Doe maar slotje.quote:
Doei en bedanktquote:Op zondag 22 november 2009 21:29 schreef Biskwie het volgende:
jongens, het is mooi geweest... ik ga de was opvouwen, en mezelf klaarmaken voor topgear... veel plezier.. (en zoek het zelf maar uit wie de nieuwe TS is, ik ben het in iedergeval NIET!!)
cya
quote:Op zondag 22 november 2009 21:30 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik maak de nieuwe topics maar ik kan die grafieken niet bijwerken , ik open dus alleen de nieuwe topics![]()
Jaquote:Op zondag 22 november 2009 21:28 schreef Salatrel het volgende:
ik zou die vent voor elke overtreding bekeuren. fuck de waarschuwingen
quote:Op zondag 22 november 2009 21:29 schreef Maraca het volgende:
En dan bent u uw rijbewijs kwijt en dan gaan we verder..
Alsof het niks is
mensen die denken dat zonder.quote:Op zondag 22 november 2009 21:29 schreef Biskwie het volgende:
jongens, het is mooi geweest... ik ga de was opvouwen, en mezelf klaarmaken voor topgear... veel plezier.. (en zoek het zelf maar uit wie de nieuwe TS is, ik ben het in iedergeval NIET!!)
cya
Veel plezier en bedanktquote:Op zondag 22 november 2009 21:29 schreef Biskwie het volgende:
cya
Viel me ook al opquote:Op zondag 22 november 2009 21:29 schreef xxiessiexx het volgende:
Dat betekent dat u uw rijbewijs kwijtbentnoudangaanweverder
Doei, en bedankt, en ik heb de taak op me genomenquote:Op zondag 22 november 2009 21:29 schreef Biskwie het volgende:
cya
goed bezig! jij bent DE MAN!!!quote:Op zondag 22 november 2009 21:30 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik maak de nieuwe topics maar ik kan die grafieken niet bijwerken , ik open dus alleen de nieuwe topics![]()
Wut?quote:Op zondag 22 november 2009 21:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
mensen die denken dat zonder.
Ahh okquote:Op zondag 22 november 2009 21:31 schreef Biskwie het volgende:
[..]
goed bezig! jij bent DE MAN!!!
grafiek hoeft ook niet, die is klaar nu
peter r. verdient geen grafiekjes![]()
vouw ze en bedanktquote:Op zondag 22 november 2009 21:29 schreef Biskwie het volgende:
cya
tot volgende weekquote:Op zondag 22 november 2009 21:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ben er vandoor mensen, Peter boeit me niet.
Jij was er toch juist voor Peter?quote:Op zondag 22 november 2009 21:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ben er vandoor mensen, Peter boeit me niet.
Jij ging toch Peterruil kijken?quote:Op zondag 22 november 2009 21:33 schreef xxiessiexx het volgende:
Gelijk beginnen met een artikelLekker niet pakkend
Hoe de politie verhoord.quote:Op zondag 22 november 2009 21:34 schreef Karina het volgende:
Gaat het nou om moorden of om hoe de politie verhoort>
Dan zou het wel allitererenquote:Op zondag 22 november 2009 21:33 schreef teamlead het volgende:
Purmerendse Kindermoord... Klinkt toch een beetje als Suske en Wiske
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |