ik denk ook dat els of angelo gaat winnen maar ik kreeg zo een raar gevoel dat Mike gaat winnenquote:Op maandag 23 november 2009 20:05 schreef Mellie85 het volgende:
[..]
Nee ik denk echt dat Els of Angelo het word. Het gaat al vanaf uitzending 1 tussen die 2 en denk dat het dan het ook zo zal eindigen. Zeker als je poll op de site van SYTYCD ziet.
wie zien marleen, ironlip en de kauwgom kauwende virgill ook weerquote:Op maandag 23 november 2009 20:04 schreef Mellie85 het volgende:
Vanavond waren ze bij RTL Boulevard! Het was best leuk. Ze dansen komende uitzending allemaal met elkaar, 2 groepschoreo's (eentje met hun 4 en eentje met alle 18 kandidaten) en allemaal een solo. Leuk dus
Mee eens!!quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:26 schreef livelink het volgende:
Zo, eindelijk de aflevering gezien. En wow, wat werd er goed gedanst![]()
Van mij mag Els de finale winnen. Ik vind haar echt geweldig.
Nicequote:Op woensdag 25 november 2009 22:35 schreef Mellie85 het volgende:
De stijlen:
-Evelien en Angelo - Tango
-Els en Michael - Rumba
-Evelien en Michael - Hiphop Lyrical
-Angelo en Els - Modern
-Angelo en Michael - Hiphop Fast
-Els en Evelien - Jazz
Ben vooral benieuwd naar de moderne dans van Angelo en Els en de dansen tussen Angelo Michael en Evelien en Els. Denk dat met Angelo wel een voordeel heeft op MIchael omdat hij een hiphopper is. En arme Michael, 2 keer hiphop voor een balletdanser.. Els heeft ook wel een voordeel, 1 keer modern en 1 keer jazz, beide haar stijlen. Ben benieuwd! Verheug me er in ieder geval al op
Ja hequote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 09:16 schreef Sequencial het volgende:
Gisteravond de opgenomen herhaling van maandag gezien. Het is dat ik hier al gelezen had wie er uit gingen, anders had ik het halverwege de uitzending ongewild al geweten omdat ze doodleuk een reclameblok uitzonden met 'De laatste vier dansers zijn bekend, kijk volgende week naar...'
Maar wat een mooie showen wat maken ze de laatste weken van Evelien een lekker wijf
![]()
Els FTW
Tja, misschien moeten ze bij Studio Sport ook alvast maar de uitslagen tussen de samenvattingen door doen, had je maar live moeten kijkenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:11 schreef Mellie85 het volgende:
Het is tenslotte ook het risco wat je loopt als je naar de herhaling kijkt he
Och ja laten we appels met peren gaan vergelijken, maar goed als je ervoor kiest de herhaling te kijken loop je nou eenmaal het risico dat er iets verklapt word. Of je het nou leuk vindt of niet..quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:59 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Tja, misschien moeten ze bij Studio Sport ook alvast maar de uitslagen tussen de samenvattingen door doen, had je maar live moeten kijken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:05 schreef Cee het volgende:
Nou mensen, m'n laptop heeft het begeven. Dat wordt dus niet live mee-Fok!ken tijdens de finale.
Tenzij ik een nieuwe koop dit weekend.
Of m'n laptop op miraculeuze wijze gemaakt krijg.
Ik denk toch wel Els/Angelo. Met een voorkeur voor Els.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:47 schreef livelink het volgende:
He wat jammer, Cee. Vertel nu dan maar alvast voor wie je bent. Of laat je het helemaal afhangen van de prestaties in de finale?
Nee, ik weet bijna zeker dat het Angelo wordt.quote:Op zondag 29 november 2009 19:05 schreef Mellie85 het volgende:
[..]
Of Els
Op de site van VTM staan de foto's van de repetities. Het word een veelbelovende show
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |