Dank je!quote:Op zondag 22 november 2009 18:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Leuke collectie!!China Glaze, derde van rechts (boven), die donkere met glitters, welke is dat?
leuk, leuk, leuk ga ik ook es proberen, ziet er geweldig uitquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:35 schreef Oblivion het volgende:
Oh, we zijn er weer!
Ik heb niet stil gezeten..![]()
Random hartjes:
[ afbeelding ]
Random iets:
[ afbeelding ]
Hartjes allemaal 1 kant op:
[ afbeelding ]
Rood, wit en blauw!![]()
[ afbeelding ]
Rechts:
[ afbeelding ]
Verschillende kleuren:
[ afbeelding ]
Nu heb ik deze combo op:
Rechts:
[ afbeelding ]
Links:
[ afbeelding ]
Is echt leuk om te doen!
Daph Die wil ik ook!quote:Op zondag 22 november 2009 18:27 schreef Daph_ het volgende:
Gosh, ik moest gewoon weer meer dan 6 pagina's teruglezenGaat veel te hard!
Mooie nageltjes weer allemaal! envoor het ratje van Lindytje
Even offtopic; ik zit sowieso twee dagen zonder auto, dus morgen moet ik sowieso met het OV(anderhalf uur enkele reis) Hopelijk dinsdag thuiswerken. Blegh.
Ontopic: Transdesign bestelling gaat morgen op de post, heb al een invoice binnen!! Joepie! Daarnaast lag mijn pakketje van sparkling*nails in de bus
[ afbeelding ]
Boven: Zoya ultra glitters (Luna, Astra, Nova) en onder Nubar Iris Dust en Peacock feathers![]()
Ja!quote:Op zondag 22 november 2009 19:00 schreef bernies het volgende:![]()
[..]
Daph Die wil ik ook!
sparkling*nails is van E-bay?
Edit: heb haar al gevonden!
Ben je er al achter? Ik loop tegen hetzelfde probleem aan!quote:Op zondag 22 november 2009 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, maar ik heb paypal dus buiten beschouwing gelaten zeg maar, vroeg me af hoe dat dan werkt?
Ik mis een pittige primer voordat de gel erop gaat...quote:Op zondag 22 november 2009 18:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm bij *kuch* Otto *kuch* besteld
Bij mij werkt dat niet gel over mijn eigen nagels, geen idee waarom niet
Daph, hoeveel verzendkosten mocht je betalen voor de vijf?quote:Op zondag 22 november 2009 19:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja!
Edit: zie dat je het al gevonden hebt!
OMG!!quote:Op zondag 22 november 2009 17:39 schreef bernies het volgende:
En omdat ik tijd over had vandaag, foto's gemaakt van mijn lakjes!
Wil je weten wat de kleur van een van de lakjes is, vraag gerust!
China Glaze:
[ afbeelding ]
Opi:
[ afbeelding ]
Nfu-oh:
[ afbeelding ]
Koh:
[ afbeelding ]
Van alles wat:
[ afbeelding ]
Ook van alles wat:
[ afbeelding ]
P2:
[ afbeelding ]
Chanel, Barry M enzo
[ afbeelding ]
Top, base en enzo:
[ afbeelding ]
Konad:
[ afbeelding ]
$ 13.25quote:Op zondag 22 november 2009 19:09 schreef bernies het volgende:
[..]
Daph, hoeveel verzendkosten moch je betalen voor de vijf?
quote:Op zondag 22 november 2009 19:32 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik vind dat blauwe wel kek maar ik zou er iets met zwart overheen doen zodat het niet zo in your face is.
Balen dat je die P2 alleen in Duitsland kan kopen, woon ik nogal ver vandaan
Kijk net in mijn mail; invoice van TD![]()
Ik weet niet of je al besteld hebt maar zo niet, dan kan je bij je bestelling aangeven dat je via daph gekomen bent. Dan krijgt zij 10% korting op haar volgende bestelling.quote:Op zondag 22 november 2009 19:00 schreef bernies het volgende:![]()
[..]
Daph Die wil ik ook!
sparkling*nails is van E-bay?
Edit: heb haar al gevonden!
Heb ik gedaan maar ik mail het nog wel even erachter aan, wat moet ik exact mailen?quote:Op zondag 22 november 2009 19:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik weet niet of je al besteld hebt maar zo niet, dan kan je bij je bestelling aangeven dat je via daph gekomen bent. Dan krijgt zij 10% korting op haar volgende bestelling.
quote:Op zondag 22 november 2009 18:27 schreef Daph_ het volgende:
Gosh, ik moest gewoon weer meer dan 6 pagina's teruglezenGaat veel te hard!
Mooie nageltjes weer allemaal! envoor het ratje van Lindytje
Even offtopic; ik zit sowieso twee dagen zonder auto, dus morgen moet ik sowieso met het OV(anderhalf uur enkele reis) Hopelijk dinsdag thuiswerken. Blegh.
Ontopic: Transdesign bestelling gaat morgen op de post, heb al een invoice binnen!! Joepie! Daarnaast lag mijn pakketje van sparkling*nails in de bus
[ afbeelding ]
Boven: Zoya ultra glitters (Luna, Astra, Nova) en onder Nubar Iris Dust en Peacock feathers![]()
Ik vind het wel wat.quote:Op zondag 22 november 2009 19:06 schreef tliciouz het volgende:
Al heel lang in de kast liggen nooit opgedaan tot gister. Is het wat?
[ afbeelding ]
Leuk!quote:
De username op ebay van Daph. Weet niet of ik die hier zo mag noemen van d'r.quote:Op zondag 22 november 2009 19:43 schreef bernies het volgende:
[..]
Heb ik gedaan maar ik mail het nog wel even erachter aan, wat moet ik exact mailen?
We kunnen er ook een DM meet van makenquote:Op zondag 22 november 2009 19:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat.Staat je leuk.
[..]
Leuk!![]()
@iedereen: ik geef de volgende keer dat ik richting Duitsland ga ook wel weer een gil. Mocht iemand dan speciale wensen hebben dan hoor ik het wel.
Nais.quote:Op zondag 22 november 2009 19:47 schreef Mirjam het volgende:
ik heb http://www.cherryculture.com/ in de wiki toegevoegd bij webshops, is ook wel leuk spul te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |