quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:22 schreef Chriz2k het volgende:
JAN WAYNE'S GONNA MOVE YAAAAAAAAA!
Lees maar. Is leuk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:33 schreef Sj0rs het volgende:
OP niet gelezen, maar toch even een tvp.
Waar is dat briefje voor?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:09 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je moet gewoon boeken als ze doucht. Briefje achterlaten en je werk is gedaan.
Dat.quote:
Dat briefje is om te laten zien dat je toch aan haar denkt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:40 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Waar is dat briefje voor?![]()
Gewoon zorgen dat je vertrekt als zij slaapt, heeft voor mij wel een keer voor een genante situatie gezorgd ik was namelijk zo dom om mijn telefoon te vergeten mee te nemen.
Jij en je espresso altijd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:43 schreef ynuhh het volgende:
De ochtend.![]()
Vanochtend ook met een kleine kater uit bed gestapt, en maar heerlijk rustig aangedaan. Heerlijk de tijd nemen voor een goede espresso, onder het genot van een oude soul plaat.![]()
Mooi geschreven trouwens.
Dat heb ik nou met die oude soulplaat.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Altijd. Ik kan er geen genoeg van krijgen.
Ik bedoelde die espresso. Niet mezelf.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Altijd. Ik kan er geen genoeg van krijgen.
Nou als je eerst je piemeltje er alleen maar lafjes tegenaan hebt gehangen zal et weinig nut hebben nog een briefje te schrijven denk ikquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:46 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat briefje is om te laten zien dat je toch aan haar denkt.
Wat ben je voor een neppe boy als je de beginselen niet weet.![]()
Zonder briefje:
Vrouwen praten. Dat meisje zal aan vriendinnen vertellen dat je een lul bent en alleen maar misbruik van haar hebt gemaakt. Je kansen zijn heel snel verkeken.![]()
![]()
Met briefje:
Vrouwen praten. Ze zal aan haar vriendinnen vertellen dat het leuk was en dat je nog een briefje hebt achter gelaten. Of je er verder iets mee wilt dat is jou ding. Maar je bent nu niet afgeschreven. Zo ook bij de vriendinnen.
Wees dan ook duidelijk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:51 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik bedoelde die espresso. Niet mezelf.
Ik zou niet weten wat ik in dat soort situaties zou doen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou als je eerst je piemeltje er alleen maar lafjes tegenaan hebt gehangen zal et weinig nut hebben nog een briefje te schrijven denk ik
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:54 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ben een en al onduidelijkheid.
R&P!!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Ga anders even naar de Singles Slowchat in R&P, en laat mijn kwaliteitsproza met rust.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |