Oneens.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:57 schreef Skylark. het volgende:
Ochtendseks is trouwens helemaal niets.
's Nachts is een compleet andere dimensie. 's Ochtends ben je weer nuchter en de passie van de nacht is weer grotendeels weg. Het is zelfs in sommige gevallen 'raar' te noemen. 's Ochtends ga je weer over tot de orde van de dag.quote:
Voor mij toch onherkenbaar, die passie kan net zo goed in de ochtend als nacht aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
's Nachts is een compleet andere dimensie. 's Ochtends ben je weer nuchter en de passie van de nacht is weer grotendeels weg. Het is zelfs in sommige gevallen 'raar' te noemen. 's Ochtends ga je weer over tot de orde van de dag.
Ik computer s'nachts gewoon door hoor.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
's Nachts is een compleet andere dimensie. 's Ochtends ben je weer nuchter en de passie van de nacht is weer grotendeels weg. Het is zelfs in sommige gevallen 'raar' te noemen. 's Ochtends ga je weer over tot de orde van de dag.
Echt weer zo'n rationale theoretische benadering, terwijl iedereen weet dat het in de praktijk niet zo werkt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Voor mij toch onherkenbaar, die passie kan net zo goed in de ochtend als nacht aanwezig zijn.
Sky ik snap je wel. Ze hebben het er over als je relatie hebt. Ik denk dat jij bedoelt als je meisje die avond hebt ontmoet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Klopt, ik denk ook dat het daaraan ligt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Sky ik snap je wel. Ze hebben het er over als je relatie hebt. Ik denk dat jij bedoelt als je meisje die avond hebt ontmoet.
Want ik benader het puur theoretisch gezien en kan niet mijn eigen praktijkervaring erop los laten?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Echt weer zo'n rationale theoretische benadering, terwijl iedereen weet dat het in de praktijk niet zo werkt.
Je moet gewoon boeken als ze doucht. Briefje achterlaten en je werk is gedaan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Een one-night-stand moet inderdaad niet uitmonden in een morning-after-affaire. Maar een ware one-nighter is dan ook voor het aanbreken van de ochtend weer op weg naar huis.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:11 schreef Folmer het volgende:
[..]
Dit.
BRB, even de gordijnen open doen.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:22 schreef Chriz2k het volgende:
JAN WAYNE'S GONNA MOVE YAAAAAAAAA!
Lees maar. Is leuk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:33 schreef Sj0rs het volgende:
OP niet gelezen, maar toch even een tvp.
Waar is dat briefje voor?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:09 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je moet gewoon boeken als ze doucht. Briefje achterlaten en je werk is gedaan.
Dat.quote:
Dat briefje is om te laten zien dat je toch aan haar denkt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:40 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Waar is dat briefje voor?![]()
Gewoon zorgen dat je vertrekt als zij slaapt, heeft voor mij wel een keer voor een genante situatie gezorgd ik was namelijk zo dom om mijn telefoon te vergeten mee te nemen.
Jij en je espresso altijd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:43 schreef ynuhh het volgende:
De ochtend.![]()
Vanochtend ook met een kleine kater uit bed gestapt, en maar heerlijk rustig aangedaan. Heerlijk de tijd nemen voor een goede espresso, onder het genot van een oude soul plaat.![]()
Mooi geschreven trouwens.
Dat heb ik nou met die oude soulplaat.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Altijd. Ik kan er geen genoeg van krijgen.
Ik bedoelde die espresso. Niet mezelf.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Altijd. Ik kan er geen genoeg van krijgen.
Nou als je eerst je piemeltje er alleen maar lafjes tegenaan hebt gehangen zal et weinig nut hebben nog een briefje te schrijven denk ikquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:46 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat briefje is om te laten zien dat je toch aan haar denkt.
Wat ben je voor een neppe boy als je de beginselen niet weet.![]()
Zonder briefje:
Vrouwen praten. Dat meisje zal aan vriendinnen vertellen dat je een lul bent en alleen maar misbruik van haar hebt gemaakt. Je kansen zijn heel snel verkeken.![]()
![]()
Met briefje:
Vrouwen praten. Ze zal aan haar vriendinnen vertellen dat het leuk was en dat je nog een briefje hebt achter gelaten. Of je er verder iets mee wilt dat is jou ding. Maar je bent nu niet afgeschreven. Zo ook bij de vriendinnen.
Wees dan ook duidelijk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:51 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik bedoelde die espresso. Niet mezelf.
Ik zou niet weten wat ik in dat soort situaties zou doen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou als je eerst je piemeltje er alleen maar lafjes tegenaan hebt gehangen zal et weinig nut hebben nog een briefje te schrijven denk ik
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:54 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ben een en al onduidelijkheid.
R&P!!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Ga anders even naar de Singles Slowchat in R&P, en laat mijn kwaliteitsproza met rust.
Daar heeft hij over nagedacht hoor ^^quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:56 schreef Garisson72 het volgende:
Maar goed dat je daar nu mee komt, als je dit vanmorgen had gepost had je de wind van voren gekregen.
Natuurlijk, aan alles is gedacht.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:02 schreef DragonBlade het volgende:
[..]
Daar heeft hij over nagedacht hoor ^^
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:40 schreef koningdavid het volgende:
Goed topic, uitstekende OP en terechte klacht.
Het lijkt erop, ja.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:22 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind dat goede topics met dito OP ondergewaardeerd worden en het is ronduit schandalig dat ze de 5 pagina's niet bereiken.
Ja weekend.. Dat is wat anders dan de haast op een doordeweekse ochtend. Daar heb je die tijd niet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:43 schreef ynuhh het volgende:
De ochtend.![]()
Vanochtend ook met een kleine kater uit bed gestapt, en maar heerlijk rustig aangedaan. Heerlijk de tijd nemen voor een goede espresso, onder het genot van een oude soul plaat.![]()
Dat klopt, maar dat betekent niet dat je dan meteen maar een chagrijnige heks in kamerjas hoeft te zijn.quote:Op maandag 23 november 2009 00:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja weekend.. Dat is wat anders dan de haast op een doordeweekse ochtend. Daar heb je die tijd niet.
Mwoah, word je wel meteen wakker vanquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:57 schreef Skylark. het volgende:
Koningenepos.
Je omschrijving van de ochtend doet me denken aan Fluitsma en van Tijn![]()
! Ochtendseks is trouwens helemaal niets.
Mijn topics waarin ik klaag dat ik te geil ben worden altijd volgepost tot het slotje.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:22 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind dat goede topics met dito OP ondergewaardeerd worden en het is ronduit schandalig dat ze de 5 pagina's niet bereiken.
Poëzie van de bovenste plank.quote:Op maandag 23 november 2009 16:50 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Er is geen uur te veel
voor een ochtendritueel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |