Jij bent Scrangie! Mag ik je aanraken?quote:
Nou ik heb het op al mijn nagels en ik heb ze net twee uur geleden gelaktquote:Op zondag 22 november 2009 21:36 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd, vaak bij mijn wijsvinger (denk omdat je die het meeste gebruikt?)
quote:Op zondag 22 november 2009 21:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij bent Scrangie! Mag ik je aanraken?
OooH Cute!quote:Op zondag 22 november 2009 21:35 schreef babyfeet het volgende:
dit id echt leuk om te doen obli![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat goed gelukt!quote:Op zondag 22 november 2009 21:35 schreef babyfeet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DMquote:Op zondag 22 november 2009 21:45 schreef Syrena het volgende:
Is P2 eigenlijk een duur merk? Ik heb de mijne in Duitsland gekocht, was 2.99. Er ligt daar een verslavend goedkope drogist, de DMFructis haarverf is daar 4.25 euro
Goed gelukt!!quote:Op zondag 22 november 2009 21:35 schreef babyfeet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het Balea huismerk! Deo voor 95 cent die echt werkt en lekker ruikt.quote:Op zondag 22 november 2009 21:50 schreef bernies het volgende:
[..]
DM![]()
De P2 lakjes die ik van de weeke gekocht heb zijn 1,55!
En idd de haarverf!
Ik ken het gevoel idd. Al wil ik toch eigenlijk wel één of twee dagen per week er niets op hebben zitten. Lijkt mij toch iets beter voor de nagels zelf.quote:Op zondag 22 november 2009 21:52 schreef Sjeen het volgende:
GevondenIk heb een simpele witte french nu... Geen zin en tijd voor meer, maar naakte nageltjes wil ik eigenlijk niet meer
![]()
Ik had gisteren naakte nagels tijdens het boodschappen doen en schaamde me er gewoon voorquote:Op zondag 22 november 2009 21:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel idd. Al wil ik toch eigenlijk wel één of twee dagen per week er niets op hebben zitten. Lijkt mij toch iets beter voor de nagels zelf.
Da's wel raar ja...quote:Op zondag 22 november 2009 21:53 schreef Daph_ het volgende:
Foto van mijn nagels (randjes nog niet bijgewerkt ook)
[ afbeelding ]
Bij je pink heb je het niet, ga je wel helemaal door tot het einde?quote:Op zondag 22 november 2009 21:53 schreef Daph_ het volgende:
Foto van mijn nagels (randjes nog niet bijgewerkt ook)
[ afbeelding ]
Ik doe juist altijd nagellak, zodat de nagellak beschadigt ipv mijn nagels. Wel ook verzorgende lakjes dan.quote:Op zondag 22 november 2009 21:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel idd. Al wil ik toch eigenlijk wel één of twee dagen per week er niets op hebben zitten. Lijkt mij toch iets beter voor de nagels zelf.
poepert!quote:Op zondag 22 november 2009 21:42 schreef Syrena het volgende:
Jullie hebben allemaal zo'n mooie smalle vingers & nagelsIk heb echt brede en korte nagels. Die krom staan als ze langer worden
Ja, maar ja, dan krijgen ze ook geen licht en lucht en dat vind ik ook niet echt een fijn idee. Het is nou niet alsof ik m'n nagels nou zo snel beschadig.quote:Op zondag 22 november 2009 21:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik doe juist altijd nagellak, zodat de nagellak beschadigt ipv mijn nagels. Wel ook verzorgende lakjes dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nagels zijn dood dus dat zal wel meevallen. En ik beschadig ze juist wel, vaak op het werk, heb ik alleen basecoat op ofzo. Als ik dan thuis kom heb ik bijna geen nagellak meer, beter dat dan dat mijn nagel dan slijtquote:Op zondag 22 november 2009 21:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja, maar ja, dan krijgen ze ook geen licht en lucht en dat vind ik ook niet echt een fijn idee. Het is nou niet alsof ik m'n nagels nou zo snel beschadig.
vroeger dacht ik ook altijd dat ik een stukje aan de zijkanten vrij moest laten zodat m'n nagel kon ademen, had ik ergens vandaanquote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh en nagels zijn dood materiaal, net als haar. Dat ademt dus niet.
Psies, het is gewoon afvalmateriaal van het lichaam.quote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh en nagels zijn dood materiaal, net als haar. Dat ademt dus niet.
oh, mooiquote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Psies, het is gewoon afvalmateriaal van het lichaam.
Na mijn nakende nagels ben ik een beetje over the top gegaan
[ afbeelding ]
Maak je ook swatches van al je nagellakquote:Op zondag 22 november 2009 21:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Even snel tussendoor hoor.
Leuke creaties!![]()
Daph: kan komen doordat de topcoat te dik is of dat je hem te dik smeert. Heb je seche restore?
En de tip wrappen weet je dat je dat moet doen met zowel de lak als de topcoat toch?
Ik zit nu op 44 lakjes en ik ben nog laaaaaang niet op de helft.![]()
quote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anders verdun je een klein beetje van de topcoat? Het proberen waard toch?quote:Op zondag 22 november 2009 22:06 schreef Daph_ het volgende:
Ik vind het vreemd ja, maar hoort Seche Vite niet zo dik te zijn? Naar mijn idee is die topcoat minstens net zo dik als de Konad topcoat.. Lees op internet idd dat het door een dikke laag topcoat kan komen, maar ik smeer echt niet veel ofzo![]()
Tijd om het opnieuw te doen heb ik niet, dus nu loop ik met die randjes. Op mijn pink zit het trouwens ook, alleen iets minder zichtbaar.
Rand van m'n nagels heb ik meegenomen, dus daar kan het eigenlijk ook niet aan liggen..
Kan ik dat doen met iets wat bij de drogist te krijgen isquote:Op zondag 22 november 2009 22:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Anders verdun je een klein beetje van de topcoat? Het proberen waard toch?
Zo?quote:Op zondag 22 november 2009 22:06 schreef Daph_ het volgende:
Ik vind het vreemd ja, maar hoort Seche Vite niet zo dik te zijn? Naar mijn idee is die topcoat minstens net zo dik als de Konad topcoat.. Lees op internet idd dat het door een dikke laag topcoat kan komen, maar ik smeer echt niet veel ofzo![]()
Tijd om het opnieuw te doen heb ik niet, dus nu loop ik met die randjes. Op mijn pink zit het trouwens ook, alleen iets minder zichtbaar.
Rand van m'n nagels heb ik meegenomen, dus daar kan het eigenlijk ook niet aan liggen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |