sorry... misschien moet je ook gaan slapen?quote:Op zondag 22 november 2009 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
neeeeeeee doet mijn internet het weer gaat iedereen naar bed
Welkomquote:Op zondag 22 november 2009 23:40 schreef hecoson het volgende:
hmm ik zal wat meer gaan meepraten nu nog ff een icon vinden en dan gaat het goedkomen
aaaaah...quote:Op zondag 22 november 2009 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
*heeft uit frustratie de kabel uit de tv streamer getrokken en in zijn laptop gejast![]()
*zit nu op een klein stoeltje half in de trapkast
Hier lag internet er ook een poosje uit net.quote:Op zondag 22 november 2009 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
ik post niet veel omdat tegen de tijd dat mijn post er eenmaal door is, mijn internet al drie keer eruit ligt
Allowa.quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
jaja, je raad nooit waarom mijn internet klote deed
kernel probleempje
Al gevonden?quote:Op zondag 22 november 2009 23:40 schreef hecoson het volgende:
... nu nog ff een icon vinden en dan gaat het goedkomen
Hier was ook even kleine frustratie hoor, geen idee waarom mijn internetverbinding het niet deed.quote:Op maandag 23 november 2009 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
ja na een hoop frustratie hier kan ik er wel om lachen
Het is wel leuker én herkenbaarder, met ikoon.quote:Op maandag 23 november 2009 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
ghehe zo broodnodig is een icon ook weer nhiet hoor, heb er hier ook een week zonder mee gereageerd
Bij een post zonder ikoon lees ik er juist eerder overheen.quote:Op maandag 23 november 2009 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
ja ok
maar als je de enige bent zonder valt het ook wel op![]()
*schenkt la chouffe in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |