Laten we het hopen dat ze het goed verwerken, het naast het matchmaking neerzetten en niet vervangen.quote:Op zondag 22 november 2009 18:34 schreef Knuck-les het volgende:
Waarom komt de map Terminal zo weinig voor? vandaag 3 uur gespeeld en niet 1 keer tegen gekomen.
vind het juist 1 van de tofste maps.
Is er überhaupt nog kans dat er dedicated servers gaan komen?
Ze komen er dus wel?quote:Op zondag 22 november 2009 20:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Laten we het hopen dat ze het goed verwerken, het naast het matchmaking neerzetten en niet vervangen.
Laatste wat ik van IW heb gehoord is niet. http://www.infinityward.com/news.php?id=3quote:
CPU lag? Is mogenlijk maar goed ook 1 van de redenen waarom ik wel wat zie in een combinatie van matchmaken en dedi servers.quote:Op zondag 22 november 2009 23:05 schreef Wriggles het volgende:
Volgens mij kijken ze ook naar de snelheid van je CPU bij het selecteren van een host.
Die is in orde core2duo e8400....quote:Op zondag 22 november 2009 23:05 schreef Wriggles het volgende:
Volgens mij kijken ze ook naar de snelheid van je CPU bij het selecteren van een host.
me too maar ik verwacht van wel.. kreeg vrijdag een mailtje dat ie was verstuurd, maar blijkbaar had niemand hem zaterdag al binnen.. ik vraag me wel af of dat aan TNT of gamersland ligtquote:Op maandag 23 november 2009 09:45 schreef DaYwALKuR het volgende:
http://www.gamersland.com/pc/callofdutymodernwarfare2/
Ze hebben de status weggehaaldik vraag me echt af, of die vandaag binnen gaat komen
Lijkt mij Gamersland, ik kreeg vrijdag de mail al dat die verstuurd was. Over het algemeen bezorgd TNT altijd binnen 1 dag. Zou wel erg toevallig zijn als alle spellen van Gamersland 1 dag later bezorgd worden.quote:Op maandag 23 november 2009 09:52 schreef IvoDC het volgende:
[..]
me too maar ik verwacht van wel.. kreeg vrijdag een mailtje dat ie was verstuurd, maar blijkbaar had niemand hem zaterdag al binnen.. ik vraag me wel af of dat aan TNT of gamersland ligt
http://www.gamersland.com(...)are-2-uk-versie.htmlquote:Op maandag 23 november 2009 09:45 schreef DaYwALKuR het volgende:
http://www.gamersland.com/pc/callofdutymodernwarfare2/
Ze hebben de status weggehaaldik vraag me echt af, of die vandaag binnen gaat komen
Mij ook in me facture overzicht staat me order ook alleen nog maar als verwerkt en niet verzonden. http://www.gamersland.com/facturen/ Ook leuk mediaoffer ligt helemaal plat lijkt welquote:Op maandag 23 november 2009 10:01 schreef Blik het volgende:
[..]
Lijkt mij Gamersland, ik kreeg vrijdag de mail al dat die verstuurd was. Over het algemeen bezorgd TNT altijd binnen 1 dag. Zou wel erg toevallig zijn als alle spellen van Gamersland 1 dag later bezorgd worden.
Ik denk gewoon dat ze ze te laat op de post gedaan hebben.
de admin (van gamersland) zegt, nu de COD6's vandaag wéér niet zijn aangekomen, dat ze hem wel op tijd hebben verstuurd en niet weten waarom het zo lang duurt (TNT heeft geen antwoord) en binnenkort een gesprek met TNT hebben over verwijning van pakketjes etc..quote:Op maandag 23 november 2009 10:01 schreef Blik het volgende:
[..]
Lijkt mij Gamersland, ik kreeg vrijdag de mail al dat die verstuurd was. Over het algemeen bezorgd TNT altijd binnen 1 dag. Zou wel erg toevallig zijn als alle spellen van Gamersland 1 dag later bezorgd worden.
Ik denk gewoon dat ze ze te laat op de post gedaan hebben.
Same here, begint eindelijk goed te lopen hierquote:Op maandag 23 november 2009 18:53 schreef WooZ het volgende:
Begin er eindelijk een beetje in te komen. Mn overall k/d ratio loopt eindelijk de positieven in en na een paar uurtjes TD waar ik lekker heb lopen flanken mn rank ook weer wat omhoog gegooid
Ja, dat hebben we dusquote:Op maandag 23 november 2009 23:41 schreef Prosac het volgende:
Je moet wel elk een eigen MW2 versie hebben, anders speel je op 1 account.
Discussie word ook steeds groter op het forum daar, hopen dat ze vandaag wel aan komen anders breekt geheid de pleuris uit daar.quote:Op maandag 23 november 2009 16:43 schreef IvoDC het volgende:
[..]
de admin (van gamersland) zegt, nu de COD6's vandaag wéér niet zijn aangekomen, dat ze hem wel op tijd hebben verstuurd en niet weten waarom het zo lang duurt (TNT heeft geen antwoord) en binnenkort een gesprek met TNT hebben over verwijning van pakketjes etc..
(staat op het forum van gamersland)
zou wel kut zijn als de hele lading COD's is gejat ofzo
Zelf meestal geen lag, waar ik wel schijtziek van word is dat je om de 2 a 3 potjes uit de lobby word gekickt en je opnieuw 1-4 minuten mag wachten tot je een game joined. Vaak gooit hij in die tijd mij de lobby uit, en mag ik nog een keer.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:35 schreef ApoclysmX het volgende:
Ik snap echt niet hoe sommige mensen zoveel last hebben van lag e.d.
Ik heb al redelijk vaak een host migration meegemaakt en het is nog nooit gefailed... en lag heb ik ook echt nog nooit gehad. Af en toe een disconnect, maar dat is voornamelijk als ik het spel net opstart en m'n eerste game wil joinen... dan probeer ik het nog een keer en dan gaat het gewoon prima en vanaf dan helemaal geen problemen meer.
Ik vraag me af hoe die matchmaking werkt dan, als er zoveel mensen zijn die wel lag ervaren.
De scavenger perk is geweldig. Zit je helemaal nooit zonder ammo.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:17 schreef WooZ het volgende:
Lekker zo'n dagje met maar een paar uur college
[ afbeelding ]
Ik had geluk dat ik 2 ammo crates kreeg, kon ik lekker doorraggen
Mooi, hopen dat die van mij ook binnen is dan.Al meer dan een week geleden besteldquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
Mijn bestelling (gamersland.com) van MWF2 is binnen
'Ik had hem vrijdag besteld, hij is zojuist binnen gekomen!!![]()
paar dagen later dan verwacht, maar dat neem ik voor lief
quote:Op dinsdag 24 november 2009 07:55 schreef MagischMannetje het volgende:
Moet ik al zon [Fok!] tag voor mijn naam zetten?
Scavenger Pro.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:17 schreef WooZ het volgende:
Ik had geluk dat ik 2 ammo crates kreeg, kon ik lekker doorraggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze twee dagen niet veel van gemerkt, maar heb idd wel eens die killcam zitten kijken en dan zie je ze soms gewoon wachten, wallhack idd oid ik weet het niet, maar ach.... zijn er echt zo'n cheats al te gebruiken dan|?quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:13 schreef von_manstein het volgende:
Ik hou dr mee op.
Er wordt te veel gecheat en er wordt niet veel aan gedaan in mijn ogen.
Te veel aimbot lamers en wallhackers.
Ben blij dat het spel maar 35 euro was.
Ik heb het probleem ook, maar ik kan rustig de CO-OP mode spelen met iemand anders onlinequote:Op woensdag 25 november 2009 00:05 schreef Kalebatz het volgende:
Mijn nat staat op strict, noem me een noob, maar hoe kan ik de routerinstellingen veranderen? Kan het niet vinden namelijk....
volgens mij raakt ie de vijand dan gewoon niet hard genoeg om hem te killen (en sta je te dichtbij voor de tube om te ontploffen)quote:Op woensdag 25 november 2009 00:15 schreef Ghost84 het volgende:
waar ik me ontzettend aan stoor met de M203 attachement is het feit dat als je te dicht op een vijand staat,de granaat er gewoon doorheen vliegt
Lekker rustig als ik zie hoe het er af en toe aan toegaat in de chat hoef ik dat niet op voice chat te hebbenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:28 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat het bij PC games niet zoveel mensen de voice chat gebruiken.
Dat is juist prettig, ik zit echt niet te wachten op schreeuwende kneuzen, ik zet dus ook alles en iedereen op mute.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:28 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat het bij PC games niet zoveel mensen de voice chat gebruiken.
Wil jij vieze stotterende nerds horen dan?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:28 schreef MagischMannetje het volgende:
Check de youtube video's maar eens. (mw2 hacks zoeken)quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:50 schreef WooZ het volgende:
[..]
Deze twee dagen niet veel van gemerkt, maar heb idd wel eens die killcam zitten kijken en dan zie je ze soms gewoon wachten, wallhack idd oid ik weet het niet, maar ach.... zijn er echt zo'n cheats al te gebruiken dan|?
Anders vertel je me even hoe je dat doet/gedaan hebt. Weet niet meer waar ik de routerinstellingen kan vindenquote:Op woensdag 25 november 2009 14:24 schreef WyriHaximus het volgende:
Vanavond maar weer eens verder gaan met me router config kijken of ik de NAT status naar open kan krijgen en anders maar misschien een nieuwe router.
Had ik ook maar toen ik even een potje speelde stond die bij mij op open. Zonder instellingen te veranderen in mijn routerquote:Op woensdag 25 november 2009 00:05 schreef Kalebatz het volgende:
Mijn nat staat op strict, noem me een noob, maar hoe kan ik de routerinstellingen veranderen? Kan het niet vinden namelijk....
me router is gister overleden en er hangt nu een tijdelijke in andere in. morgen komt me nieuwe binnen. kan nu dus niet ff de poorten uitzoeken en testen of alle dingen die men roept kloppen of niet. maar als ik de juiste weet post ik ze hier ff. (ow en je router is je gateway bij start -> uitvoeren -> cmd -> ipconfig, en dan gewoon naar http://GATEWAYIP/ gaan en kun je het daar instellen)quote:Op woensdag 25 november 2009 15:07 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
Anders vertel je me even hoe je dat doet/gedaan hebt. Weet niet meer waar ik de routerinstellingen kan vinden
je kunt niet de zelfde poorten naar 2 verschillende PC's forwardenquote:Op woensdag 25 november 2009 16:47 schreef HalvinCarris het volgende:
Ik heb nu MW2, mn broertje ook. Poorten zijn geforwarded naar mn pc, NAT type daar is dus OPEN. Als ik de poorten forward naar de laptop staat daar ook NAT type open. Ik kan alleen dus niet de poorten forwarden naar zowel mn PC als mn laptop... Hoe los ik dit op? Nu is één van de 2 altijd strict
Nee dat snap ikquote:Op donderdag 26 november 2009 09:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
me router is gister overleden en er hangt nu een tijdelijke in andere in. morgen komt me nieuwe binnen. kan nu dus niet ff de poorten uitzoeken en testen of alle dingen die men roept kloppen of niet. maar als ik de juiste weet post ik ze hier ff. (ow en je router is je gateway bij start -> uitvoeren -> cmd -> ipconfig, en dan gewoon naar http://GATEWAYIP/ gaan en kun je het daar instellen)
[..]
je kunt niet de zelfde poorten naar 2 verschillende PC's forwarden
staat UPnP aan?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:10 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Nee dat snap ik
De vraag is, hoe kan ik toch NAT: open krijgen op beide?
Denk niet MW2, net ff GRID gekochtquote:Op donderdag 26 november 2009 15:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Steam heeft de komende 5 dagen uitverkoop, vanwege Thanksgiving/Christmas/BlackFriday.
Elke dag weer nieuwe games in de aanbieding, met een beetje geluk MW2
Mwoah, Dragon Age:Origins staat er nu ook op (en die is ook vrij nieuw). Dus best mogelijk aangezien de producten nog om de dag wijzigen..quote:Op donderdag 26 november 2009 21:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Denk niet MW2, net ff GRID gekocht.
True true maar zal niet super veel korting zijn thoquote:Op donderdag 26 november 2009 21:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mwoah, Dragon Age:Origins staat er nu ook op (en die is ook vrij nieuw). Dus best mogelijk aangezien de producten nog om de dag wijzigen..
DA:O is met de aanbieding nog steeds duurder dan andere winkels helaasquote:Op donderdag 26 november 2009 21:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mwoah, Dragon Age:Origins staat er nu ook op (en die is ook vrij nieuw). Dus best mogelijk aangezien de producten nog om de dag wijzigen..
Waar is ie 35?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:42 schreef Droathoah het volgende:
Waarom issie online 35 en in de winkel 49,95 of 59,95?
Ah, nou ja daar heb ik niet naar gekeken. Dragon Age is gewoon niet mijn type game..quote:Op donderdag 26 november 2009 21:41 schreef Tain het volgende:
[..]
DA:O is met de aanbieding nog steeds duurder dan andere winkels helaas
Enkel dat de installatie en het boekje in engels zijn, en de prijs natuurlijk UK = 35 anders rond de 50.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:49 schreef Dakada het volgende:
Is er eigenlijk ook een verschil tussen de UK versie en de normale die je hier gewoon bij de bart smit kan kopen?
gcshopquote:
¤37,50 + ¤2.- verzendkostenquote:
Whehe, had ik vanavond ook.. gast die hoefde maar in de buurt te mikken of hij had een hardcore achtige kill.. met welk wapen dan ook. (ik speelde geen HC)quote:Op donderdag 26 november 2009 21:54 schreef Andyy het volgende:
Kutcheaters.
Inderdaad, maar Arkham Asylum is al afgeprijst naar 25 euries.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
True true maar zal niet super veel korting zijn tho.
Ik had er 1 met aimbot en wallhackquote:Op vrijdag 27 november 2009 01:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Whehe, had ik vanavond ook.. gast die hoefde maar in de buurt te mikken of hij had een hardcore achtige kill.. met welk wapen dan ook. (ik speelde geen HC)
aimbot en instagib werd hem verweten, hij gaf het ronduit toe. Boeide hem niet, want IW deed er toch niks aan.
www.portforward.comquote:Op woensdag 25 november 2009 00:05 schreef Kalebatz het volgende:
Op fatsoenlijke servers kun je toch niet cheaten ?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:54 schreef Andyy het volgende:
Kutcheaters.
Ze gebruiken VAC als anti cheat software. Die banned willekeurig na een week ofzo pas mensen, zodat de hackers niet weten waardoor VAC kon zien dat ze een aimbot gebruiken oid. Dus je speelt af en toe wel met cheaters.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op fatsoenlijke servers kun je toch niet cheaten ?
Dacht dat dit ook de reden was dat ze alleen eigen servers voor online hebben bij MW2. Om cheaten onmogelijk te maken ?!?
Als ik dat zo lees hou ik het lekker bij MW1. Ben nu lekker online bezig en het speelt lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |