Nee voor seche vite heb je seche restore nodig.quote:Op zondag 22 november 2009 22:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kan ik dat doen met iets wat bij de drogist te krijgen is[/n00bie]
Ik heb nagellakverdunner online besteld, je kan kijken of die te koop is in de winkel?quote:Op zondag 22 november 2009 22:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kan ik dat doen met iets wat bij de drogist te krijgen is[/n00bie]
Kan dat niet met normale nagellakverdunner?quote:Op zondag 22 november 2009 22:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee voor seche vite heb je seche restore nodig.
Yay!quote:Op zondag 22 november 2009 22:11 schreef bernies het volgende:
Mijn eerste nagels op dit forum![]()
[ afbeelding ]
OPI Light My Sapphire met daarover heen een laagje NFu Of 60 en uiteraard Seche Vite
Nice!!quote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Psies, het is gewoon afvalmateriaal van het lichaam.
Na mijn nakende nagels ben ik een beetje over the top gegaan
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 22 november 2009 21:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]eensch!
Ik heb een eerste opzetje voor de site. Ik twijfel nog over de foto in de header
http://www.puckzzz.nl/Nagels/main.html
die heb ik ookquote:Op zondag 22 november 2009 22:06 schreef babyfeet het volgende:
maar wel heeeel erg leuk.
ik hoef nog maar heeeel even te sparen en dan kan ik deze kopen![]()
[ afbeelding ]
Probeer eens met de SV eerst een horizontale streep lak aan de bovenrand te doen en dan de SV vanaf de nagelriem naar boven. Hierdoor kript het vaak minder!quote:Op zondag 22 november 2009 21:27 schreef Daph_ het volgende:
Gofter!! Ik heb gewoon weer zo'n randje lakloze nagel! Of ik nu natte of droge lak heb waar de Seche Vite overheen gaat, ik heb zo'n randje. Echt ontzettend frustrerend als je je best doet om mooi te lakken
!!!
Eh, nee, niet precies zo. Dat zal ik morgen eens proberen, het is nu toch geen gezicht dus het moet erafquote:
Mooi! Mooie nagels ook, je eigen? Ik vind dat recht gevijlde maar nix, praktisch gezien dan. Ik heb ze liever wat ronder.quote:Op zondag 22 november 2009 22:11 schreef bernies het volgende:
Mijn eerste nagels op dit forum![]()
[ afbeelding ]
OPI Light My Sapphire met daarover heen een laagje NFu Of 60 en uiteraard Seche Vite
Wow.quote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hihi. Vorige week zei ik zoiets over Beverly Hills(dat ben ik op dvd aan het kijken in de verloren uurtjes). Die Donna heeft regelmatig de meest geweldige kleuren op!quote:Op zondag 22 november 2009 21:52 schreef bernies het volgende:
Geen van de boer zoekt vrouw vrouwen had nagellak opde boeren zelf ook niet trouwens
Fiona van Boulevard had trouwens van de week Grijs opal leek het wel wel een beetje gechipt (=stukjes van de bovenrand af)
tja tis maar waar je op let
Dank je, ja mijn eigen nagels!quote:Op zondag 22 november 2009 22:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooi! Mooie nagels ook, je eigen? Ik vind dat recht gevijlde maar nix, praktisch gezien dan. Ik heb ze liever wat ronder.
dat is dan ook wel heel aardig.quote:Op zondag 22 november 2009 22:16 schreef moussy het volgende:
Puckzz ze zijn weer mooi!
[..]
die heb ik ookwaar ik hem toen besteld heb waren ze zo lief om geel en groen om te wisselen, want dat zijn voor mij echt geen kleuren die ik zou gaan gebruiken.
Ook Rihanna is niet bang voor een kleurtje:quote:Op zondag 22 november 2009 22:21 schreef mmascha het volgende:
[..]
Hihi. Vorige week zei ik zoiets over Beverly Hills(dat ben ik op dvd aan het kijken in de verloren uurtjes). Die Donna heeft regelmatig de meest geweldige kleuren op!
Miistique! Alweer die topcoat die hele mooie dingen doet!
Gave website Puckzzz!
errug leuke nagels.quote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
leukquote:Op zondag 22 november 2009 22:32 schreef Mirjam het volgende:
*knutsel*
[ afbeelding ]
china glaze ruby pumps, met china glaze emerald sparkle, alvast voor het kerstgevoel
ik heb ook shrinkage aan 2 vingers zie ik, duim en wijsvinger links
krijg m'n rechterhand niet helemaal mooi schoon (glitters), maar ben er nu wel ff klaar mee
ik vind m zo mooiquote:Op zondag 22 november 2009 22:34 schreef Linnie20v het volgende:
Hai
Vandaag Opi ink suede...
[ afbeelding ]
Tofquote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi zegquote:Op zondag 22 november 2009 22:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Tof.
Ei zhink ei win zhe over zhe top part, ezpecially on zhe zhumpneel
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik heb een heule vervelende bui dus ook
.
Klein stipje topcoat en 'm daar inplakkenquote:Op zondag 22 november 2009 22:57 schreef MissJ het volgende:
[..]
Mooi zeg![]()
hoe doen jullie trouwens steentjes plakken op jullie nagels?
Ik heb steentjes van Essence die zgn zelfklevend zouden moeten zijn, maar dat werkt niet hoor..
ah ok.. en daarna nog een laag topcoat over de gehele nagel?quote:Op zondag 22 november 2009 23:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Klein stipje topcoat en 'm daar inplakken.
quote:Op zondag 22 november 2009 23:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
ah ok.. en daarna nog een laag topcoat over de gehele nagel?
Ow das wel jammer ja..quote:Op zondag 22 november 2009 23:04 schreef es70 het volgende:
[..]Alleen worden de 'zilveren' steentjes daar vaak wel een beetje doffer van heb ik gemerkt
.
hoeveel zijn het er nou?quote:Op maandag 23 november 2009 01:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Spreadsheet is klaar.![]()
Ik kan nu sorteren op merk, finish, kleur, naam, collectie en of ik ze al gedragen heb of niet.
Daar zit ook veel C merk, saaie neutrale en kleurtjes die me eigenlijk niet zo bevallen tussen hoor. Misschien moet ik toch maar eens wat meer zelf gaan mengen om die saaie lelijke lakjes leuk te maken.quote:
Daar heb ik een dochter voor om het naar door te schuivenquote:Op maandag 23 november 2009 01:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar zit ook veel C merk, saaie neutrale en kleurtjes die me eigenlijk niet zo bevallen tussen hoor. Misschien moet ik toch maar eens wat meer zelf gaan mengen om die saaie lelijke lakjes leuk te maken.
Sommige heb ik al een jaar of 10 maar het meeste is van de afgelopen anderhalf jaar.quote:Op maandag 23 november 2009 01:33 schreef moussy het volgende:
[..]
Daar heb ik een dochter voor om het naar door te schuiven
Hoelang heb je er over gedaan om dit te verzamelen?
quote:Op maandag 23 november 2009 01:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Sommige heb ik al een jaar of 10 maar het meeste is van de afgelopen anderhalf jaar.
ik heb M7 met het vetertje, maar ik hoorde gister dat hij ook op een andere staat.quote:Op maandag 23 november 2009 01:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk! Die veterplate moet ik toch ook nog eens bestellen. Daar staan ook die bubbeltjes op toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |