Volgende week kun je dat pas zeggenquote:Op zondag 22 november 2009 21:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
I told you so, I told you so, I told you so, I told you so
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar hij heeft nog niet gewonnenquote:Op zondag 22 november 2009 21:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
I told you so, I told you so, I told you so, I told you so
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
grappemakerquote:
Eh nee. Els en Evelien zijn Vlaams, Michael ook. Alleen Angelo is een Nederlander.quote:Op zondag 22 november 2009 21:58 schreef Cee het volgende:
Dus het is Vlaamse + nederlandse danseres en Vlaamse + nederlandse danser trouwens.
Je zou bijna zeggen dat 't geregisseerd is.
quote:Op zondag 22 november 2009 21:59 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Eh nee. Els en Evelien zijn Vlaams, Michael ook. Alleen Angelo is een Nederlander.
quote:Op zondag 22 november 2009 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]Oeps.
Dus zo veel praat Evelien nou, ik had niet eens door dat ze niet nederlands is.
Niemand? I canquote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef Mellie85 het volgende:
[..]
Ik hoop van wel. Zij dans gewoon wel echt het beste. Dat kan niemand ontkennen
Ja maar meestal word er alleen gestemd als er een uitzending is. Ookal mag er de hele week gestemd wordenquote:
*gaat appje programmeren om continue te stemmenquote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef Mellie85 het volgende:
[..]
Ja maar meestal word er alleen gestemd als er een uitzending is. Ookal mag er de hele week gestemd worden
*hap. Ik heb 160% zicht volgens de oogarts. En dat zonder enige hulpmiddel.quote:Op zondag 22 november 2009 22:02 schreef Mellie85 het volgende:
[..]
Dan heb je er 1 geen verstand van of 2 je moet eens naar een oogarts
Omdat de Belgen toen niet mee mochten doenquote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef Anonymousz het volgende:
vorig jaar zaten 4 nederlanders in de finale
Joh, en het jaar daarvoor was er geen finalequote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef Anonymousz het volgende:
vorig jaar zaten 4 nederlanders in de finale
Ik stem elk uur op michael.quote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef Mellie85 het volgende:
[..]
Ja maar meestal word er alleen gestemd als er een uitzending is. Ookal mag er de hele week gestemd worden
quote:Op zondag 22 november 2009 21:57 schreef Anonymousz het volgende:
Michael is doooooor
ang3l zal zo trots zijn
Ang3l je man zit in de finalequote:Op zondag 22 november 2009 22:07 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, Suzanne vs Evelien vond ik een moeilijke keuze.
De rest mee eens
Verdomme kom je nu pas aankakken.quote:Op zondag 22 november 2009 22:07 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, Suzanne vs Evelien vond ik een moeilijke keuze.
De rest mee eens
quote:Op zondag 22 november 2009 22:09 schreef Anonymousz het volgende:
Ang3l
Micjael heeft ook een slipje gekregen had ik gezien
had jij je slipje naar hem gegooid
Hij heeft er wel aan geroken!quote:
Sorry, maar heb wel gekeken!!!!quote:
Zaterdag pas. En woensdag gaan we oefenen.quote:Hoe ging de choreo gisteren?
arme ang3lquote:
volgende week is de finale jaquote:Op zondag 22 november 2009 23:00 schreef Hik het volgende:
En nogmaals mijn vraag: is de finale nou volgende week? Dan ben ik precies weer in het land en nog niet weer weg!
Ja wat Kris en Michael betreft ben ik het met je eens. Kris heeft een mooier programma achter de rug dan Michael. De eerste afleveringen kan ik me van Michael geen eens herinneren. Maar ja, het gaat om nu he en ik denk dat Michael super veel fans heeft.quote:Op zondag 22 november 2009 23:00 schreef Hik het volgende:
Heb het niet kunnen zien, dus mijn mening is gebaseerd op voorgaande shows, maar Michael door ten koste van Kris?!![]()
Serieus, ik snap er niets van. Michael is technisch ok, maar ik heb bij hem echt het idee dat ik naar een blank doek zit te kijken, of naar een circusact. Het is allemaal heel knap wat hij kan, ik zou het niet kunnen, maar het maakt geen énkel gevoel bij me los. Ik kan me van hem geen memorabel optreden herinneren en Kris sprong er in de voorronden al uit...![]()
Zonde, zonde, zonde.
Overigens vond ik bij Evelien lang hetzelfde, maar zij is enorm verbeterd in de afgelopen weken.
Dat gezegd hebbende gaat de eindstrijd natuurlijk nog steeds tussen Els en Angelo...![]()
En nogmaals mijn vraag: is de finale nou volgende week? Dan ben ik precies weer in het land en nog niet weer weg!
Niet mee eens: een goede danser heeft techniek (die heeft Michael inderdaad meer dan Kris) en hij/zij brengt een persoonlijkheid mee. Dat tweede heeft Michael gewoon niet als danser (en daarmee zeg ik niet dat hij als persoon niet leuk zou zijn). Vandaar dat ik het een blank doek noem: hij doet technisch prachtige dingen, maar hij overtuigt me op geen enkel moment, maakt geen ontroering los, niets. Natuurlijk kan een danser niet zonder techniek, maar voor mij is het uiteindelijk belangrijker wat het met je doet. Dans is ook kunst. Als je daarvan alleen maar rationeel denkt "knap hoor", dan slaat het de plank mis, imho.quote:Op maandag 23 november 2009 08:05 schreef Ang3l het volgende:
Vee;l fans plus een betere danser. Kris zag je met bijna iedere dans, behalve hiphop, worstelen. Ook gisteravond weer. Tis niet slecht, maar ook echt niet goed. Solo's wel, briljant. Duo's niet. En da's een groot deel van de show.
Nee ik denk echt dat Els of Angelo het word. Het gaat al vanaf uitzending 1 tussen die 2 en denk dat het dan het ook zo zal eindigen. Zeker als je poll op de site van SYTYCD ziet.quote:Op maandag 23 november 2009 19:06 schreef Anonymousz het volgende:
ik heb het gevoel dat Michael gaat winnen![]()
ik denk ook dat els of angelo gaat winnen maar ik kreeg zo een raar gevoel dat Mike gaat winnenquote:Op maandag 23 november 2009 20:05 schreef Mellie85 het volgende:
[..]
Nee ik denk echt dat Els of Angelo het word. Het gaat al vanaf uitzending 1 tussen die 2 en denk dat het dan het ook zo zal eindigen. Zeker als je poll op de site van SYTYCD ziet.
wie zien marleen, ironlip en de kauwgom kauwende virgill ook weerquote:Op maandag 23 november 2009 20:04 schreef Mellie85 het volgende:
Vanavond waren ze bij RTL Boulevard! Het was best leuk. Ze dansen komende uitzending allemaal met elkaar, 2 groepschoreo's (eentje met hun 4 en eentje met alle 18 kandidaten) en allemaal een solo. Leuk dus
Mee eens!!quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:26 schreef livelink het volgende:
Zo, eindelijk de aflevering gezien. En wow, wat werd er goed gedanst![]()
Van mij mag Els de finale winnen. Ik vind haar echt geweldig.
Nicequote:Op woensdag 25 november 2009 22:35 schreef Mellie85 het volgende:
De stijlen:
-Evelien en Angelo - Tango
-Els en Michael - Rumba
-Evelien en Michael - Hiphop Lyrical
-Angelo en Els - Modern
-Angelo en Michael - Hiphop Fast
-Els en Evelien - Jazz
Ben vooral benieuwd naar de moderne dans van Angelo en Els en de dansen tussen Angelo Michael en Evelien en Els. Denk dat met Angelo wel een voordeel heeft op MIchael omdat hij een hiphopper is. En arme Michael, 2 keer hiphop voor een balletdanser.. Els heeft ook wel een voordeel, 1 keer modern en 1 keer jazz, beide haar stijlen. Ben benieuwd! Verheug me er in ieder geval al op
Ja hequote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 09:16 schreef Sequencial het volgende:
Gisteravond de opgenomen herhaling van maandag gezien. Het is dat ik hier al gelezen had wie er uit gingen, anders had ik het halverwege de uitzending ongewild al geweten omdat ze doodleuk een reclameblok uitzonden met 'De laatste vier dansers zijn bekend, kijk volgende week naar...'
Maar wat een mooie showen wat maken ze de laatste weken van Evelien een lekker wijf
![]()
Els FTW
Tja, misschien moeten ze bij Studio Sport ook alvast maar de uitslagen tussen de samenvattingen door doen, had je maar live moeten kijkenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:11 schreef Mellie85 het volgende:
Het is tenslotte ook het risco wat je loopt als je naar de herhaling kijkt he
Och ja laten we appels met peren gaan vergelijken, maar goed als je ervoor kiest de herhaling te kijken loop je nou eenmaal het risico dat er iets verklapt word. Of je het nou leuk vindt of niet..quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:59 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Tja, misschien moeten ze bij Studio Sport ook alvast maar de uitslagen tussen de samenvattingen door doen, had je maar live moeten kijken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:05 schreef Cee het volgende:
Nou mensen, m'n laptop heeft het begeven. Dat wordt dus niet live mee-Fok!ken tijdens de finale.
Tenzij ik een nieuwe koop dit weekend.
Of m'n laptop op miraculeuze wijze gemaakt krijg.
Ik denk toch wel Els/Angelo. Met een voorkeur voor Els.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:47 schreef livelink het volgende:
He wat jammer, Cee. Vertel nu dan maar alvast voor wie je bent. Of laat je het helemaal afhangen van de prestaties in de finale?
Nee, ik weet bijna zeker dat het Angelo wordt.quote:Op zondag 29 november 2009 19:05 schreef Mellie85 het volgende:
[..]
Of Els
Op de site van VTM staan de foto's van de repetities. Het word een veelbelovende show
Hoezo? Zit je in de telcommissie? Of ben je de notaris?quote:Op zondag 29 november 2009 19:18 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Nee, ik weet bijna zeker dat het Angelo wordt.
Ik begon hier ook al te vloekenquote:Op zondag 29 november 2009 19:53 schreef Mellie85 het volgende:
Haha oke hier krijg ik nu de klok in beeld... Begint al goed
jij had die tt gemaaktquote:
Daarom liggen die er ook uitquote:Op zondag 29 november 2009 19:58 schreef Cee het volgende:
Vette choreo maar het gaat niet echt lekker synchroon.
+ Oona, die kijkt ook altijd hetzelfdequote:
+ 1quote:Op zondag 29 november 2009 19:59 schreef TrailerTrash het volgende:
[..]
+ Oona, die kijkt ook altijd hetzelfde
mag ik ookquote:Op zondag 29 november 2009 19:59 schreef JaneDoe het volgende:![]()
present! met een pot thee en gevulde speculaas
Alsof ze haar rib gekneusd heeft?quote:Op zondag 29 november 2009 19:59 schreef TrailerTrash het volgende:
[..]
+ Oona, die kijkt ook altijd hetzelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |