Denk niet MW2, net ff GRID gekochtquote:Op donderdag 26 november 2009 15:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Steam heeft de komende 5 dagen uitverkoop, vanwege Thanksgiving/Christmas/BlackFriday.
Elke dag weer nieuwe games in de aanbieding, met een beetje geluk MW2
Mwoah, Dragon Age:Origins staat er nu ook op (en die is ook vrij nieuw). Dus best mogelijk aangezien de producten nog om de dag wijzigen..quote:Op donderdag 26 november 2009 21:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Denk niet MW2, net ff GRID gekocht.
True true maar zal niet super veel korting zijn thoquote:Op donderdag 26 november 2009 21:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mwoah, Dragon Age:Origins staat er nu ook op (en die is ook vrij nieuw). Dus best mogelijk aangezien de producten nog om de dag wijzigen..
DA:O is met de aanbieding nog steeds duurder dan andere winkels helaasquote:Op donderdag 26 november 2009 21:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mwoah, Dragon Age:Origins staat er nu ook op (en die is ook vrij nieuw). Dus best mogelijk aangezien de producten nog om de dag wijzigen..
Waar is ie 35?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:42 schreef Droathoah het volgende:
Waarom issie online 35 en in de winkel 49,95 of 59,95?
Ah, nou ja daar heb ik niet naar gekeken. Dragon Age is gewoon niet mijn type game..quote:Op donderdag 26 november 2009 21:41 schreef Tain het volgende:
[..]
DA:O is met de aanbieding nog steeds duurder dan andere winkels helaas
Enkel dat de installatie en het boekje in engels zijn, en de prijs natuurlijk UK = 35 anders rond de 50.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:49 schreef Dakada het volgende:
Is er eigenlijk ook een verschil tussen de UK versie en de normale die je hier gewoon bij de bart smit kan kopen?
gcshopquote:
¤37,50 + ¤2.- verzendkostenquote:
Whehe, had ik vanavond ook.. gast die hoefde maar in de buurt te mikken of hij had een hardcore achtige kill.. met welk wapen dan ook. (ik speelde geen HC)quote:Op donderdag 26 november 2009 21:54 schreef Andyy het volgende:
Kutcheaters.
Inderdaad, maar Arkham Asylum is al afgeprijst naar 25 euries.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
True true maar zal niet super veel korting zijn tho.
Ik had er 1 met aimbot en wallhackquote:Op vrijdag 27 november 2009 01:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Whehe, had ik vanavond ook.. gast die hoefde maar in de buurt te mikken of hij had een hardcore achtige kill.. met welk wapen dan ook. (ik speelde geen HC)
aimbot en instagib werd hem verweten, hij gaf het ronduit toe. Boeide hem niet, want IW deed er toch niks aan.
www.portforward.comquote:Op woensdag 25 november 2009 00:05 schreef Kalebatz het volgende:
Mijn nat staat op strict, noem me een noob, maar hoe kan ik de routerinstellingen veranderen? Kan het niet vinden namelijk....
Op fatsoenlijke servers kun je toch niet cheaten ?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:54 schreef Andyy het volgende:
Kutcheaters.
Ze gebruiken VAC als anti cheat software. Die banned willekeurig na een week ofzo pas mensen, zodat de hackers niet weten waardoor VAC kon zien dat ze een aimbot gebruiken oid. Dus je speelt af en toe wel met cheaters.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op fatsoenlijke servers kun je toch niet cheaten ?
Dacht dat dit ook de reden was dat ze alleen eigen servers voor online hebben bij MW2. Om cheaten onmogelijk te maken ?!?
Als ik dat zo lees hou ik het lekker bij MW1. Ben nu lekker online bezig en het speelt lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |