Bron: adquote:Wietse en Neeltje, kan het werkelijk iets worden tussen die tegengestelde karakters? Ook de Friese boer, die in het begin uit elke porie verliefdheid straalde, twijfelt na een weekendje Belfast.
,,Ik was helemaal zeker, maar dat is een stuk minder geworden.''
Ze pusht hem te veel: kroegentocht, onmiddellijk samenwonen, snowboarden, apres-ski. Terwijl naar de supermarkt gaan voor die jongen al een hele stap is.
Kleine voorspelling:quote:Op maandag 23 november 2009 15:13 schreef Ladidadida het volgende:
TVP'tje, ben erg benieuwd naar de aflevering van volgende week...
Ik zou ook helemaal kriegel van dat gedram worden.quote:Op maandag 23 november 2009 15:24 schreef Marrije het volgende:
Boer Wietse twijfelt over Neeltje
[..]
Bron: ad
Wel, ik heb ze van Jos en Dycke ook gezien..zij liet ze ook op bed vallen..Weet ik zeker. En ze hadden een mooie grote kamer.quote:Op maandag 23 november 2009 15:23 schreef mevrouwdebok het volgende:
klein detail maar, we hebben van alle deelnemers de hotelkamer gezien behalve van jos en dyke . waarom zou dat zijn ?
Dat zei Wietse gisteren al dat ie minder voelde voor Neeltje.quote:Op maandag 23 november 2009 15:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zou ook helemaal kriegel van dat gedram worden.
Bh?quote:Op maandag 23 november 2009 15:29 schreef berney het volgende:
Leuke aflevering weer.
Dycke met die bh.Irriteer me er mateloos aan.
Voor de rest ziet het er schattig uit bij alle stelletjes
Oh ja? Wanneer dan?quote:Op maandag 23 november 2009 15:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zei Wietse gisteren al dat ie minder voelde voor Neeltje.
Kan ik me niks van herinneren.quote:Op maandag 23 november 2009 15:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Tijdens de interview met de redaktie. Hij zei het niet tegen Neeltje..
gewoon op Marktplaats zetten die muts!quote:Op maandag 23 november 2009 15:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jammer, ik had die kop van Neeltje wel willen zienquote:Op maandag 23 november 2009 15:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Klopt Lienekien en MarrijeIk heb net de laatste 6 minuten terug gekeken..Wietse zei dat zo niet..Sorryyyyyyyyyyyyyy
![]()
Het AD heeft volgens mij geen insite info en speculeert gewoon maar wat op basis van de aflevering.quote:Op maandag 23 november 2009 15:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Boer Jan? Jan is uit de vorige serie. Bedoel je Wim?quote:Op maandag 23 november 2009 16:06 schreef oxylus11 het volgende:
Volgende week is toch het weerzien na 3 maanden? Ben erg benieuwd naar Wietse en neeltje! Boer Jan schijn al weer vrijgezel te zijn.
Nee die van deze serie, maar die net te weinig brieven had.quote:Op maandag 23 november 2009 16:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Boer Jan? Jan is uit de vorige serie. Bedoel je Wim?
quote:Op maandag 23 november 2009 15:23 schreef mevrouwdebok het volgende:
klein detail maar, we hebben van alle deelnemers de hotelkamer gezien behalve van jos en dyke . waarom zou dat zijn ?
die willen vast nog wel een broertje of zusjequote:Op maandag 23 november 2009 16:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat zal toch niet..beide hebben 2 grote dochters
Welkom zal dat best zijn mag ik het hopenquote:Op maandag 23 november 2009 16:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
die willen vast nog wel een broertje of zusje
Maar waarom niet? Vast niet geplandmaar wel welkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 november 2009 16:24 schreef Fantasma het volgende:
Ik heb nog een nieuwtje over een stelletje, alleen lezen als je het echt wil weten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wacht het geduldig afquote:Op maandag 23 november 2009 16:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Welkom zal dat best zijn mag ik het hopentoch leuk een babietje..maar ik betwijfel hoor
quote:Op maandag 23 november 2009 16:28 schreef Marrije het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
En dan noemen ze het een liefdeskindje..quote:Op maandag 23 november 2009 16:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
die willen vast nog wel een broertje of zusje
Maar waarom niet? Vast niet geplandmaar wel welkom
quote:Op maandag 23 november 2009 16:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 november 2009 16:35 schreef Marrije het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |