quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:00 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:[..]
Dream on. Dit is de ergste crisis in 70 70 en jij denkt dat er niet aan de hand is? HBO zwakstroom?
Welke crisis? Ik heb nog steeds te eten, een dak boven mijn hoofd en baad in alle luxe die ik wens. En met mij vele anderen. En dat slechts met mijn MBO opleiding!
Die hele 'crisis' bestaand alleen in de hoofden van een aantal pessimistische 'economen' die doemdenken het belangrijkste vinden wat er bestaat. Net als die hele opwarming van de aarde (fail, is er ook niet), ook al zo'n prachtig fabeltje waar iedereen in trapte en waar we miljoenen zo niet miljarden in hebben moeten steken voor jan met de korte achternaam. Allemaal gelul in de ruimte! En niet te vergeten de zogenaamde griep, welke fukking griep? 10 doden van een griepje? Man dat is helemaal niets! Er gaan per weekend meer mensen dood in het verkeer, en een normale griep maakt ook 100x meer slachtoffers. Daar hoor je weinig van, want dat is geen nieuws schijnbaar. Ook gelul allemaal dus.
En zometeen zal je nog wel gaan schermen met het faillissement van DSB. Dan ben ik je voor: als die klootzakken van een Bartels en Lakeman zich hadden gedragen was er niets aan de hand geweest. Alles wijst er vooralsnog op dat DSB gezond genoeg was om te overleven. Daarmee wil ik geen waardeoordeel geven over de manier van werken overigens. Bartels is nu al op zijn kloten geslagen, ik hoop dat Lakeman met zijn leugens snel volgt! Allemaal massa hysterie!
[ Bericht 17% gewijzigd door Tha_Duck op 26-11-2009 23:02:39 ]