Ik zou dan zeggen, er is een grote fangroep op website fok.nl van julliequote:Op zondag 22 november 2009 21:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Zie je het al voor je, dat je dan pauze hebt met André, Koos, Jos, Ger etc. De grappen en oneliners vliegen je om de oren en als Koos dan terug komt van de wc iedereen KOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!
quote:Op zondag 22 november 2009 21:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Zie je het al voor je, dat je dan pauze hebt met André, Koos, Jos, Ger etc. De grappen en oneliners vliegen je om de oren en als Koos dan terug komt van de wc iedereen KOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!
En dan opnemen met je videocamera en op youtube zetten en het aan fokkers laten zienquote:Op zondag 22 november 2009 21:18 schreef Jor_Dii het volgende:
die heeeele grote berg?quote:Op zondag 22 november 2009 21:19 schreef teamlead het volgende:
ik vind wegmisbruikers vandaag nogal aan de saaie kantVerloren maïs lijkt het hoogtepunt te gaan worden
Ik vind jou geen leuke Sintquote:Op zondag 22 november 2009 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wauw kindermoorden, klinkt goed
Dan ben je dus per direct FOK! Koningquote:Op zondag 22 november 2009 21:19 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En dan opnemen met je videocamera en op youtube zetten en het aan fokkers laten zien
Het is inderdaad niet echt tv-waardig.quote:Op zondag 22 november 2009 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja geneuzel over aanhangerverlichting. Die deugt bij geen enkele aanhanger, dus nouja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |