Goed gelukt!!quote:Op zondag 22 november 2009 21:35 schreef babyfeet het volgende:
dit id echt leuk om te doen obli![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het Balea huismerk! Deo voor 95 cent die echt werkt en lekker ruikt.quote:Op zondag 22 november 2009 21:50 schreef bernies het volgende:
[..]
DM![]()
De P2 lakjes die ik van de weeke gekocht heb zijn 1,55!
En idd de haarverf!
Ik ken het gevoel idd. Al wil ik toch eigenlijk wel één of twee dagen per week er niets op hebben zitten. Lijkt mij toch iets beter voor de nagels zelf.quote:Op zondag 22 november 2009 21:52 schreef Sjeen het volgende:
GevondenIk heb een simpele witte french nu... Geen zin en tijd voor meer, maar naakte nageltjes wil ik eigenlijk niet meer
![]()
Ik had gisteren naakte nagels tijdens het boodschappen doen en schaamde me er gewoon voorquote:Op zondag 22 november 2009 21:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel idd. Al wil ik toch eigenlijk wel één of twee dagen per week er niets op hebben zitten. Lijkt mij toch iets beter voor de nagels zelf.
Da's wel raar ja...quote:Op zondag 22 november 2009 21:53 schreef Daph_ het volgende:
Foto van mijn nagels (randjes nog niet bijgewerkt ook)
[ afbeelding ]
Bij je pink heb je het niet, ga je wel helemaal door tot het einde?quote:Op zondag 22 november 2009 21:53 schreef Daph_ het volgende:
Foto van mijn nagels (randjes nog niet bijgewerkt ook)
[ afbeelding ]
Ik doe juist altijd nagellak, zodat de nagellak beschadigt ipv mijn nagels. Wel ook verzorgende lakjes dan.quote:Op zondag 22 november 2009 21:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel idd. Al wil ik toch eigenlijk wel één of twee dagen per week er niets op hebben zitten. Lijkt mij toch iets beter voor de nagels zelf.
poepert!quote:Op zondag 22 november 2009 21:42 schreef Syrena het volgende:
Jullie hebben allemaal zo'n mooie smalle vingers & nagelsIk heb echt brede en korte nagels. Die krom staan als ze langer worden
Ja, maar ja, dan krijgen ze ook geen licht en lucht en dat vind ik ook niet echt een fijn idee. Het is nou niet alsof ik m'n nagels nou zo snel beschadig.quote:Op zondag 22 november 2009 21:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik doe juist altijd nagellak, zodat de nagellak beschadigt ipv mijn nagels. Wel ook verzorgende lakjes dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nagels zijn dood dus dat zal wel meevallen. En ik beschadig ze juist wel, vaak op het werk, heb ik alleen basecoat op ofzo. Als ik dan thuis kom heb ik bijna geen nagellak meer, beter dat dan dat mijn nagel dan slijtquote:Op zondag 22 november 2009 21:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja, maar ja, dan krijgen ze ook geen licht en lucht en dat vind ik ook niet echt een fijn idee. Het is nou niet alsof ik m'n nagels nou zo snel beschadig.
vroeger dacht ik ook altijd dat ik een stukje aan de zijkanten vrij moest laten zodat m'n nagel kon ademen, had ik ergens vandaanquote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh en nagels zijn dood materiaal, net als haar. Dat ademt dus niet.
Psies, het is gewoon afvalmateriaal van het lichaam.quote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh en nagels zijn dood materiaal, net als haar. Dat ademt dus niet.
oh, mooiquote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Psies, het is gewoon afvalmateriaal van het lichaam.
Na mijn nakende nagels ben ik een beetje over the top gegaan
[ afbeelding ]
Maak je ook swatches van al je nagellakquote:Op zondag 22 november 2009 21:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Even snel tussendoor hoor.
Leuke creaties!![]()
Daph: kan komen doordat de topcoat te dik is of dat je hem te dik smeert. Heb je seche restore?
En de tip wrappen weet je dat je dat moet doen met zowel de lak als de topcoat toch?
Ik zit nu op 44 lakjes en ik ben nog laaaaaang niet op de helft.![]()
quote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anders verdun je een klein beetje van de topcoat? Het proberen waard toch?quote:Op zondag 22 november 2009 22:06 schreef Daph_ het volgende:
Ik vind het vreemd ja, maar hoort Seche Vite niet zo dik te zijn? Naar mijn idee is die topcoat minstens net zo dik als de Konad topcoat.. Lees op internet idd dat het door een dikke laag topcoat kan komen, maar ik smeer echt niet veel ofzo![]()
Tijd om het opnieuw te doen heb ik niet, dus nu loop ik met die randjes. Op mijn pink zit het trouwens ook, alleen iets minder zichtbaar.
Rand van m'n nagels heb ik meegenomen, dus daar kan het eigenlijk ook niet aan liggen..
Kan ik dat doen met iets wat bij de drogist te krijgen isquote:Op zondag 22 november 2009 22:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Anders verdun je een klein beetje van de topcoat? Het proberen waard toch?
Zo?quote:Op zondag 22 november 2009 22:06 schreef Daph_ het volgende:
Ik vind het vreemd ja, maar hoort Seche Vite niet zo dik te zijn? Naar mijn idee is die topcoat minstens net zo dik als de Konad topcoat.. Lees op internet idd dat het door een dikke laag topcoat kan komen, maar ik smeer echt niet veel ofzo![]()
Tijd om het opnieuw te doen heb ik niet, dus nu loop ik met die randjes. Op mijn pink zit het trouwens ook, alleen iets minder zichtbaar.
Rand van m'n nagels heb ik meegenomen, dus daar kan het eigenlijk ook niet aan liggen..
Nee voor seche vite heb je seche restore nodig.quote:Op zondag 22 november 2009 22:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kan ik dat doen met iets wat bij de drogist te krijgen is[/n00bie]
Ik heb nagellakverdunner online besteld, je kan kijken of die te koop is in de winkel?quote:Op zondag 22 november 2009 22:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kan ik dat doen met iets wat bij de drogist te krijgen is[/n00bie]
Kan dat niet met normale nagellakverdunner?quote:Op zondag 22 november 2009 22:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee voor seche vite heb je seche restore nodig.
Yay!quote:Op zondag 22 november 2009 22:11 schreef bernies het volgende:
Mijn eerste nagels op dit forum![]()
[ afbeelding ]
OPI Light My Sapphire met daarover heen een laagje NFu Of 60 en uiteraard Seche Vite
Nice!!quote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 22 november 2009 21:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]eensch!
Ik heb een eerste opzetje voor de site. Ik twijfel nog over de foto in de header
http://www.puckzzz.nl/Nagels/main.html
die heb ik ookquote:Op zondag 22 november 2009 22:06 schreef babyfeet het volgende:
maar wel heeeel erg leuk.
ik hoef nog maar heeeel even te sparen en dan kan ik deze kopen![]()
[ afbeelding ]
Probeer eens met de SV eerst een horizontale streep lak aan de bovenrand te doen en dan de SV vanaf de nagelriem naar boven. Hierdoor kript het vaak minder!quote:Op zondag 22 november 2009 21:27 schreef Daph_ het volgende:
Gofter!! Ik heb gewoon weer zo'n randje lakloze nagel! Of ik nu natte of droge lak heb waar de Seche Vite overheen gaat, ik heb zo'n randje. Echt ontzettend frustrerend als je je best doet om mooi te lakken
!!!
Eh, nee, niet precies zo. Dat zal ik morgen eens proberen, het is nu toch geen gezicht dus het moet erafquote:
Mooi! Mooie nagels ook, je eigen? Ik vind dat recht gevijlde maar nix, praktisch gezien dan. Ik heb ze liever wat ronder.quote:Op zondag 22 november 2009 22:11 schreef bernies het volgende:
Mijn eerste nagels op dit forum![]()
[ afbeelding ]
OPI Light My Sapphire met daarover heen een laagje NFu Of 60 en uiteraard Seche Vite
Wow.quote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hihi. Vorige week zei ik zoiets over Beverly Hills(dat ben ik op dvd aan het kijken in de verloren uurtjes). Die Donna heeft regelmatig de meest geweldige kleuren op!quote:Op zondag 22 november 2009 21:52 schreef bernies het volgende:
Geen van de boer zoekt vrouw vrouwen had nagellak opde boeren zelf ook niet trouwens
Fiona van Boulevard had trouwens van de week Grijs opal leek het wel wel een beetje gechipt (=stukjes van de bovenrand af)
tja tis maar waar je op let
Dank je, ja mijn eigen nagels!quote:Op zondag 22 november 2009 22:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooi! Mooie nagels ook, je eigen? Ik vind dat recht gevijlde maar nix, praktisch gezien dan. Ik heb ze liever wat ronder.
dat is dan ook wel heel aardig.quote:Op zondag 22 november 2009 22:16 schreef moussy het volgende:
Puckzz ze zijn weer mooi!
[..]
die heb ik ookwaar ik hem toen besteld heb waren ze zo lief om geel en groen om te wisselen, want dat zijn voor mij echt geen kleuren die ik zou gaan gebruiken.
Ook Rihanna is niet bang voor een kleurtje:quote:Op zondag 22 november 2009 22:21 schreef mmascha het volgende:
[..]
Hihi. Vorige week zei ik zoiets over Beverly Hills(dat ben ik op dvd aan het kijken in de verloren uurtjes). Die Donna heeft regelmatig de meest geweldige kleuren op!
Miistique! Alweer die topcoat die hele mooie dingen doet!
Gave website Puckzzz!
errug leuke nagels.quote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
leukquote:Op zondag 22 november 2009 22:32 schreef Mirjam het volgende:
*knutsel*
[ afbeelding ]
china glaze ruby pumps, met china glaze emerald sparkle, alvast voor het kerstgevoel
ik heb ook shrinkage aan 2 vingers zie ik, duim en wijsvinger links
krijg m'n rechterhand niet helemaal mooi schoon (glitters), maar ben er nu wel ff klaar mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |