abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 november 2009 @ 19:06:14 #251
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_75064717
De enige die menen dat nu bewezen is dat het een groot complot is zijn wat onbekende blogs. Zegt ook wel een hele hoop.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_75064808
Ik ben een paar dagen weg geweest, ik neem aan dat ondertussen al duidelijk is welke kennis over het veranderende klimaat, waarvan wij dachten die die fundamenteel en juist was, fout blijkt te zijn en herzien moet worden, nu deze informatie openbaar is gemaakt?

[ Bericht 4% gewijzigd door Monidique op 27-11-2009 19:47:28 ]
  vrijdag 27 november 2009 @ 19:19:34 #253
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_75065180
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:14 schreef bendk het volgende:
Trucje

Veel aandacht ging de laatste dagen uit naar een e-mail waarin wordt gesproken over het toepassen van een ‘trucje’ om een ‘daling van temperaturen te verbergen’. Op wattsupwiththat.com geeft Anthony Watts een analyse van de truc: het selectief mengen van twee verschillende soorten data – temperatuurproxy’s van boomringen en echte metingen met thermometers – zodanig dat er een grafiek uitkomt met de gewenste hockeystickvorm.

Als verder bewijs van het eerdere schandaal rondom het selectief gebruiken van data om een hockeystickgrafiek te kunnen produceren, blijkt uit de e-mails dat de CRU-wetenschappers samenzweren om een formeel verzoek tot het verstrekken van de onderliggende data - op basis van de wet op de vrijheid van informatie - te ontlopen. Nu is het in de wetenschap een goed gebruik dat je niet alleen je resultaten naar buiten brengt, maar dat je ook de onderliggende data en de manier waarop je ze hebt verwerkt beschikbaar stelt aan anderen, zodat zij deze kunnen controleren en zelfs bekritiseren. Dat werd door de CRU-wetenschappers pertinent geweigerd.

http://wattsupwiththat.com/2009/11/20/mikes-nature-trick/
Als uit die emails (die van slechts enkele klimaatonderzoekers afkomen) werkelijk zou blijken dat het allemaal 1 grote leugen was, dan zou al het andere onderzoek, van duizenden wetenschappers van weet ik hoeveel verschillende instututen en landen, moeten laten zien dat de data en de resultaten van CRU foutief waren. Echter, dit is niet het geval.

Dan zijn er dus twee conclusies:

1) alle andere wetenschappers frauderen ook met hun data en hun resultaten om zodoende de "hoax" in stand te houden. Echter, dit blijkt totaal niet uit de emails.
2) de wetenschappers van CRU hebben, ondanks hun laakbare handelen, wel degelijk resultaten verkregen die in overeenstemming zijn met wat alle andere publicaties ook tonen.

Zegt wel weer genoeg dat jij en wat andere mafketels hier eerder in een groot wereldcomplot geloven. Jullie denken zeker ook dat de Joden de geldmarkt beheersen? De protocollen van Sion zeggen dat tenslotte!
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_75065849
Ook een stukje hierover op de opiniepagina van de Volkskrant. Altijd leuk om de comments te lezen:

http://extra.volkskrant.n(...)ate%27_zaait_twijfel

En ‘The fact is that we can't account for the lack of warming at the moment and it is a
travesty that we can't' blijft toch een prachtzin.
  vrijdag 27 november 2009 @ 19:37:49 #255
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_75065886
Ach, over drie weken is dit overgewaait en hebben de skeptici nog steeds geen enkele wetenschappelijke onderbouwing dat er niks aan de hand is.
pi_75065940
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:37 schreef ethiraseth het volgende:
Ach, over drie weken is dit overgewaait en hebben de skeptici nog steeds geen enkele wetenschappelijke onderbouwing dat er niks aan de hand is.
Net zoals zure regen overgewaaid is bedoel je?
  vrijdag 27 november 2009 @ 19:40:12 #257
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_75065974
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:39 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

mijn god, blijven jullie ontkenners nou met deze bullshit aankomen? Zure regen is verdwenen door menselijk ingrijpen. Ga je ook roepen dat, als iemand chemo heeft gehad waardoor de kankercellen zijn verdwenen, die persoon nooit kanker heeft gehad?
  † In Memoriam † vrijdag 27 november 2009 @ 19:40:31 #258
230491 Zith
pls tip
pi_75065987
quote:

[..]

Het is je al uitgelegd dat zure regen daadwerkelijk was verholpen met een effectieve aanpak.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_75066048
Het is heel simpel: Deze diefstal heeft niets met wetenschap te maken. Het gaat om intimidatie, zie in het extreemste geval: "Yes they're planning to sue Schmidt for the "inappropriate behavior" of moderating comments at RealClimate. Of course, the point of this vexatious suit isn't to win -- it's to harass and distract Schmidt because he is being effective.", en om verwarring. 'Er is een mondiaal plan nodig om de CO-tw...' -'OJA?!@ EN DE CLIMATEGATECO@HOAX DAN ((!!@!@ Stik er maaar in, ik gelauf er niks van!' Dat is het, meer niet. Maar gelukkig zijn er nog sceptici, die uiterst sceptisch met hun scepsis het aangeleverde bewijsmateriaal onder de loep nemen... en tot de conclusie komen dat duizenden wetenschappers en politici verwikkeld zijn in een mondiaal complot om de mensheid te knechten door de waarheid achter te houden.

Nee, dit is verwarring zaaien en intimidatie, en karaktermoord, want wat is anders het verdraaien van persoonlijke, gestolen e-mails om daarmee te zeggen dat deze wetenschappers bewust oneervol te werk gaan en zeer onwetenschappelijk gegevens aanpassen en achterhouden?

[ Bericht 2% gewijzigd door Monidique op 27-11-2009 19:47:21 ]
pi_75066084
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:40 schreef Zith het volgende:

[..]

Het is je al uitgelegd dat zure regen daadwerkelijk was verholpen met een effectieve aanpak.
Of course.
pi_75066095
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:40 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

mijn god, blijven jullie ontkenners nou met deze bullshit aankomen? Zure regen is verdwenen door menselijk ingrijpen. Ga je ook roepen dat, als iemand chemo heeft gehad waardoor de kankercellen zijn verdwenen, die persoon nooit kanker heeft gehad?
Retorische vraag. Users als Lambiekje hebben allang bewezen dat het een jammerlijke denkfout is dat er een grens is aan menselijke domheid.
  vrijdag 27 november 2009 @ 19:44:02 #262
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_75066117
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:43 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Of course.
Tja, als je alle publicaties erover negeert en liever afgaat op je onderbuik, prima. Maar kom ons dan alsjeblieft er niet mee vervelen.
pi_75066164
Maar goed, vooral sceptisch blijven, jongens. .
pi_75066225
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:44 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Tja, als je alle publicaties erover negeert en liever afgaat op je onderbuik, prima. Maar kom ons dan alsjeblieft er niet mee vervelen.
Ieder zijn feestje. Straks is er de summit in Kopenhagen en dat is jullie feestje toch?
  vrijdag 27 november 2009 @ 19:48:07 #265
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_75066275
Een echte skepticus gaat natuurlijk zelf metingen verrichten. Maar dan kom je bij het probleem of de meetapparatuur wel goed genoeg is, misschien zitten de fabrikanten ervan ook wel in het complot!111! Dus moeten ze eerst zelf apparaten gaan ontwikkelen, maar om dat te doen moet je afgaan op eerdere wetenschappelijke kennis, die echter voor de ware skepticus onbetrouwbaar is als je die zelf niet hebt gecontroleerd en verifieerd.
pi_75066332
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:46 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ieder zijn feestje. Straks is er de summit in Kopenhagen en dat is jullie feestje toch?
KopenHOAXen bedoel je, neem ik aan?
  vrijdag 27 november 2009 @ 19:55:40 #267
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75066541
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:48 schreef ethiraseth het volgende:
Een echte skepticus gaat natuurlijk zelf metingen verrichten. Maar dan kom je bij het probleem of de meetapparatuur wel goed genoeg is, misschien zitten de fabrikanten ervan ook wel in het complot!111! Dus moeten ze eerst zelf apparaten gaan ontwikkelen, maar om dat te doen moet je afgaan op eerdere wetenschappelijke kennis, die echter voor de ware skepticus onbetrouwbaar is als je die zelf niet hebt gecontroleerd en verifieerd.
Nee. het antwoord is veel simpeler dan dat. Rockefeller en Rothschild bemoeien zich ermee. Et Voila! Dan weet je dat dit allemaal geldklopperij moet zijn. Case closed.

(ja steek je kop nog maar verder in het zand)

Bottomline: Al Gore zegt eigenlijk: Je mág vervuilen als je mij maar dokt.. ehem.. zie hier het bewijs. Dat klopt toch al niet?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_75066564
"Even George Monbiot, one of the fiercest media propagandists of the warming faith, admits he should have been more sceptical and says the science now needs to be rechecked:
It’s no use pretending that this isn’t a major blow. The emails extracted by a hacker from the climatic research unit at the University of East Anglia could scarcely be more damaging. I am now convinced that they are genuine, and I’m dismayed and deeply shaken by them.
Yes, the messages were obtained illegally. Yes, all of us say things in emails that would be excruciating if made public. Yes, some of the comments have been taken out of context. But there are some messages that require no spin to make them look bad. There appears to be evidence here of attempts to prevent scientific data from being released, and even to destroy material that was subject to a freedom of information request.
Worse still, some of the emails suggest efforts to prevent the publication of work by climate sceptics, or to keep it out of a report by the Intergovernmental Panel on Climate Change. I believe that the head of the unit, Phil Jones, should now resign. Some of the data discussed in the emails should be re-analysed."

dagelijksestandaard.nl
  vrijdag 27 november 2009 @ 19:59:38 #269
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75066669
De hamvraag is eigenlijk wie gaat valideren dat de emails echt zijn en niet mee geknoeid

Bovendien vrees ik ervoor dat er niet veel belastende informatie tussen zit dat Nederland doet afzien van de GW-taxes. Al hoop ik van wel.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 27 november 2009 @ 19:59:53 #270
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_75066676
De echte hoax is natuurlijk niet het fenomeen van de opwarming zelf maar het hysterische idee dat 'wij' die opwarming kunnen stoppen door windmolens te bouwen en gloeilampen te verbieden.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:01:45 #271
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75066731
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:59 schreef Ringo het volgende:
De echte hoax is natuurlijk niet het fenomeen van de opwarming zelf maar het hysterische idee dat 'wij' die opwarming kunnen stoppen door windmolens te bouwen en gloeilampen te verbieden.
Ja dat ruikt inderdaad naar een 'Rothschild meer geld creeren uit het niets' scam.
  vrijdag 27 november 2009 @ 23:43:42 #272
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_75074588
Die Britse Pentagon-hacker mag waarschijnlijk 70 jaar de bak in. Hopen dat de hacker hier de helft te wachten staat, toch? Kom op, users die altijd geilen op harde straffen, waar blijven jullie?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_75074621
Hier nog een discussie, in feedabck .

Danny's klimaatpropaganda
pi_75076245
quote:

[..]

Zou het met de klimaatproblemen maar zo gaan als met de zure regen in de westerse wereld. Hoog tijd dat de overheden hun verantwoordelijkheid nemen en veel strengere normen op gaan leggen . Bij de zure regen bleek dit een prima remedie.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_75076401
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:59 schreef Ringo het volgende:
De mens heeft op vele fronten bewezen het klimaat te kunnen beïnvloeden. Dat gaat ons heel aardig af. Vraag me dus ernstig af waarom je dat als hysterie beschouwt
pi_75077032
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 01:00 schreef du_ke het volgende:

[..]

De mens heeft op vele fronten bewezen het klimaat te kunnen beïnvloeden. Dat gaat ons heel aardig af. Vraag me dus ernstig af waarom je dat als hysterie beschouwt
Niets is groter dan de menselijke arrogantie ten opzichte van de natuur in de ijdele veronderstelling die wezenlijk globaal te kunnen beinvloeden.
  zaterdag 28 november 2009 @ 02:22:44 #277
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75077402
Mischien denken de millieu-liefhebbers dat de sceptici gierigaards zijn die niet willen dokken voor hun afval en niet geven om het millieu.. Dan missen deze mensen het hele punt. Volledig.
  zaterdag 28 november 2009 @ 08:54:27 #278
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_75078878
Of ze hebben gewoon geen zin om hun leven aan te passen en grijpen iedere strohalm om te kunnen blijven geloven dat er geen probleem is.
pi_75079294
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 08:54 schreef Hexagon het volgende:
Of ze hebben gewoon geen zin om hun leven aan te passen en grijpen iedere strohalm om te kunnen blijven geloven dat er geen probleem is.
Tjeetje Hexagon... wat zal Wouter Bos, een serieuze en hardwerkende minister van financiën ministery of sunglasses and candytrips geweldig blij met je zijn en natuurlijk ook van der Hoeven met haar nieuwe incassoplannen milieu onderzoeken.
nothing will change without a rebel
pi_75079367
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:44 schreef Mylene het volgende:
Hier nog een discussie, in feedabck .

Danny's klimaatpropaganda
En nog een leuke ook. Die stukjes van Iblis zijn een verademing om te lezen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zaterdag 28 november 2009 @ 10:54:13 #281
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_75080041
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 01:44 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Niets is groter dan de menselijke arrogantie ten opzichte van de natuur in de ijdele veronderstelling die wezenlijk globaal te kunnen beinvloeden.
Niets is groter dan de blindheid van de mens om zo haar eigen falen te verbergen.
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:59 schreef Schenkstroop het volgende:
De hamvraag is eigenlijk wie gaat valideren dat de emails echt zijn en niet mee geknoeid

Dat ook nog eens ja. Het is wel opvallend dat die "skeptici" (lees: onnozelen) alle wetenschappelijke onderzoeken rondom GW afdoen als onbetrouwbaar, mee geknoeid, aangepast aan wat ze wilden etc, maar een stel zogenaamd gelekte emails van een groep onbekende hackers uit Rusland wordt meteen aangenomen als zijnde de waarheid en 100% betrouwbaar.

[ Bericht 21% gewijzigd door ethiraseth op 28-11-2009 11:14:49 ]
pi_75080306
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 01:44 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

We doen het, dat laten we op verschillende schaalniveaus al millennia zien. Daar is weinig arrogants aan, het is gewoon een hele eenvoudige waarneming die iedereen kan doen.
pi_75080320
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 10:01 schreef pullup het volgende:

[..]

En nog een leuke ook. Die stukjes van Iblis zijn een verademing om te lezen
Hij brengt het inderdaad heel helder . Tevergeefs natuurlijk .
pi_75212584
Professor Phil Jones treedt terug. Dit hebben alle buitenlandse kranten al bericht behalve natuurlijk in het ideele nederland.
Minister Cramer doet nu scheitbroeken, riante belastingen heffingen op de tocht en wat moet ze nu toch in Kopenhagen vertellen.

http://www.uea.ac.uk/mac/(...)mepagenews/CRUupdate
nothing will change without a rebel
pi_75217257
Achteraf hebben wij dus toch weer gelijk gekregen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 2 december 2009 @ 17:11:27 #286
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_75217333
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:00 schreef bendk het volgende:
Professor Phil Jones treedt terug. Dit hebben alle buitenlandse kranten al bericht behalve natuurlijk in het ideele nederland.
Minister Cramer doet nu scheitbroeken, riante belastingen heffingen op de tocht en wat moet ze nu toch in Kopenhagen vertellen.

http://www.uea.ac.uk/mac/(...)mepagenews/CRUupdate
je post is weer eens zo dom dat ik niet weet waar ik moet beginnen met het belachelijk maken ervan.

Je leest trouwens je eigen bron niet eens: "Professor Phil Jones has today announced that he will stand aside as Director of the Climatic Research Unit until the completion of an independent Review resulting from allegations following the hacking and publication of emails from the Unit."

Hier is helemaal niks bijzonders aan.
pi_75217442
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:11 schreef ethiraseth het volgende:

Hier is helemaal niks bijzonders aan.
Hoewel het de grootste fraude zaak uit de geschiedenis is, is er helemaal niks bijzonders aan de hand, gewoon doorlopen mensen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 2 december 2009 @ 17:33:41 #288
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75218165
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 10:54 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Niets is groter dan de blindheid van de mens om zo haar eigen falen te verbergen.
[..]

Dat ook nog eens ja. Het is wel opvallend dat die "skeptici" (lees: onnozelen) alle wetenschappelijke onderzoeken rondom GW afdoen als onbetrouwbaar, mee geknoeid, aangepast aan wat ze wilden etc, maar een stel zogenaamd gelekte emails van een groep onbekende hackers uit Rusland wordt meteen aangenomen als zijnde de waarheid en 100% betrouwbaar.
Ik ben zo een scepticus. Dat de aarde opwarmt of niet, dat zie ik los van de vermeende CO2 probleem. Er is volgens mij geen onomstotelijk bewijs dat de CO2 van al het leven op aarde en de mens noemenswaardig bijdraagt aan de broeikas-gassen in de atmosfeer en daarmee de opwarming van de aarde veroorzaakt. Wat wel al onomstotelijk is bewezen is is

a. het wordt al wel globaal aangenomen dat opwarming komt door de mens en haar CO2 zonder echte bewijs.

b. er zijn al belasting maatregelen die erdoorheen zijn gedrukt en alles van KM heffing en verpakkingstax heeft ermee te maken.

c. wat gore eigenlijk zegt is: je mag wel vervuilen als je maar dokt.

Bij dat laatste gaat er bij al een lichtje branden dat dit ws. allemaal niet koosjer is. Wat heeft de natuur namelijk aan een smak geld als de schade al is aangericht na een dagje autorijden. Niets.

De nieuwe weeldwijde concensus dat werd/wordt verkocht door de overheid, Gore en Obama en VN Bank of the World ed. Is net zo goed een geloof. Met goedbedoelende millieu-idioten als cheerleaders voorop. Het gaat allemaal om geld. De opwarming, als die er is, had mét of zonder maatregelen ws. niets tegen gedaan kunnen worden.

Als je het hebt over de kwaliteit van omgevingslucht, dat auitogassen die vervuilen. Dan maak ik me wel druk. Maar je ziet Shell daar wereldwijd geen ene ruk aan doen. Of wel? Het gaat allemaal om geld. krediet. belangen. schuld. macht.

[ Bericht 2% gewijzigd door Schenkstroop op 02-12-2009 17:56:14 ]
  woensdag 2 december 2009 @ 17:58:03 #289
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_75218959
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:14 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Hoewel het de grootste fraude zaak uit de geschiedenis is, is er helemaal niks bijzonders aan de hand, gewoon doorlopen mensen.
de grootste fraude zaak. Dat moet allemaal nog maar blijken. Erg opvallend dat je decennia aan onderzoek niet gelooft, maar een stel gelekte emails zijn meteen de keiharde waarheid.
pi_75219066
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:58 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

de grootste fraude zaak. Dat moet allemaal nog maar blijken. Erg opvallend dat je decennia aan onderzoek niet gelooft, maar een stel gelekte emails zijn meteen de keiharde waarheid.

Jij verdient zeker ook geld aan het "man made global warming" verhaal
  woensdag 2 december 2009 @ 18:06:27 #291
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75219269
Dat hele 9/11 verhaal is ook aan de hele wereld verkocht. Geen enkele harde bewijzen die aantonen dat de aanslagen zijn gepleegd door 19 kapers en een man met een lange baard. Allemaal gebasseerd op overheidspraat en geloof dus. Toch wagen dagelijks militairen uit heel het Westen hun leven in het Midden-Osten. Al 8 jaar lang.
pi_75219429
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:09 schreef JohnDope het volgende:
Achteraf hebben wij dus toch weer gelijk gekregen.
Zolang daar geen enkel bewijs of levensvatbare theorie voor bestaat bedank ik nog even voor ik je gelijk geef. Want je praat al tijden onzin en er staat geen degelijke wetenschapper aan de kant van de 'sceptici'.
  woensdag 2 december 2009 @ 18:17:01 #293
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75219669
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:58 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Bij dat laatste geef ik je wel geleijk. Ik heb niks van de emails gelezen want het boeit mij ook niet zoveel meer, mijn stem is op. Ik heb nieteens geneukt nog in mijn leven. En dan ga ik me druk maken om de schapen-massa die moedwillig de overheid en haar ondoorzichtige beleidsvoering volgt. Ik ben namelijk bang dat er uiteindelijk niet veel harde tegen-bewijs uit de emails zal voortkomen. Waardoor de hele sceptische beweging in één keer kan worden debunked op een goeie plaats en tijd.

Ik vertrouw die emails dus niet. Als ik vervelende scpetici in één keer publiekelijk en onder veel media-hype wil laten debunken. Dan zou ik ook valse niet veel zeggende informatie lekken. Een media-circus laten ontstaan. En dan als Barak Obama naar voren komen en alles in één keer rechtpraten. Dat blijft pas hangen bij mensen. Ook onder de lamme zakken die het onderwerp nooit wat zegt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Schenkstroop op 02-12-2009 18:22:44 ]
pi_75220014
quote:
Op woensdag 2 december 2009 18:10 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zolang daar geen enkel bewijs of levensvatbare theorie voor bestaat bedank ik nog even voor ik je gelijk geef. Want je praat al tijden onzin en er staat geen degelijke wetenschapper aan de kant van de 'sceptici'.
Kom aub niet met dat argument aan, want tegenwoordig wordt zowat iedere boerenlul tot wetenschapper bestempeld.
pi_75221315
quote:
Op woensdag 2 december 2009 18:26 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Kom aub niet met dat argument aan, want tegenwoordig wordt zowat iedere boerenlul tot wetenschapper bestempeld.
Ik heb het, uiteraard, over wetenschappers uitde betreffende vakgebieden die in de meer gerenommeerde wetenschappelijke tijdschriften hierover gepubliceerd hebben. Dat zijn er niet zo heel erg veel.
  woensdag 2 december 2009 @ 19:08:13 #296
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_75221630
quote:
Op woensdag 2 december 2009 18:26 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ah ja, meneer "ik ben afgestudeerd aan de universiteit van het leven" moet weer even laten zien dat hij op internet kan beweren veel slimmer te zijn dan de mensen in de onderzoeksinstituten.
pi_75221825
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:08 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ah ja, meneer "ik ben afgestudeerd aan de universiteit van het leven" moet weer even laten zien dat hij op internet kan beweren veel slimmer te zijn dan de mensen in de onderzoeksinstituten.
Hoho hij heeft z'n MULO gevolgd op de 5e verdieping, dat is ook een hoge opleiding.
  woensdag 2 december 2009 @ 19:29:21 #298
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75222547
Bessef je wel dat de CO2-uitstoot gewoon blijft met als verschil dat je er nóg meer voor gaat dokken, en niet alleen voor uitlaatgassen? CO2 kan zo breed worden gezien dat het op alles wat mensen doen van toepassing kan zijn. Dat nog meer belasten van automobilisten is nog maar het begin.
  woensdag 2 december 2009 @ 19:29:21 #299
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_75222548
Is er inmiddels al bewijs? Nee hè? Wat verbazingwekkend.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_75222779
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Bessef je wel dat de CO2-uitstoot gewoon blijft met als verschil dat je er nóg meer voor gaat dokken, en niet alleen voor uitlaatgassen? CO2 kan zo breed worden gezien dat het op alles wat mensen doen van toepassing kan zijn. Dat nog meer belasten van automobilisten is nog maar het begin.
Het gaat dan ook om de menselijke extra uitstoot van broeikasgassen. Waaronder CO2 maar we moeten ook methaan niet vergeten. Deze stoffen zijn van nature inderdaad aanwezig, dat zal niemand betwisten maar bij een concentratie die te hoog wordt kan (en zal zeer waarschijnlijk) het bestaande evenwicht worden verstoord. Dat is waar veel mensen zich, zeer terecht, zorgen over maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')