) voor de boeg en ik moet al vroeg op.
) voor de boeg en ik moet al vroeg op.   

Ow ik dacht voor op je hoofdquote:Op maandag 7 december 2009 22:12 schreef Sally het volgende:
Idd, zo'n ding wat je krijgt in een hotelAl had ik 'm niet nodig, maar handig issie wel als je een dur camera wil beschermen
Ikke heeft mooie plaatjes geschoten

Kannie ook voor gebruikt wordenquote:

Ik wil de lange versie van het verhaal graag.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:18 schreef GimmeGore het volgende:
die man gister bij de mycom had duidelijk zijn dag niet.
wat een chagerijn

Ik de mediumquote:Op woensdag 9 december 2009 14:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik wil de lange versie van het verhaal graag.

Ben een echte native, geboren en getogenquote:Op woensdag 2 december 2009 23:53 schreef GimmeGore het volgende:
Hoeveel mensen zijn hier überhaupt "rasecht" en hoeveel import gevallen zitten hier?

Het heeft meerdere vestigingen, maar óók op de Koningstraat 24quote:

Jaaa die is heerlijk, ze kenden me al bij mn voornaam in mn studententijdquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:58 schreef Adelante het volgende:
Chinese Restaurant Top 100
1 Restaurant Dynasty Reguliersdwarsstraat 30 Amsterdam
2 Han Ting Prinsestraat 33 Den Haag
3 Restaurant Royal Mandarin Emmastraat 9 Hilversum
4 Memories of Asia Velperplein 16 Arnhem
5 Lai Sin Arnhemsebovenweg 46 Driebergen
Die is idd erg goed

Op velperplein kun je ze ook kopen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:21 schreef Vork het volgende:
Iemand die nog een handig adresje weet voor een niet al te grote kerstboom?

in westervoort zit een goede die niet zo duur is, of vindt je dat te ver?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:21 schreef Vork het volgende:
Iemand die nog een handig adresje weet voor een niet al te grote kerstboom?

Je kan het niet missen er staat een heule grote kerstboom. En daar zijn ze kerstbomen aan het verkopen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:15 schreef Vork het volgende:
Nou, Velperplein is een heel stuk dichterbij dan Westervoort. Ik heb geen auto he, dus iets aan die kant van de stad zou wel mooi zijn.

Die bloemenstal tegenover de V&Dquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je kan het niet missen er staat een heule grote kerstboom. En daar zijn ze kerstbomen aan het verkopen.

Ja en daar weer tegenover. Er zit daar zon brasserie en. En daarvoor hebben ze nu een hele grote boom staan en worden kerstbomen verkocht.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die bloemenstal tegenover de V&D

Die bomen die ze daar hadden waren me wat te groot om naar huis te slepen. Bij Velperplein hadden ze inderdaad ook boompjes, een stuk handzamer en daar heb ik dan ook een prima exemplaar weten te bemachtigen. Voorzover dat mogelijk is bij kersdtbomen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Onze boom komt van de Steenstraat (ergens in de buurt van station Velperpoort), kostte ¤ 14,95 en kwam inclusief emmer.

as mooi zoquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:25 schreef Vork het volgende:
[..]
Die bomen die ze daar hadden waren me wat te groot om naar huis te slepen. Bij Velperplein hadden ze inderdaad ook boompjes, een stuk handzamer en daar heb ik dan ook een prima exemplaar weten te bemachtigen. Voorzover dat mogelijk is bij kersdtbomen.

Ook leuk. Dat gedoe met een boom (hoewel het wel leuk is hoor)
 Ook leuk. Dat gedoe met een boom (hoewel het wel leuk is hoor)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |