En Milani. En NYX.quote:
Whehehe. Dan moeten we wel een leuke plaats uitzoeken. Kunnen we wel naar Offenbach, kunnen we gelijk naar de Essence winkel.quote:Op zondag 22 november 2009 19:47 schreef bernies het volgende:
[..]
We kunnen er ook een DM meet van maken![]()
gezellie, zou wel een duur dagje wordenquote:Op zondag 22 november 2009 19:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En Milani. En NYX.
[..]
Whehehe. Dan moeten we wel een leuke plaats uitzoeken. Kunnen we wel naar Offenbach, kunnen we gelijk naar de Essence winkel.
Ja 340 kilometer voor een potje lak van 1,55 lijkt me okayquote:[b]
Whehehe. Dan moeten we wel een leuke plaats uitzoeken. Kunnen we wel naar Offenbach, kunnen we gelijk naar de Essence winkel.
Gaan we op de terugweg langs Ikea zodat iedereen een Helmer kan kopen voor de nieuwe aankopen.quote:Op zondag 22 november 2009 19:52 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
gezellie, zou wel een duur dagje worden![]()
helmerquote:Op zondag 22 november 2009 19:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gaan we op de terugweg langs Ikea zodat iedereen een Helmer kan kopen voor de nieuwe aankopen.
quote:Op zondag 22 november 2009 19:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik weet niet of je al besteld hebt maar zo niet, dan kan je bij je bestelling aangeven dat je via daph gekomen bent. Dan krijgt zij 10% korting op haar volgende bestelling.
Ik ben diep onder de indrukquote:Op zondag 22 november 2009 17:39 schreef bernies het volgende:
En omdat ik tijd over had vandaag, foto's gemaakt van mijn lakjes!
Wil je weten wat de kleur van een van de lakjes is, vraag gerust!
China Glaze:
[ afbeelding ]
Opi:
[ afbeelding ]
Nfu-oh:
[ afbeelding ]
Koh:
[ afbeelding ]
Van alles wat:
[ afbeelding ]
Ook van alles wat:
[ afbeelding ]
P2:
[ afbeelding ]
Chanel, Barry M enzo
[ afbeelding ]
Top, base en enzo:
[ afbeelding ]
Konad:
[ afbeelding ]
Jaaaaaa en het glittert echt de pan uitquote:Op zondag 22 november 2009 19:43 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
aaaaah, dat zijn die zoya glitter lakjes he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ov zuigt
Ik heb géén idee wat je bedoeltquote:Op zondag 22 november 2009 19:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik mis een pittige primer voordat de gel erop gaat...
Bondex, primer, hoe je het wilt noemen.
Er zijn daar dingen zo veel goedkoper, zoals haarverf van l'oreal 6,75.quote:Op zondag 22 november 2009 19:56 schreef Mirjam het volgende:
dat past niet in de huiskamer bij ons, dat scheelt
als ik dicht bij de grens van duitsland zou wonen, zou ik echt asociaal veel daar gaan shoppen
Dat is wel raar. Bij mijn setje zat het wel. Een vloeistof in net zo'n flesje als nagellak die de nagels voorbereidt en zorgt voor betere hechting.quote:Op zondag 22 november 2009 20:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb géén idee wat je bedoeltmaar het is ook gewoon zo'n simpel DIY setje en niet professioneel natuurlijk. Maar ik heb 1 keer professioneel gel nagels laten zetten en daar ging ook geen primer onder.
Enorme zakken bevroren fruit voor smoothies en taarten voor een fractie van de prijs hier.quote:Op zondag 22 november 2009 20:02 schreef bernies het volgende:
[..]
Er zijn daar dingen zo veel goedkoper, zoals haarverf van l'oreal 6,75.
En bij de Aldi ging de wijn in dozen de deur uit. En chocoladeheel veel lekkere dingen.
Als je er een keer wilt gaan winkelen is Centro in Oberhaußen een aanrader trouwen (en gratis parkeren!)
quote:Op zondag 22 november 2009 20:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Enorme zakken bevroren fruit voor smoothies en taarten voor een fractie van de prijs hier.
Dat blijkt, want het blijft niet goed zitten...quote:Op zondag 22 november 2009 20:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb géén idee wat je bedoeltmaar het is ook gewoon zo'n simpel DIY setje en niet professioneel natuurlijk. Maar ik heb 1 keer professioneel gel nagels laten zetten en daar ging ook geen primer onder.
Ahhhh so!! Ik had er nog nooit van gehoord. Zal es op zoek gaan want dat is altijd wle fijn je eigen nagels wat versterken met gelquote:Op zondag 22 november 2009 20:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat blijkt, want het blijft niet goed zitten...![]()
Dan hecht de gel beter op je natuurlijke nagel...
quote:Op zondag 22 november 2009 19:45 schreef MinderMutsig het volgende:
@iedereen: ik geef de volgende keer dat ik richting Duitsland ga ook wel weer een gil. Mocht iemand dan speciale wensen hebben dan hoor ik het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |