de admin (van gamersland) zegt, nu de COD6's vandaag wéér niet zijn aangekomen, dat ze hem wel op tijd hebben verstuurd en niet weten waarom het zo lang duurt (TNT heeft geen antwoord) en binnenkort een gesprek met TNT hebben over verwijning van pakketjes etc..quote:Op maandag 23 november 2009 10:01 schreef Blik het volgende:
[..]
Lijkt mij Gamersland, ik kreeg vrijdag de mail al dat die verstuurd was. Over het algemeen bezorgd TNT altijd binnen 1 dag. Zou wel erg toevallig zijn als alle spellen van Gamersland 1 dag later bezorgd worden.
Ik denk gewoon dat ze ze te laat op de post gedaan hebben.
Same here, begint eindelijk goed te lopen hierquote:Op maandag 23 november 2009 18:53 schreef WooZ het volgende:
Begin er eindelijk een beetje in te komen. Mn overall k/d ratio loopt eindelijk de positieven in en na een paar uurtjes TD waar ik lekker heb lopen flanken mn rank ook weer wat omhoog gegooid
Ja, dat hebben we dusquote:Op maandag 23 november 2009 23:41 schreef Prosac het volgende:
Je moet wel elk een eigen MW2 versie hebben, anders speel je op 1 account.
Discussie word ook steeds groter op het forum daar, hopen dat ze vandaag wel aan komen anders breekt geheid de pleuris uit daar.quote:Op maandag 23 november 2009 16:43 schreef IvoDC het volgende:
[..]
de admin (van gamersland) zegt, nu de COD6's vandaag wéér niet zijn aangekomen, dat ze hem wel op tijd hebben verstuurd en niet weten waarom het zo lang duurt (TNT heeft geen antwoord) en binnenkort een gesprek met TNT hebben over verwijning van pakketjes etc..
(staat op het forum van gamersland)
zou wel kut zijn als de hele lading COD's is gejat ofzo
Zelf meestal geen lag, waar ik wel schijtziek van word is dat je om de 2 a 3 potjes uit de lobby word gekickt en je opnieuw 1-4 minuten mag wachten tot je een game joined. Vaak gooit hij in die tijd mij de lobby uit, en mag ik nog een keer.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:35 schreef ApoclysmX het volgende:
Ik snap echt niet hoe sommige mensen zoveel last hebben van lag e.d.
Ik heb al redelijk vaak een host migration meegemaakt en het is nog nooit gefailed... en lag heb ik ook echt nog nooit gehad. Af en toe een disconnect, maar dat is voornamelijk als ik het spel net opstart en m'n eerste game wil joinen... dan probeer ik het nog een keer en dan gaat het gewoon prima en vanaf dan helemaal geen problemen meer.
Ik vraag me af hoe die matchmaking werkt dan, als er zoveel mensen zijn die wel lag ervaren.
De scavenger perk is geweldig. Zit je helemaal nooit zonder ammo.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:17 schreef WooZ het volgende:
Lekker zo'n dagje met maar een paar uur college
[ afbeelding ]
Ik had geluk dat ik 2 ammo crates kreeg, kon ik lekker doorraggen
Mooi, hopen dat die van mij ook binnen is dan.Al meer dan een week geleden besteldquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
Mijn bestelling (gamersland.com) van MWF2 is binnen
'Ik had hem vrijdag besteld, hij is zojuist binnen gekomen!!![]()
paar dagen later dan verwacht, maar dat neem ik voor lief
quote:Op dinsdag 24 november 2009 07:55 schreef MagischMannetje het volgende:
Moet ik al zon [Fok!] tag voor mijn naam zetten?
Scavenger Pro.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:17 schreef WooZ het volgende:
Ik had geluk dat ik 2 ammo crates kreeg, kon ik lekker doorraggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |