Volgende week kun je dat pas zeggenquote:Op zondag 22 november 2009 21:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
I told you so, I told you so, I told you so, I told you so
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar hij heeft nog niet gewonnenquote:Op zondag 22 november 2009 21:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
I told you so, I told you so, I told you so, I told you so
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
grappemakerquote:
Eh nee. Els en Evelien zijn Vlaams, Michael ook. Alleen Angelo is een Nederlander.quote:Op zondag 22 november 2009 21:58 schreef Cee het volgende:
Dus het is Vlaamse + nederlandse danseres en Vlaamse + nederlandse danser trouwens.
Je zou bijna zeggen dat 't geregisseerd is.
quote:Op zondag 22 november 2009 21:59 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Eh nee. Els en Evelien zijn Vlaams, Michael ook. Alleen Angelo is een Nederlander.
quote:Op zondag 22 november 2009 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]Oeps.
Dus zo veel praat Evelien nou, ik had niet eens door dat ze niet nederlands is.
Niemand? I canquote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef Mellie85 het volgende:
[..]
Ik hoop van wel. Zij dans gewoon wel echt het beste. Dat kan niemand ontkennen
Ja maar meestal word er alleen gestemd als er een uitzending is. Ookal mag er de hele week gestemd wordenquote:
*gaat appje programmeren om continue te stemmenquote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef Mellie85 het volgende:
[..]
Ja maar meestal word er alleen gestemd als er een uitzending is. Ookal mag er de hele week gestemd worden
*hap. Ik heb 160% zicht volgens de oogarts. En dat zonder enige hulpmiddel.quote:Op zondag 22 november 2009 22:02 schreef Mellie85 het volgende:
[..]
Dan heb je er 1 geen verstand van of 2 je moet eens naar een oogarts
Omdat de Belgen toen niet mee mochten doenquote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef Anonymousz het volgende:
vorig jaar zaten 4 nederlanders in de finale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |