JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 22 november 2009 22:26 schreef ElisaB het volgende:
En dan moet je dáár dus drukken.
Paint anyone
Ik zou het niet kunnenquote:Op zondag 22 november 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
Groepssjorren! How cosy!
quote:Op zondag 22 november 2009 22:26 schreef ElisaB het volgende:
En dan moet je dáár dus drukken.
Paint anyone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee, jij moet paintenquote:
Niet trekken maar kijken.quote:
ik ook niet...quote:
ja, wat had ze dan verwacht?quote:Op zondag 22 november 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
Da's dan wel weer raar dat ze het voor gezien houdt.
Als ze niet eens tegen naaktheid kan, had ze kunnen weten dat ze het niets zou vinden
Acherrum... ze had vast pijn daarom gilde ze ook zo.quote:Op zondag 22 november 2009 22:31 schreef ElisaB het volgende:
Zag je zie blondedie is knetterhard tegen een toeter aangelopen en nu zit die toeter aan haar vast
Thank gawd voor de tissues! Stel je voor wat een zooi het zou zijn geweest zonder.quote:Op zondag 22 november 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
60 liter glijmidddel en 50 dozen tissues
primaquote:Op zondag 22 november 2009 22:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn lieverdsThanks!
@DeZwabber; hoe staat 't met je boekje?
En er was toch een vunzig verhaal in the making, hoe staat het daarmee??![]()
![]()
quote:Op zondag 22 november 2009 22:31 schreef ElisaB het volgende:
Zag je zie blondedie is knetterhard tegen een toeter aangelopen en nu zit die toeter aan haar vast
quote:Op zondag 22 november 2009 22:33 schreef nokwanda het volgende:
ow fuck! We zitten hier met rolletjes mozzarella in zalm met een flesje dille-citroenmayonaise. En nou moest ik dat flesje schudden om het op de rolletjes te spuiten. Nu lust ik eigenlijk niet meer en mijn lief heeft nog wel zo zijn best gedaan
quote:Op zondag 22 november 2009 22:33 schreef nokwanda het volgende:
ow fuck! We zitten hier met rolletjes mozzarella in zalm met een flesje dille-citroenmayonaise. En nou moest ik dat flesje schudden om het op de rolletjes te spuiten. Nu lust ik eigenlijk niet meer en mijn lief heeft nog wel zo zijn best gedaan
welterustenquote:Op zondag 22 november 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb beelden op mijn netvlies van een chinees op een bank
4.5u, zegt ie. Alsof het niks isquote:Op zondag 22 november 2009 22:34 schreef MrSubtle het volgende:
Hoe grappig dit ook is, ik heb afgelopen nacht maar 4.5 uur geslapen ... ik ga zo maar eens slapen
welterusten allemaal,... hou het rustig he
Misschien moet je dan toch nog even blijven kijken, misschien komt er nog een knapperd langsquote:Op zondag 22 november 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
Dan heb jij geen tissues nodig de komende 24 uurquote:Op zondag 22 november 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
[inkopper]quote:Op zondag 22 november 2009 22:34 schreef MrSubtle het volgende:
Hoe grappig dit ook is, ik heb afgelopen nacht maar 4.5 uur geslapen ... ik ga zo maar eens slapen
welterusten allemaal,... hou het rustig he
quote:
Is leuk in decemberquote:Op zondag 22 november 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
Outdoor event.
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeee
Same herequote:Op zondag 22 november 2009 22:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi
Als ik minder dan 8 uur slaap ben ik echt niks waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |