| 1 |
I know maar de site waarvan ik wou linken werkt niet mee, maar komt goed!quote:Op zondag 22 november 2009 17:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk Mayla! Lakken ze fijn hè?
Lukt het niet met de foto's bernies?
Je moet ze uploaden naar tinypic o.i.d. en dan kan je ze hier zo plaatsen
[ code verwijderd ]
Even hier op aanhaken; hoe zijn de ervaringen met creditcard?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
yep, gewoon betaling annuleren, en afwachten.![]()
Mja, maar ik heb paypal dus buiten beschouwing gelaten zeg maar, vroeg me af hoe dat dan werkt?quote:Op zondag 22 november 2009 17:41 schreef Maria2.0 het volgende:
Stormqueen, Paypal is gekoppeld aan je CC. Ik heb dus ook gewoon met CC betaald
Puckzzzz super! lijkt me ideaal voor een nagel die gewoon niet mee wilt groeien of steeds breekt!quote:Op zondag 22 november 2009 16:04 schreef Puckzzz het volgende:
We zijn er weer!
meteen ff van de gelegenheid gebruikmaken. De stap voor stap gelnagels maken staat hier:
www.puckzzz.nl/gel/gel.html
Zo nu ff bijlezen
Idd het prijsverschil is echt te erg! Ik zag het zaterdag ook in Utrecht, slaat nergens opquote:Op zondag 22 november 2009 17:31 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb vanmiddag de OPI stand bij Sephora eens van dichtbij bekekenMy Private Jet en Ink wil ik echt hebben!!! Maar niet voor 13.95 per stuk
Ik bestel wel lekker bij Transdesign, dat scheelt me 10 euro per flesje...
Ik heb 'm bij *kuch* Otto *kuch* besteldquote:Op zondag 22 november 2009 17:48 schreef bernies het volgende:
[..]
Puckzzzz super! lijkt me ideaal voor een nagel die gewoon niet mee wilt groeien of steeds breekt!
Waar haal je zo'n set?
En kan je de gel ook over je nagels doen zonder tips? Puur ter versteviging?
Leuke collectie!!quote:Op zondag 22 november 2009 17:39 schreef bernies het volgende:
En omdat ik tijd over had vandaag, foto's gemaakt van mijn lakjes!
Wil je weten wat de kleur van een van de lakjes is, vraag gerust!
China Glaze:
[ afbeelding ]
Opi:
[ afbeelding ]
Nfu-oh:
[ afbeelding ]
Koh:
[ afbeelding ]
Van alles wat:
[ afbeelding ]
Ook van alles wat:
[ afbeelding ]
P2:
[ afbeelding ]
Chanel, Barry M enzo
[ afbeelding ]
Top, base en enzo:
[ afbeelding ]
Konad:
[ afbeelding ]
Wat een leuk idee, heb even maar je foto's zitten kijken, ziet er mooi uit allemaalquote:Op zondag 22 november 2009 17:19 schreef Puckzzz het volgende:
Oproepje aan alle dames!
Ik ben ff een site in elkaar aan het knutselen over nagels. Ik ben op zoek naar zoveel mogelijk foto's met allerlei soorten nail art. Dusssssssss....stuur een mooie foto van je mooiste nagels naar mij en dan voeg ik die toe aan de pagina
PM me ff voor mijn e-mailadres
Dat is wat ik deed. Werkte bij mij prima.quote:Op zondag 22 november 2009 17:48 schreef bernies het volgende:
[..]
Puckzzzz super! lijkt me ideaal voor een nagel die gewoon niet mee wilt groeien of steeds breekt!
Waar haal je zo'n set?
En kan je de gel ook over je nagels doen zonder tips? Puur ter versteviging?
Mooi.quote:Op zondag 22 november 2009 18:27 schreef Daph_ het volgende:
Gosh, ik moest gewoon weer meer dan 6 pagina's teruglezenGaat veel te hard!
Mooie nageltjes weer allemaal! envoor het ratje van Lindytje
Even offtopic; ik zit sowieso twee dagen zonder auto, dus morgen moet ik sowieso met het OV(anderhalf uur enkele reis) Hopelijk dinsdag thuiswerken. Blegh.
Ontopic: Transdesign bestelling gaat morgen op de post, heb al een invoice binnen!! Joepie! Daarnaast lag mijn pakketje van sparkling*nails in de bus
[ afbeelding ]
Boven: Zoya ultra glitters (Luna, Astra, Nova) en onder Nubar Iris Dust en Peacock feathers![]()
Oja ik had de naam verkeerd. Stom want Gorgeous heb ik niet eens en Dangerous wel.quote:Op zondag 22 november 2009 18:35 schreef Mayla het volgende:
pssst.. die rechtonder van P2 is Dangerous...die er links naast is Gorgeous![]()
Heb ze ook allebei...
ooohh die Nubar Iris Dust en Peacock feathers zijn mooi!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |