Afrikaanse dans?!quote:Op zondag 22 november 2009 20:07 schreef Pheno het volgende:
Ik heb wel de Amerikaanse SYTYCD gekeken, als je er dan toch bent. Eerlijk gezegd vind ik die lui een stuk beter. Ook een stuk leukere choreo. Die Afrikaanse dans van twee weken geleden![]()
Er zal vast nu pauze zijn, dus ik zoek evenquote:Op zondag 22 november 2009 20:12 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Afrikaanse dans?!Klinkt gaaf! Youtube linkje?
quote:Op zondag 22 november 2009 20:12 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Afrikaanse dans?!Klinkt gaaf! Youtube linkje?
Thnx. Hopelijk zorgen ze dat ze in NL ook zulke dingen gaan doen. Niet dat het hier slecht is, maar orgineler mag welquote:
coolquote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 22 november 2009 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Thnx. Hopelijk zorgen ze dat ze in NL ook zulke dingen gaan doen. Niet dat het hier slecht is, maar orgineler mag wel
Ze doen er meer. Ik heb 3 afleveringen gezien en veel meer stijlen gezienquote:Op zondag 22 november 2009 20:19 schreef dollce het volgende:
ik heb altijd het idee dat ze in bijvoorbeeld de USA-versie veel meer verschillende dansstijlen doen.
Of ligt dat gewoon aan mij?
Ja, goed is dat hè? Ik ruim altijd het hele huis op tijdens SYTYCDquote:Op zondag 22 november 2009 20:22 schreef Misstique het volgende:
Je hebt gewoon genoeg tijd om je nagels te lakken tussen twee dansen in.
Boezemquote:Op zondag 22 november 2009 20:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat vinden we van de Belgische Jessica Rabbit?
[ afbeelding ]
Ze experimenteren wat meer, klopt. Meer ballroom en bijvoorbeeld ook Bollywood (paar seizoenen geleden mee begonnen, een succes, en nu ieder seizoen komt het terug) of een Russische folkloredans (de jury lacht er nu nog steeds om, de misstap die ze daarmee begingen).quote:Op zondag 22 november 2009 20:19 schreef dollce het volgende:
ik heb altijd het idee dat ze in bijvoorbeeld de USA-versie veel meer verschillende dansstijlen doen.
Of ligt dat gewoon aan mij?
Ik eet nu die 1,2 kilozak M&M's op. Nog even het vakantiegevoel vasthoudenquote:Op zondag 22 november 2009 20:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, goed is dat hè? Ik ruim altijd het hele huis op tijdens SYTYCD
hoe was florida phenoquote:Op zondag 22 november 2009 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik eet nu die 1,2 kilozak M&M's op. Nog even het vakantiegevoel vasthouden
Wel de pindaversie, godsgruwelijk lekker
Prima. Geen wachtrijen, alle achtbanen van Florida gehad (Shiekra voorste rijquote:
1,2 kilo? Ik ga een vakantie boekenquote:Op zondag 22 november 2009 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik eet nu die 1,2 kilozak M&M's op. Nog even het vakantiegevoel vasthouden
Wel de pindaversie, godsgruwelijk lekker
Wat was er saai aan in vredesnaam?quote:Op zondag 22 november 2009 20:26 schreef Anonymousz het volgende:
ik vond het een saaie optreden of zal het aan mij liggen?
het zal wel weer aan mij liggenquote:Op zondag 22 november 2009 20:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat was er saai aan in vredesnaam?
Die had ik al in Tokyo: die was enger, vind ik. Veel lomper. Shiekra (Busch gardens) is echt mijn #1: manta een goede tweede. Vooral omdat je zo tof hangt in die achtbaan (Seaworld).quote:Op zondag 22 november 2009 20:26 schreef Cee het volgende:
Pheen, ben je in de Tower of Terror geweest?
je was in orlando gaaf manquote:Op zondag 22 november 2009 20:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prima. Geen wachtrijen, alle achtbanen van Florida gehad (Shiekra voorste rij) en gemiddeld 25 graden. en ook veel natuur gedaan.
Ontopic: dit was wel weer tof.
Ben je in de duelling dragons en de Hulk geweest?quote:Op zondag 22 november 2009 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die had ik al in Tokyo: die was enger, vind ik. Veel lomper. Shiekra (Busch gardens) is echt mijn #1: manta een goede tweede. Vooral omdat je zo tof hangt in die achtbaan (Seaworld).
Ik kan alleen nu even geen achtbaan meer zien, overdosis
Ik vond het ook niet briljant geweldig ofzo. Beetje kriebelkruipen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:27 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
het zal wel weer aan mij liggen
Ook. Ook tof, maar niet eng. De duelling dragons in 10 minuten beiden gedaan, zo rustig was het in de parken. Echt, de enige wachtrij was op Orlando Airport bij het incheckenquote:Op zondag 22 november 2009 20:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben je in de duelling dragons en de Hulk geweest?Ik poepte bijna in m'n pampers.
fucking shit manquote:Op zondag 22 november 2009 20:30 schreef Pheno het volgende:90 graden down
En 5 sec hangen op dat hoogste puntje
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |