Ja, een aantal vielen ook wat tegen, heb alleen niet alle eindresultaten gezien. Is de winnaar al bekend?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:04 schreef AMDB het volgende:
Iemand de ijssculpturen gezien vandaag? Zaten mooie tussen
Ik ken het niet, maar klinkt als een Surinaamse resto?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:40 schreef Sally het volgende:
Als iemand ooit een keer goedkoop (en eenvoudig) wat wil eten: ik ben net bij Café Papaya geweest, en daar stond op het bord een beperkt aantal gerechten, vanaf 5.-. Nasi of Bami met kip kost 6,-. Verder op de kaart: saté, roti, visbal (ja, dat stond er echt) enz. Prijzen tot 12,50.
Dus dat is retegoedkoop imo. Ik ga het binnenkort iig proberen!
Je moet wel van wat Caraïbische muziek houden, want dat draaiden ze iig vanavond.
Plaats van handeling: Cantina Papaya (of La Papaya), rechts naast de Schouwburg (als je ervoor staat), Koningsplein 6.
Het mooiste vind ik: Burgemeesterswijk/Hoogkampquote:Op zondag 13 december 2009 01:10 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar klinkt als een Surinaamse resto?
Ik vraag me af: wat vinden jullie de mooiste wijken en in welke wijken zouden jullie nóóit willen wonen?
Ik woon in Malburgen en geef je helemaal gelijkquote:Op zondag 13 december 2009 11:05 schreef Wazeggie het volgende:
Ik heb eerder in het Spijkerkwartier gewoond, moet zelf zeggen dat dit nog steeds mijkn voorkeur heeft. Maar goed, wij huren en het is een zeer populaire wijk (= aburde wachtlijsten). Ik heb zelf een voorkeur voor Noord in het algemeen wel, woon bijv liever op de Geitenkamp (wat eigenlijk nog best een mooie wijk is) dan in een van die hoge flats bij de gevangenis op Immerloo.
Waar ik écht niet zou gaan wonen is Malburgen, daar heb ik niets mee.
quote:
do.31.12.2009 Kosmonaut Purple, Club Dancequote:Op woensdag 16 december 2009 16:12 schreef GimmeGore het volgende:
Is er in Arnhem eigenlijk wat leuks te beleven met oud en nieuw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |