Daar ben ik het inderdaad mee eens!quote:Op zondag 22 november 2009 21:42 schreef teamlead het volgende:
Vooralsnog lijkt het me duidelijk dat Kim een crachead is die haar kinderen vermoord heeft.
Is geen indringer maar een bekende (denk ik)quote:Op zondag 22 november 2009 21:42 schreef Karina het volgende:
Waarom zou een indringer zomaar naar boven gaan en 2 kleine kinderen doodsteken?
Over ongeveer een uurtje kunnen we rekenen op een 'confrontatie'quote:Op zondag 22 november 2009 21:42 schreef teamlead het volgende:
Vooralsnog lijkt het me duidelijk dat Kim een crachead is die haar kinderen vermoord heeft.
Daar ben ik het ook mee eensquote:Op zondag 22 november 2009 21:42 schreef teamlead het volgende:
Een schizovestje.quote:Op zondag 22 november 2009 21:43 schreef xxiessiexx het volgende:
Dat meisje bij puberruil heeft een gek vest
Ze kende hem vaag werd in het begin verteld, maar hij drong wel naar binnen, Bennie.quote:Op zondag 22 november 2009 21:43 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Is geen indringer maar een bekende (denk ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |