Thanks guysquote:Op zondag 22 november 2009 21:05 schreef Lindytje het volgende:
Misstique, ik vind je nagels uit de OP héél gaaf!!
quote:Op zondag 22 november 2009 21:05 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Daar zijn we weer!![]()
Misstique, ik vind je nagels uit de OP héél gaaf!!
Ziet er leuk en lekker girly uit.quote:Op zondag 22 november 2009 21:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]eensch!
Ik heb een eerste opzetje voor de site. Ik twijfel nog over de foto in de header
http://www.puckzzz.nl/Nagels/main.html
Goed punt!quote:Op zondag 22 november 2009 21:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ziet er leuk en lekker girly uit..
Alleen zou ik van Online Stores Webshops maken, dan valt het allemaal wat netter binnen de nagel..
(of zijn het vijlen?).
Wat bedoel je?quote:Op zondag 22 november 2009 21:27 schreef Daph_ het volgende:
Gofter!! Ik heb gewoon weer zo'n randje lakloze nagel! Of ik nu natte of droge lak heb waar de Seche Vite overheen gaat, ik heb zo'n randje. Echt ontzettend frustrerend als je je best doet om mooi te lakken
!!!
Ziet er leuk uit!!quote:Op zondag 22 november 2009 21:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]eensch!
Ik heb een eerste opzetje voor de site. Ik twijfel nog over de foto in de header
http://www.puckzzz.nl/Nagels/main.html
Dat heb ik ook altijd, vaak bij mijn wijsvinger (denk omdat je die het meeste gebruikt?)quote:
Jij bent Scrangie! Mag ik je aanraken?quote:
Nou ik heb het op al mijn nagels en ik heb ze net twee uur geleden gelaktquote:Op zondag 22 november 2009 21:36 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd, vaak bij mijn wijsvinger (denk omdat je die het meeste gebruikt?)
quote:Op zondag 22 november 2009 21:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij bent Scrangie! Mag ik je aanraken?
OooH Cute!quote:Op zondag 22 november 2009 21:35 schreef babyfeet het volgende:
dit id echt leuk om te doen obli![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat goed gelukt!quote:Op zondag 22 november 2009 21:35 schreef babyfeet het volgende:
dit id echt leuk om te doen obli![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |