Afrikaanse dans?!quote:Op zondag 22 november 2009 20:07 schreef Pheno het volgende:
Ik heb wel de Amerikaanse SYTYCD gekeken, als je er dan toch bent. Eerlijk gezegd vind ik die lui een stuk beter. Ook een stuk leukere choreo. Die Afrikaanse dans van twee weken geleden![]()
Er zal vast nu pauze zijn, dus ik zoek evenquote:Op zondag 22 november 2009 20:12 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Afrikaanse dans?!Klinkt gaaf! Youtube linkje?
quote:Op zondag 22 november 2009 20:12 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Afrikaanse dans?!Klinkt gaaf! Youtube linkje?
Thnx. Hopelijk zorgen ze dat ze in NL ook zulke dingen gaan doen. Niet dat het hier slecht is, maar orgineler mag welquote:
coolquote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 22 november 2009 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Thnx. Hopelijk zorgen ze dat ze in NL ook zulke dingen gaan doen. Niet dat het hier slecht is, maar orgineler mag wel
Ze doen er meer. Ik heb 3 afleveringen gezien en veel meer stijlen gezienquote:Op zondag 22 november 2009 20:19 schreef dollce het volgende:
ik heb altijd het idee dat ze in bijvoorbeeld de USA-versie veel meer verschillende dansstijlen doen.
Of ligt dat gewoon aan mij?
Ja, goed is dat hè? Ik ruim altijd het hele huis op tijdens SYTYCDquote:Op zondag 22 november 2009 20:22 schreef Misstique het volgende:
Je hebt gewoon genoeg tijd om je nagels te lakken tussen twee dansen in.
Boezemquote:Op zondag 22 november 2009 20:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat vinden we van de Belgische Jessica Rabbit?
[ afbeelding ]
Ze experimenteren wat meer, klopt. Meer ballroom en bijvoorbeeld ook Bollywood (paar seizoenen geleden mee begonnen, een succes, en nu ieder seizoen komt het terug) of een Russische folkloredans (de jury lacht er nu nog steeds om, de misstap die ze daarmee begingen).quote:Op zondag 22 november 2009 20:19 schreef dollce het volgende:
ik heb altijd het idee dat ze in bijvoorbeeld de USA-versie veel meer verschillende dansstijlen doen.
Of ligt dat gewoon aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |