Daar heeft hij over nagedacht hoor ^^quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:56 schreef Garisson72 het volgende:
Maar goed dat je daar nu mee komt, als je dit vanmorgen had gepost had je de wind van voren gekregen.
Natuurlijk, aan alles is gedacht.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:02 schreef DragonBlade het volgende:
[..]
Daar heeft hij over nagedacht hoor ^^
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:40 schreef koningdavid het volgende:
Goed topic, uitstekende OP en terechte klacht.
Het lijkt erop, ja.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:22 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind dat goede topics met dito OP ondergewaardeerd worden en het is ronduit schandalig dat ze de 5 pagina's niet bereiken.
Ja weekend.. Dat is wat anders dan de haast op een doordeweekse ochtend. Daar heb je die tijd niet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:43 schreef ynuhh het volgende:
De ochtend.![]()
Vanochtend ook met een kleine kater uit bed gestapt, en maar heerlijk rustig aangedaan. Heerlijk de tijd nemen voor een goede espresso, onder het genot van een oude soul plaat.![]()
Dat klopt, maar dat betekent niet dat je dan meteen maar een chagrijnige heks in kamerjas hoeft te zijn.quote:Op maandag 23 november 2009 00:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja weekend.. Dat is wat anders dan de haast op een doordeweekse ochtend. Daar heb je die tijd niet.
Mwoah, word je wel meteen wakker vanquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:57 schreef Skylark. het volgende:
Koningenepos.
Je omschrijving van de ochtend doet me denken aan Fluitsma en van Tijn![]()
! Ochtendseks is trouwens helemaal niets.
Mijn topics waarin ik klaag dat ik te geil ben worden altijd volgepost tot het slotje.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:22 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind dat goede topics met dito OP ondergewaardeerd worden en het is ronduit schandalig dat ze de 5 pagina's niet bereiken.
Poëzie van de bovenste plank.quote:Op maandag 23 november 2009 16:50 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Er is geen uur te veel
voor een ochtendritueel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |