Deze twee dagen niet veel van gemerkt, maar heb idd wel eens die killcam zitten kijken en dan zie je ze soms gewoon wachten, wallhack idd oid ik weet het niet, maar ach.... zijn er echt zo'n cheats al te gebruiken dan|?quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:13 schreef von_manstein het volgende:
Ik hou dr mee op.
Er wordt te veel gecheat en er wordt niet veel aan gedaan in mijn ogen.
Te veel aimbot lamers en wallhackers.
Ben blij dat het spel maar 35 euro was.
Ik heb het probleem ook, maar ik kan rustig de CO-OP mode spelen met iemand anders onlinequote:Op woensdag 25 november 2009 00:05 schreef Kalebatz het volgende:
Mijn nat staat op strict, noem me een noob, maar hoe kan ik de routerinstellingen veranderen? Kan het niet vinden namelijk....
volgens mij raakt ie de vijand dan gewoon niet hard genoeg om hem te killen (en sta je te dichtbij voor de tube om te ontploffen)quote:Op woensdag 25 november 2009 00:15 schreef Ghost84 het volgende:
waar ik me ontzettend aan stoor met de M203 attachement is het feit dat als je te dicht op een vijand staat,de granaat er gewoon doorheen vliegt
Lekker rustig als ik zie hoe het er af en toe aan toegaat in de chat hoef ik dat niet op voice chat te hebbenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:28 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat het bij PC games niet zoveel mensen de voice chat gebruiken.
Dat is juist prettig, ik zit echt niet te wachten op schreeuwende kneuzen, ik zet dus ook alles en iedereen op mute.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:28 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat het bij PC games niet zoveel mensen de voice chat gebruiken.
Wil jij vieze stotterende nerds horen dan?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:28 schreef MagischMannetje het volgende:
Check de youtube video's maar eens. (mw2 hacks zoeken)quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:50 schreef WooZ het volgende:
[..]
Deze twee dagen niet veel van gemerkt, maar heb idd wel eens die killcam zitten kijken en dan zie je ze soms gewoon wachten, wallhack idd oid ik weet het niet, maar ach.... zijn er echt zo'n cheats al te gebruiken dan|?
Anders vertel je me even hoe je dat doet/gedaan hebt. Weet niet meer waar ik de routerinstellingen kan vindenquote:Op woensdag 25 november 2009 14:24 schreef WyriHaximus het volgende:
Vanavond maar weer eens verder gaan met me router config kijken of ik de NAT status naar open kan krijgen en anders maar misschien een nieuwe router.
Had ik ook maar toen ik even een potje speelde stond die bij mij op open. Zonder instellingen te veranderen in mijn routerquote:Op woensdag 25 november 2009 00:05 schreef Kalebatz het volgende:
Mijn nat staat op strict, noem me een noob, maar hoe kan ik de routerinstellingen veranderen? Kan het niet vinden namelijk....
me router is gister overleden en er hangt nu een tijdelijke in andere in. morgen komt me nieuwe binnen. kan nu dus niet ff de poorten uitzoeken en testen of alle dingen die men roept kloppen of niet. maar als ik de juiste weet post ik ze hier ff. (ow en je router is je gateway bij start -> uitvoeren -> cmd -> ipconfig, en dan gewoon naar http://GATEWAYIP/ gaan en kun je het daar instellen)quote:Op woensdag 25 november 2009 15:07 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
Anders vertel je me even hoe je dat doet/gedaan hebt. Weet niet meer waar ik de routerinstellingen kan vinden
je kunt niet de zelfde poorten naar 2 verschillende PC's forwardenquote:Op woensdag 25 november 2009 16:47 schreef HalvinCarris het volgende:
Ik heb nu MW2, mn broertje ook. Poorten zijn geforwarded naar mn pc, NAT type daar is dus OPEN. Als ik de poorten forward naar de laptop staat daar ook NAT type open. Ik kan alleen dus niet de poorten forwarden naar zowel mn PC als mn laptop... Hoe los ik dit op? Nu is één van de 2 altijd strict
Nee dat snap ikquote:Op donderdag 26 november 2009 09:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
me router is gister overleden en er hangt nu een tijdelijke in andere in. morgen komt me nieuwe binnen. kan nu dus niet ff de poorten uitzoeken en testen of alle dingen die men roept kloppen of niet. maar als ik de juiste weet post ik ze hier ff. (ow en je router is je gateway bij start -> uitvoeren -> cmd -> ipconfig, en dan gewoon naar http://GATEWAYIP/ gaan en kun je het daar instellen)
[..]
je kunt niet de zelfde poorten naar 2 verschillende PC's forwarden
staat UPnP aan?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:10 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Nee dat snap ik
De vraag is, hoe kan ik toch NAT: open krijgen op beide?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |