Aww, rugpijn is echt zwaar vervelendquote:Op maandag 23 november 2009 16:22 schreef Daph_ het volgende:
*aai* voor Debsterr
Hmpf, sinds rond de lunch enorme last van mijn rug en mijn nek zat al niet lekker, erg prettig dusGelukkig kan ik morgen thuis werken.
Swatches van Iris dust (nog met shrinkage en niet-bijgewerkte randjes, daar had ik geen zin meer in)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kleuren zijn het meest accuraat op de tweede fotoIk vind het echt geweldig hoe de lak in verschillende belichting ook verschillende kleuren heeft
http://cgi.ebay.nl/10-Ref(...)?hash=item45eed1c249quote:Op maandag 23 november 2009 17:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar dan is de vraag: hoe kom je aan lege potjes??
Ga ik zeker doenquote:Op maandag 23 november 2009 18:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aww, rugpijn is echt zwaar vervelend. Lekker warm douchen vanavond!
Veel lakken, kleuren gebruiken waar je nog een restje van hebt, lege potjes van topcoat of olie e.d. bewaren, en je kunt ook lege flesjes kopen bij een groothandel.quote:Op maandag 23 november 2009 17:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar dan is de vraag: hoe kom je aan lege potjes??
Zo gaaf!! *BLING!!*quote:Op zondag 22 november 2009 22:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Tof.
Ei zhink ei win zhe over zhe top part, ezpecially on zhe zhumpneel
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik heb een heule vervelende bui dus ook
.
Ah fijnquote:Op maandag 23 november 2009 18:05 schreef Debsterr het volgende:
Antibioticazalfje van de dokter doet wonderen, iedereen bedankt voor de lieve reacties
.
quote:Op maandag 23 november 2009 16:22 schreef Daph_ het volgende:
*aai* voor Debsterr
Hmpf, sinds rond de lunch enorme last van mijn rug en mijn nek zat al niet lekker, erg prettig dusGelukkig kan ik morgen thuis werken.
Swatches van Iris dust (nog met shrinkage en niet-bijgewerkte randjes, daar had ik geen zin meer in)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kleuren zijn het meest accuraat op de tweede fotoIk vind het echt geweldig hoe de lak in verschillende belichting ook verschillende kleuren heeft
Nou, toen ik het achterkantje van m'n piercing goed deed met m'n tong, en van binnenuit dus langs het ontstoken gebied kwam, was erin drukken al niet meer nodigquote:Op maandag 23 november 2009 19:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ah fijnik zou er de hele tijd in hebben lopen drukken denk ik
iewquote:Op maandag 23 november 2009 19:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, toen ik het achterkantje van m'n piercing goed deed met m'n tong, en van binnenuit dus langs het ontstoken gebied kwam, was erin drukken al niet meer nodig.
piemeltjes met nagelsquote:Kwam op Ebay dit tegen:
[ afbeelding ]
Nepvingers om nailart te presenteren.. ik dacht dat het piemeltjes waren!
Ik was ook heel trots, maar nu met al die breuken en scheuren baal ik echt als een stekkerquote:Op maandag 23 november 2009 12:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Meiden wat een mooie nagels weer, en Loqi, je blijft echt rap doorgroeien zeg!
quote:Op maandag 23 november 2009 19:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, toen ik het achterkantje van m'n piercing goed deed met m'n tong, en van binnenuit dus langs het ontstoken gebied kwam, was erin drukken al niet meer nodig.
Kwam op Ebay dit tegen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 november 2009 19:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kwam op Ebay dit tegen:
[ afbeelding ]
MiMu, wat is je oordeelquote:Op maandag 23 november 2009 19:15 schreef Oblivion het volgende:
[..]die heb ik hier ook liggen, moet je vragen aan MiMu wat ze er van vindt...
Maar ik heb teveel kleuren om ze leeg te lakken...quote:Op maandag 23 november 2009 18:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Veel lakken, kleuren gebruiken waar je nog een restje van hebt, lege potjes van topcoat of olie e.d. bewaren, en je kunt ook lege flesjes kopen bij een groothandel.
Ik ken het hoor.. bij mij is er helemaal niks meer van over op t moment, en dan zie je hier al dat moois he.quote:Op maandag 23 november 2009 19:12 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik was ook heel trots, maar nu met al die breuken en scheuren baal ik echt als een stekker
Ze verkopen ze ook bij Transdesignquote:Op maandag 23 november 2009 19:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kwam op Ebay dit tegen:
[ afbeelding ]
Leukquote:Op maandag 23 november 2009 20:06 schreef Debsterr het volgende:
M'n collectietje.. Kleuren kloppen niet helemaal dus als je je afvraagt wat iets is, dan roep maar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit is voor Sinterklaas. Dus dat moet ik nog inpakken.
[ afbeelding ]
De mijne van vanmorgen mag je er ook bij zetten hoor, is alleen geen konad maar een ander plaatjequote:Op maandag 23 november 2009 19:59 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb wat fotootjes toegevoegd aan de pagina Konad Nail art, maar alleen mijn eigen.Dames er kunnen nog VEUL meer bij hoor!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |