Ik wil er best een paar halen hoor! Ze zijn 4,95 p.s. (7,5 ml, al lijkt het flesje niet helemáál vol te zitten...)quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:38 schreef moussy het volgende:
Mooi Obli!!Je hartjes, ik hou dr van en je streepsels! En je kleurtjes van nu
Lindytje, leuke lakjes! Je kan zo een fok!handeltje beginnen als ik het zo hier zieDoe mij maar vast een orly matte topcoat
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:35 schreef Oblivion het volgende:
Oh, we zijn er weer!
Ik heb niet stil gezeten..![]()
Random hartjes:
[ afbeelding ]
Random iets:
[ afbeelding ]
Hartjes allemaal 1 kant op:
[ afbeelding ]
Rood, wit en blauw!![]()
[ afbeelding ]
Rechts:
[ afbeelding ]
Verschillende kleuren:
[ afbeelding ]
Nu heb ik deze combo op:
Rechts:
[ afbeelding ]
Links:
[ afbeelding ]
Is echt leuk om te doen!
De rest is niet leuk?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat klinkt als duochrome.![]()
Daar wil ik wel wat foto's van zien. Desnoods alleen van het flesje op verschillende manieren belicht.![]()
Leuk olbi! Die eerste met hartjes.
ah, gewoon 3 kleurtjes snel naast elkaar dus, en met een naald streepjes trekkenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:47 schreef Oblivion het volgende:
Deze, dames, alleen ik heb er nog een derde kleur tussen gedaan, wit.
Wel als je de naald door je nagelbed heen steekt...quote:
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, gewoon 3 kleurtjes snel naast elkaar dus, en met een naald streepjes trekken
dat zou ik moeten kunnen
Ja hoor.quote:Op zondag 22 november 2009 17:09 schreef Misstique het volgende:
Ik heb gister mn nagels gelakt (basecoat, 2 laagjes lak en topcoat), maar ik vind ze een beetje saai zo. Kan ik over die topcoat nog een glitterlakje gooien met daarna weer een topcoat?
basecoat niet, wel zo'n doorzichtig laagje voor eroverheen, neem aan dat dat een topcoat is? Maar brokkelt allemaal net zo snel af eigenlijk. Wel iets minder, maar eind van de dag ziet het erg gewoon niet uit.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:22 schreef MissJ het volgende:
Hoi Asta,
welkom hier![]()
Gebruik je wel een basecoat en topcoat vraag ik mij af?
Thanks, dat ga ik vanaaf nog ff doen dan.quote:
Url van de site?quote:Op zondag 22 november 2009 17:19 schreef Puckzzz het volgende:
Oproepje aan alle dames!
Ik ben ff een site in elkaar aan het knutselen over nagels. Ik ben op zoek naar zoveel mogelijk foto's met allerlei soorten nail art. Dusssssssss....stuur een mooie foto van je mooiste nagels naar mij en dan voeg ik die toe aan de pagina
PM me ff voor mijn e-mailadres
| 1 |
I know maar de site waarvan ik wou linken werkt niet mee, maar komt goed!quote:Op zondag 22 november 2009 17:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk Mayla! Lakken ze fijn hč?
Lukt het niet met de foto's bernies?
Je moet ze uploaden naar tinypic o.i.d. en dan kan je ze hier zo plaatsen
[ code verwijderd ]
Even hier op aanhaken; hoe zijn de ervaringen met creditcard?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
yep, gewoon betaling annuleren, en afwachten.![]()
Mja, maar ik heb paypal dus buiten beschouwing gelaten zeg maar, vroeg me af hoe dat dan werkt?quote:Op zondag 22 november 2009 17:41 schreef Maria2.0 het volgende:
Stormqueen, Paypal is gekoppeld aan je CC. Ik heb dus ook gewoon met CC betaald
Puckzzzz super! lijkt me ideaal voor een nagel die gewoon niet mee wilt groeien of steeds breekt!quote:Op zondag 22 november 2009 16:04 schreef Puckzzz het volgende:
We zijn er weer!
meteen ff van de gelegenheid gebruikmaken. De stap voor stap gelnagels maken staat hier:
www.puckzzz.nl/gel/gel.html
Zo nu ff bijlezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |