Bwhehe jaquote:Op zondag 22 november 2009 21:52 schreef Maraca het volgende:
Dit ziet er echt belachelijk uit.. Peter die opeens zo in beeld komt
EN DOOR DIT PROGRAMMA PROBEERT HIJ ZICH IN TE DEKKEN@@!!!!!quote:Op zondag 22 november 2009 21:52 schreef NoelGallagher het volgende:
HET WAS PETER R. DE VRIES, ZODAT HIJ WEER EEN AFLEVERING HAD
Ik heb het niet geprobeerd gelukkig dus ik weet het nietquote:Op zondag 22 november 2009 21:53 schreef teamlead het volgende:
Krijg je pijn in je arm van zo vaak op kinderen insteken
Hallo! wil nog slapen vannachtquote:
quote:
En je moet vroeger naar bed want je slaap te weinig. xDquote:Op zondag 22 november 2009 21:55 schreef xxiessiexx het volgende:
Hahaha bij Puberruil zo'n waarzegster"Heb jij contact met iemand uit het buitenland? Een buitenlandse vriend? Vrienden die contact hebben met iemand uit het buitenland?" "Nee...nee...nee..." "Goh jij bent wel sceptisch he?" "Wat bedoelt u daarmee?" "Nee niks. Je studie zal goed gaan en je gaat een tijdje naar Australie, voorspel ik."
![]()
Dat doet iedere puberquote:Op zondag 22 november 2009 21:57 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
En je moet vroeger naar bed want je slaap te weinig. xD
No shit Sherlock
Ik heb zone reality via ziggo.. op een bepaald moment raak je eraan gewendquote:Op zondag 22 november 2009 21:57 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En dan kijk je dit programma met kindermoorden en 60 messteken
Ga lekker de daken op jijquote:Op zondag 22 november 2009 21:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Puberruil kijkers maak je eigen topic
Half twee naar bed en om 9 uur naar college (houd ik niet eens week vol btwquote:
Ze heeft al een vriend maar anders was het een goeie kanshebberquote:Op zondag 22 november 2009 21:58 schreef Q.E.D. het volgende:
Volgens mij heeft Kayla gebatst met die grote Pool
Herkenbaar. Alleen moet ik er om 6.30 uur uit als ik om 9 uur in de collegezaal wil zittenquote:Op zondag 22 november 2009 21:59 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Half twee naar bed en om 9 uur naar college (houd ik niet eens week vol btw
quote:Op zondag 22 november 2009 21:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Puberruil kijkers maak je eigen topic
Nee laten we het lekker over kindermoorden hebben, gezellig zegquote:Op zondag 22 november 2009 22:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Puberruil hoort inderdaad niet in dit topic thuis..
Trein zekerquote:Op zondag 22 november 2009 22:00 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Herkenbaar. Alleen moet ik er om 6.30 uur uit als ik om 9 uur in de collegezaal wil zitten
En bus en tramquote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Trein zeker![]()
Ik fiets er heen in 10 minuten
Ik ookquote:Op zondag 22 november 2009 22:00 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Herkenbaar. Alleen moet ik er om 6.30 uur uit als ik om 9 uur in de collegezaal wil zitten
Ach ja, peter = moordenquote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nee laten we het lekker over kindermoorden hebben, gezellig zeg
4.18 perfect van toepassingquote:Op zondag 22 november 2009 21:58 schreef Fortitudo het volgende:
het was......
keyser benny
and like that he's .... gone
Ik kijk peter en puberruil niet , wel via uitzendinggemistquote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Puberruil: DOOEII(alsof ze klaarkomt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |