quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:01 schreef Mikkie het volgende:
De term recidive misplaatst in de context? Het ging over opnieuw in de fout gaan, maar dat je dan recidivist bent is misplaatst?
Nogmaals: je kúnt niet "één jaar recidivist" zijn. Je bént het of je bent het níet.quote:na afdoen van de boete ben je één jaar recidivist.
Ja kerel, blijf jij lekker selectief quoten en kommaneuken. Je snapt precies wat er bedoeld wordt en dat leg ik nota bene in diezelfde post nog uit, in de zinnen erna. Maar als jij lekker wil blijven hameren op de terminologie en je gelijk wil halen, wens ik je veel plezier ermee. Van mij hoef je in elk geval geen reactie meer te verwachten.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Nogmaals: je kúnt niet "één jaar recidivist" zijn. Je bént het of je bent het níet.
Mooi zo. Doeiquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:19 schreef Mikkie het volgende:
Ja kerel, blijf jij lekker selectief quoten en kommaneuken. Je snapt precies wat er bedoeld wordt en dat leg ik nota bene in diezelfde post nog uit, in de zinnen erna. Maar als jij lekker wil blijven hameren op de terminologie en je gelijk wil halen, wens ik je veel plezier ermee. Van mij hoef je in elk geval geen reactie meer te verwachten.
Ik herken het probleem, heb er met de cabrio ook wel eens last van... Iedereen kan hier lullen wat ze willen maar in een snelle auto zit je gewoon heel snel op een veel te hoge snelheid.quote:Op maandag 23 november 2009 10:24 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Hij ging 80 schat ik.
Maar ff serieus 80 -140 is een kwestie van even gas erop hoor.
Vervelende aan snelle auto's... je bent al snel op illigale snelheden...
Ja maar geen normale imprezaquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:07 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Wat voor een auto heb je eigenlijk?
nvm; impreza, ik lees het al..
?quote:Op maandag 23 november 2009 19:20 schreef green_power het volgende:
Is het niet heel onverstandig om dit zo op Fok! te plaatsen? Ik bedoel, de vrienden aan de andere kant van de weegschaal lezen gewoon mee en volgens mij is het niet zo lastig op te sporen wie de TS IRL is..
Een paar printjes van dit topic en alles wat je nog probeert bij de rechter valt meteen in het water
Specs? Pics!quote:
Ik kan je vertellen dat:quote:Op maandag 23 november 2009 19:35 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wat de neuk. Als je met 100km/h over 't Strijps Bultje rijdt, vlieg je al bijna de lucht in.
340 pk 450 nm.quote:
Ik doe dat bijna wekelijks met een Volvo uit 1977. Jij hebt een T-ford ofzo?quote:Op maandag 23 november 2009 19:35 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wat de neuk. Als je met 100km/h over 't Strijps Bultje rijdt, vlieg je al bijna de lucht in.
Neuh m'n hydraulics gaan gewoon flippen bij 100km/h, dat zal 't wel zijn..quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik doe dat bijna wekelijks met een Volvo uit 1977. Jij hebt een T-ford ofzo?.
hydraulics?quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:19 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Neuh m'n hydraulics gaan gewoon flippen bij 100km/h, dat zal 't wel zijn..
Lekker!!quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:05 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
340 pk 450 nm.
0-100 ________ ongeveer 5,0
0-200 _______ ongeveer 14,5
80-140 ______ongeveer 4,5
Op een biertje??? Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk....quote:Op woensdag 25 november 2009 09:51 schreef illusions het volgende:
Weet je wat duur is? Een enkel biertje drinken, aangehouden worden op de bromfiets - blazen, en 2000 euro boete krijgen, 40 uur werkstraf en een half jaar rijontzegging.Had ik nog maar Nederlandse boetes. Niet mij persoonlijk overkomen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |