei 'hoe kom je'. Bwehehehequote:Op zondag 22 november 2009 22:54 schreef Ml-etje het volgende:
zei net ehhh hoe kom je op dit prog?
Ik: gezien in de krant vanmorgen![]()
: vandaar dat je zo laat kwam kwasten.
quote:Op zondag 22 november 2009 23:00 schreef Cat22 het volgende:
Zeg, mensen, we moeten die meet nog altijd plannen.![]()
Greys had toch een goed adresje voor een sauna?
En het woord rukhutten is hier ook al veel te lang niet meer gevallen.
Niet echt fijnquote:Op zondag 22 november 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
Oei, net death by waterstraal in je kont
Maar je doodlachen lijkt me ook geen lolletje.quote:
ik ben er ook!quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 23:37 schreef nieslief het volgende:
Heey de lurker is er ook nog een keer....
ik ook... 6.15...quote:Op zondag 22 november 2009 23:40 schreef nieslief het volgende:
Maar ja je gaat mij ook missen ik moet er morgen wel weer vroeg uit.
sorry... misschien moet je ook gaan slapen?quote:Op zondag 22 november 2009 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
neeeeeeee doet mijn internet het weer gaat iedereen naar bed
Welkomquote:Op zondag 22 november 2009 23:40 schreef hecoson het volgende:
hmm ik zal wat meer gaan meepraten nu nog ff een icon vinden en dan gaat het goedkomen
aaaaah...quote:Op zondag 22 november 2009 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
*heeft uit frustratie de kabel uit de tv streamer getrokken en in zijn laptop gejast![]()
*zit nu op een klein stoeltje half in de trapkast
Hier lag internet er ook een poosje uit net.quote:Op zondag 22 november 2009 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
ik post niet veel omdat tegen de tijd dat mijn post er eenmaal door is, mijn internet al drie keer eruit ligt
Allowa.quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
jaja, je raad nooit waarom mijn internet klote deed
kernel probleempje
Al gevonden?quote:Op zondag 22 november 2009 23:40 schreef hecoson het volgende:
... nu nog ff een icon vinden en dan gaat het goedkomen
Hier was ook even kleine frustratie hoor, geen idee waarom mijn internetverbinding het niet deed.quote:Op maandag 23 november 2009 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
ja na een hoop frustratie hier kan ik er wel om lachen
Het is wel leuker én herkenbaarder, met ikoon.quote:Op maandag 23 november 2009 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
ghehe zo broodnodig is een icon ook weer nhiet hoor, heb er hier ook een week zonder mee gereageerd
Bij een post zonder ikoon lees ik er juist eerder overheen.quote:Op maandag 23 november 2009 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
ja ok
maar als je de enige bent zonder valt het ook wel op![]()
*schenkt la chouffe in
Breakbeat is een breed begrip, ik luister voornamelijk Breakcore en Drum & Bass, waar wel veel breakbeat in voorkomt.quote:Op maandag 23 november 2009 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
heb jij overigens nog breakbeat tips?
Ik heb je ze al eerder zien posten.quote:Op maandag 23 november 2009 01:00 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
overigens zijn ze niet altijd zo grof
ik vond het wel grsppigquote:Op maandag 23 november 2009 01:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je ziet anders weinig van het origineel onder die muts.
Maar maa ma... heb je die muts nou ook echt zelf getekend, of heb je die uit een of andere plaatjes-bibliotheek gezocht en erbij geplakt?quote:
Nou erg attent, maar je mag gewoon je zeggen hoor.quote:
Ahhhhhhhhh walief!!!quote:Op maandag 23 november 2009 02:15 schreef DeZwabber het volgende:
verveling + zwabber + gimp = [ afbeelding ]
pffff, een beetje om 5 uur 's nachts Kinderen voor Kinderen gaan citeren...quote:Op maandag 23 november 2009 05:00 schreef DeZwabber het volgende:
Grote mensen mogen alles
Gaan gewoon hun eigen gang
Gaan naar bed wanneer ze willen
En geen kind zegt daar iets van
We zaten net gezellig
Is het feest alweer voorbij
Waarom kan m'n bed niet in de kamer?
Jullie houden toch van mij...?
naar bed, naar bed, altijd weer naar bed
![]()
![]()
Morguhquote:Op maandag 23 november 2009 06:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pffff, een beetje om 5 uur 's nachts Kinderen voor Kinderen gaan citeren...![]()
Goedemorgen allen!!!
Jij bent vrolijk meteen?quote:
Ja héquote:Op maandag 23 november 2009 08:42 schreef oh-oh het volgende:Mogge!
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar hoe heerlijk zeg, een fokloos weekend![]()
Wat ik allemaal wel niet gedaan krijg als de pc niet aanstaat![]()
Kom maar halen danquote:
Ow ik heb het jasje en een pluchen bot besteldquote:Op maandag 23 november 2009 08:42 schreef oh-oh het volgende:Mogge!
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar hoe heerlijk zeg, een fokloos weekend![]()
ja he, dat had ik ook! (maar het was veel te snel weer online...quote:Op maandag 23 november 2009 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Welk jasje en waar????quote:Op maandag 23 november 2009 09:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow ik heb het jasje en een pluchen bot besteld
Ik wende te snel aan geen pc dus ik heb m gewoon alleen maar ff zondag aan gehad om foto's er op te zetten.quote:Op maandag 23 november 2009 09:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja he, dat had ik ook! (maar het was veel te snel weer online...)
Dat regenjasje maar dan in olijfgroen op de site die jij aanraadde.quote:
Oeh leuk plaats je foto's als je hem hebt?quote:Op maandag 23 november 2009 09:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat regenjasje maar dan in olijfgroen op de site die jij aanraadde.
Ik stond wel versteld hoeveel ik eigenlijk kan doen op een zaterdag...quote:Op maandag 23 november 2009 09:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wende te snel aan geen pc dus ik heb m gewoon alleen maar ff zondag aan gehad om foto's er op te zetten.
Het helpt ook wel dat mn nichtje bij me logeerde. Maar die was zondag al om 14.00 weg, en toen beviel zonder pc me nog veel te goed
quote:Op maandag 23 november 2009 09:21 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oeh leuk plaats je foto's als je hem aan hebt?
quote:Op maandag 23 november 2009 09:21 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oeh leuk plaats je foto's als je hem hebt?
Straks hebben we nieuwe automaatquote:
Weet je zeker dat je niet per ongeluk ontslagen bent?quote:Op maandag 23 november 2009 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Straks hebben we nieuwe automaat![]()
![]()
Ik dacht dat de oude al weg was, maar die stond er gelukkig nog![]()
Overigens had ik eigenlijk nú vergadering, onze 2 wekelijks werkoverleg. Maar bij die locatie waar het is hebben we diverse panden en dus 2 parkeerplaatsen. 2 weken terug al dat ineens mn pas bij beide locaties het niet meer deed qua parkeren![]()
Dus toen maar ergens bij winkelcentrum (betaald) neergekwakt en teamleider gemaild erover. Kom ik er vanochtend, doet mn pas het wéér niet![]()
Dus ben 'm lekker naar mn eigen pandje gesmeerd![]()
Benieuwd of ik zo nog gebeld word waar ik eigenlijk was![]()
Maar goed, ze bekijken het maar, als hij dat niet ees ff regelt ga ik niet weer half Rotterdam Alexander rondkarren op zoek naar parkeerplek.
Oh heerlijk... mijn nichtje is 5 en die wees me op een kerk "waar jezus en mia wonen" en mia huilt altijd...quote:Op maandag 23 november 2009 09:29 schreef oh-oh het volgende:
Ben benieuwd naar het jasje!
Je had dat Iyou shirt ook moeten nemen
![]()
Mn nichtje is 4 en zonder dr zusje is ze heel gezellig en goed te pruimen![]()
"Op de BSO zei de juf dat ik een heel groot vocabulair heb "
quote:Op maandag 23 november 2009 09:29 schreef oh-oh het volgende:
Ben benieuwd naar het jasje!
Je had dat Iyou shirt ook moeten nemen
![]()
Mn nichtje is 4 en zonder dr zusje is ze heel gezellig en goed te pruimen![]()
"Op de BSO zei de juf dat ik een heel groot vocabulair heb "
Das pas een fijne manier om daar achter te komen.quote:Op maandag 23 november 2009 09:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet per ongeluk ontslagen bent?
quote:Op maandag 23 november 2009 09:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Das pas een fijne manier om daar achter te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |