quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
En prijs valt volgens mij altijd met oudejaarsloterij.
Was dat nou zo moeilijk te vinden TS?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.staatsloterij.nl/loten_kopen/speelinformatie/index.jsp
Speelinformatie
Alle soorten loten op een rij
Productnaam
Heel Oudejaarslot ¤ 26,00
Half Oudejaarslot ¤ 13,00
Heel Oudejaarslot met Jackpot ¤ 30,00
Half Oudejaarslot met Jackpot ¤ 15,00
Hele en halve dus, en de prijs staat er ook nog bij voor je
Telefoons zijn eng?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:43 schreef pberends het volgende:
Nu had ik een paar vragen over de oudejaarstrekking. Aangezien je de fucking Staatsloterij niet kan mailen, moet ik het hier even doen.
Als het gratis was had ik gebeld, maar ik ga Bos zijn kont niet kussen voor 10 cent per minuut. Zometeen is er een wachtrij van 15 minuten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:09 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Telefoons zijn eng?
Hebt u een vraag over de Staatsloterij?
Bekijk dan de veelgestelde vragen op deze website of neem contact op met onze Klantenservice.
Bel 0900 - 300 40 60 (¤ 0,10 p.m.) of stel uw vraag >
Prijzen schijnbaar wel, maar ik zie de rest niet staan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
En dat zijn dingen die echt niet bij de Staatsloterij te vinden zijn?
Nee, er wordt dan gewoon de helft uitgekeerd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Prijzen schijnbaar wel, maar ik zie de rest niet staan.
En hoe zit dat precies met die 5 miljoen loten die ze verkopen, verkopen ze dus ook 2x halve loten met dezelfde lotnummers?
Daar staat niet echt waar die Jackpot nou uit bestaat of waar die vandaan komt.quote:Nederland is een nieuwe multimiljonair rijker
Hoogste geldbedrag ooit in Nederlandse loterijgeschiedenis
gewonnen door abonneespeler
Den Haag, 10 november 2009 – Tijdens de 1045 trekking van de Staatsloterij op dinsdag 10 november is de Mega Jackpot van ¤27,5 miljoen gevallen op een heel lot. Nog nooit eerder is in Nederland door een loterij zo’n groot geldbedrag belastingvrij uitgekeerd. De gelukkige winnaar speelt met een abonnement mee in de Staatsloterij en is woonachtig in de provincie Utrecht.
In totaal werden voor deze trekking ruim 10,2 miljoen lotnummers verkocht. De hoogte van de Jackpot bleek voor veel spelers een belangrijke reden om één of meer Staatsloten te kopen. Voor de trekking van 10 december 2009 staat de Jackpot op ¤10,7 miljoen belastingvrij.
Welk deel van:quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:29 schreef Karina het volgende:
Ik koop zelden een lot, wat is die Jackpot eigenlijk? Als ik op het linkje op de site klik krijg ik dit te zien:
Mega Jackpot Staatsloterij valt op heel lot
[..]
Daar staat niet echt waar die Jackpot nou uit bestaat of waar die vandaan komt.
snapte je niet?quote:de Mega Jackpot van ¤27,5 miljoen
Lijkt me niet. Er worden max. 5 miljoen lotnummers verkocht;quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:06 schreef MRenob het volgende:
[..]
Nee, er wordt dan gewoon de helft uitgekeerd.
http://www.volkskrant.nl/(...)ocht_in_Bovenkarspelquote:Laatste lot oudejaarstrekking verkocht in Bovenkarspel
ANP op 30 december '08, 12:34, bijgewerkt 30 december 2008 12:36
DEN HAAG - Wie mee wil doen aan de oudejaarstrekking van de Staatsloterij en nog geen loten heeft, heeft pech. Dinsdag om 10.22 uur werd het laatste beschikbare lot verkocht bij een tabakswinkel in Bovenkarspel (NH). Alle vijf miljoen lotnummers zijn daarmee verkocht, aldus de Staatsloterij.
Dit jaar is er twee keer een prijs van 25 miljoen euro te winnen. De hoofdprijs van de oudejaarstrekking bedraagt 25 miljoen. De Jackpot staat op 25 miljoen euro en valt ook gegarandeerd. De prijzen zijn belastingvrij.
De uitslag van de trekking is op oudejaarsavond te zien op SBS6.
Nu staat de jackpot niet op 27,5 miljoen euro, dus de jackpot gaat er dus niet verplicht uit imho.quote:De Jackpot staat op 25 miljoen euro en valt ook gegarandeerd. De prijzen zijn belastingvrij.
Nee, een staatslot kopen is veel slimmerquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:16 schreef pberends het volgende:
....maar ik ga Bos zijn kont niet kussen voor 10 cent per minuut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |