quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:33 schreef Desunoto het volgende:
Ah kut, vergeten te kijken gisteren.
Ik ga toch niet kijken, lekker puh!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:20 schreef Urquhart het volgende:
Dat after-the-show filmpje op Snafu is wel leuk
Wat jij wiltquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ga toch niet kijken, lekker puh!
Weer Snoop D O Double G?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:01 schreef Urquhart het volgende:
Morgen te gast: o.a. Gerard Joling en Snoop Dogg
OMG Gerard Jolingquote:Op woensdag 25 november 2009 13:01 schreef Urquhart het volgende:
Morgen te gast: o.a. Gerard Joling en Snoop Dogg
IK heb helemaal NIKS met Jensen en zijn show, maar die vorige show met Snoop Dogg was LEGENDARISCH!quote:
Dan is het goed dat Jensen niet komt.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:28 schreef Ofyles2 het volgende:
DWDD en P&W moeten inderdaad snel interessante gasten uitnodigen.
quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
Snafu-counter staat binnen 3 minuten alweer op 10, ik zet 'm af.
Ga je dit nu elke week melden?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij stond nog aan en ik geef 'm (tegen beter weten in) een klein kansje, ik denk niet dat ik het einde van de uitzending ga halen.
Hij is de manager!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:24 schreef MilfLover het volgende:
Wat doet Mitcheldwaas dan? Waar is hij bekend van dan?
Hij was ooit iemands manager bij Idols.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:24 schreef MilfLover het volgende:
Wat doet Mitcheldwaas dan? Waar is hij bekend van dan?
Hij moet wel een keer een nieuwe lach voor zijn lachzak downloaden.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:24 schreef marcodej het volgende:
Joling is echt de ideale gast in dit soort shows.
quote:
Correctie, het is nu Mitch The Killer Bitch....quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:12 schreef Michellee het volgende:
Mitchell is echt cool!
dat splitscreen shot met Mitchel en Snoop was het hoogtepunt van de uitzendingquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:12 schreef Michellee het volgende:
Mitchell is echt cool!
Haha, hoe voorspelbaarquote:Op donderdag 3 december 2009 20:32 schreef JaneDoe het volgende:
vanavond gordon ramsay
Owja, dat zei die vorige week nogquote:Op donderdag 3 december 2009 20:32 schreef JaneDoe het volgende:
vanavond gordon ramsay
Dat Jensen zichzelf nog serieus neemt, binnen een maand weer dezelfde gast (en wat voor)quote:Op donderdag 3 december 2009 21:38 schreef RedFever007 het volgende:
+ Jaap, de winnaar van de Gouden kooi bij Jensen
En hij maakt nu nog Scheringa-grappenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:47 schreef Patch het volgende:
Ali B is een vreemd manneke....
'grappen' is een groot woord voor dingen die hij uitkraamt...quote:Op donderdag 3 december 2009 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En hij maakt nu nog Scheringa-grappen![]()
.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij rtlgemist krijg je meteen die Marcel en niet de intro. Was dat op tv ook zo?
der Untergang komtquote:Op donderdag 10 december 2009 19:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Is er vanavond geen Jensen? Is het al weer afgelopen voor dit seizoen?
justem.quote:
Een echte fan let op als ze zeggen dat ze volgend jaar terug zijnquote:Op donderdag 10 december 2009 19:59 schreef Semmm het volgende:
[..]
der Untergang komtWaarom geen jensen?
Rel is hier te lezen:quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:55 schreef Symer het volgende:
Iemand al wat gehoord?
Ik zie Jensen steeds voorbij komen in de reclameblokken van rtl5 en ik hoorde dat er weer een rel gaande is, dat betekend toch dat het binnenkort weer op tv is ofniet?
toch was de tijd met Jeroen Kijk in de Vegte en zijn persiflages van Beatrix, Wim-lex, Katja Schuurmans, Piet Paulusma en Gerart Jolink (ja met een t en een k) e.d. meesterlijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is het geen grap?
Zit nu die radio fragmenten met Reinout te luisteren![]()
Bassie, Froger, Maarten Spanjer en telefoon terreur heb ik al 100x gehoord
Maarten Spanjerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is het geen grap?
Zit nu die radio fragmenten met Reinout te luisteren![]()
Bassie, Froger, Maarten Spanjer en telefoon terreur heb ik al 100x gehoord
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:09 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Maarten Spanjer![]()
Met de vakantie special![]()
en Maarten tegen Jan P. "heh man, wat zit je nou te zeiken! Achterlijke idioot! Ga iemand anders lastigvalllen idioot" (ongeveer)
quote:Je hebt een nieuw bericht van Robert Jensen!
Het onderwerp is "JENSEN TERUG OP TV!!".
"Hey everybody!
Gordon Ramsay is donderdag te gast in de eerste aflevering van de nieuwe serie Jensen!
Het is het scherpste, en pittigste gesprek uit mijn carriere!
We bespreken zijn plastische chirugie, de rel in Australie, de problemen prive en zakelijk en zijn bijzonder succesvolle tv programma?s.....
En zoals we Ramsay kennen...alles super eerlijk en op het SCHERPST van de snede!!
Kijk op SNAFU.nl voor de promo!
Donderdag om 22.00 uur op RTL 5, dat moet je zien!
Groet,
Robert"
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:31 schreef Urquhart het volgende:
Vanaf volgende week op de vrijdagavond Snafu TV, dat schijnt een soort RTL Boulevard te zijn maar dan met Jensen en Jan Paparazzi achter een desk, die vervolgens heel bekend Nederland door het slijk halen
Daar kijk ik wel naar uit
Grappen? Het is één grote slijmpartij, ik zit met kromme tenen te kijken dan. Afschuwelijke TV.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:31 schreef Ronaldsen het volgende:
en zijn z'n grappen niet zo hard als normaal.
Karina fantopicquote:Op donderdag 1 april 2010 22:06 schreef Karina het volgende:
Gordon![]()
ik moet eigenlijk heel nodig naar de wc, maar ik houd het nu maar even op
Beetje rustig aan he tegen mijn heldquote:Op donderdag 1 april 2010 22:12 schreef Adelante het volgende:
Wordt mijn vriend op hyves
Volg me op twitter
Klik nu door naar Snavu
De tering wat triest allemaal :
dat snafu promo verhaal wordt idd zwaar irritantquote:Op donderdag 1 april 2010 22:12 schreef Adelante het volgende:
Wordt mijn vriend op hyves
Volg me op twitter
Klik nu door naar Snavu
De tering wat triest allemaal :
Jensen kan vloeiend engelsquote:Op donderdag 1 april 2010 22:14 schreef Karina het volgende:
Dat Engels van Jensen is wel irritant. Zo ontzettend overdreven.
Het is gewoon góed Engels.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:14 schreef Karina het volgende:
Dat Engels van Jensen is wel irritant. Zo ontzettend overdreven.
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:15 schreef Paul het volgende:
Als Jensen uit de deur komt lopen, dan kom ik bijna
Hij spreekt inderdaad vloeiend Engels omdat hij in Canada heeft gewoont, maar het is gewoon niet leuk hoe hij die interviews doet in het Engels.quote:
Heel erg off topic, maar ik kwam vanmiddag een moeder tegen met een kind en dat kind heette Bassiequote:Op donderdag 1 april 2010 22:16 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hij spreekt inderdaad vloeiend Engels omdat hij in Canada heeft gewoont, maar het is gewoon niet leuk hoe hij die interviews doet in het Engels.
De humor is dan ineens niet meer grappig ofzo, ik weet niet wat het is. Die Jensen moet gewoon de Tokkies uitnodigen of Bassie, dan krijg je leuke TV
Denk dat hij gewoon Bas heetquote:Op donderdag 1 april 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel erg off topic, maar ik kwam vanmiddag een moeder tegen met een kind en dat kind heette BassieWie noemt zijn kind nou in godsnaam Bassie???
behoorlijk desperatequote:Op donderdag 1 april 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
Flikker op met je Twitter en Snavu meuk.
Wereld Gerechtenquote:
Maar toch vind ik hem heel aantrekkelijk, hij heeft gewoon iets.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:24 schreef Adelante het volgende:
Is die man pas 44 jaarAls je 54 had gezegd, had ik het ook geloofd
helemaal mee eensquote:Op donderdag 1 april 2010 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar toch vind ik hem heel aantrekkelijk, hij heeft gewoon iets.
dikke jan lu!l© maarten spanjerquote:Op donderdag 1 april 2010 22:34 schreef Karina het volgende:
Die gast met die strik zit er ook maar een beetje voor jan lul bij.
Dat klopt Paul..Jensen heeft namelijk lang in Canada gewoont. ik vind hem goed Engels spreken.quote:
quote:Robert Jensen zou de David Letterman van Nederland kunnen worden, maar die kans laat hij liggen. Dat zegt radio-dj Rob Stenders, die bij Yorin FM samenwerkte met Jensen, in Veronica Magazine. Letterman is een populaire Amerikaanse talkshowhost. “Jammer dat hij zijn talent te vaak verspilt aan goedkoop plat scoren. Hij kan echt David Letterman zijn, maar beperkt zich te vaak tot het maken van een freakshow. Haal eens een keer alles uit de kast, Robert!“, zo laat Stenders weten.
Zelf zou Stenders niet zo snel op de bank ban Jensen gaan zitten. “Ik zou niet bij Jensen! gaan zitten. Ik probeer altijd een verdomd goede reden te hebben voordat ik op tv kom met mijn tronie. In tegenstelling tot veel mensen vind ik Jensen wel een enorm tv-talent. Hij is een uitstekende presentator en een van de weinigen die een heel goed interview in het Engels kan doen. Personality heeft hij ook, net als de gevatheid en intelligentie om zo’n programma te dragen.“
Eensquote:Op donderdag 1 april 2010 23:53 schreef Michie_ het volgende:
Weet niet of het al gepost is maar Rob stenders over Jensen:
[..]
Nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:10 schreef Ronaldsen het volgende:
We kunnen wel concluderen dat z'n comeback mislukt is
En Jensen lelijk doen over Peter vd Vorst dat ie weinig kijkers trekt met zijn programma 'Kat in de Zak'quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:49 schreef jantje84 het volgende:
317.000 kijkers, ook in dat opzicht is de 'comeback' mislukt.
Inderdaad, Jensen haalt nog niet eens de helft. Dit zijn cijfers zwaar onder het zender gemiddelde, hij moet dus zn mond houden. Vond het gisteren ook een matige uitzending. Ik ben een beetje klaar met Jensen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En Jensen lelijk doen over Peter vd Vorst dat ie weinig kijkers trekt met zijn programma 'Kat in de Zak'
wat heeft hij stukker minder kijkers dan Peter.
Je vergeet dat Vd Vorst op RTL4 zit waar bijna ieder programma succesvol is, Jensen op RTL5 waar bijna ieder programma matig scoort.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
En Jensen lelijk doen over Peter vd Vorst dat ie weinig kijkers trekt met zijn programma 'Kat in de Zak'
wat heeft hij stukker minder kijkers dan Peter.
Naja, matig scoren de programma's niet op RTL5, 't scoort prima in de doelgroep, en die is nou eenmaal wat kleiner dan die van RTL4. Maar dan alsnog scoorde Jensen! gisteren zwaar onder het zender gemiddelde.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
Je vergeet dat Vd Vorst op RTL4 zit waar bijna ieder programma succesvol is, Jensen op RTL5 waar bijna ieder programma matig scoort.
Nou kijk dan maar lekker niet meerquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Inderdaad, Jensen haalt nog niet eens de helft. Dit zijn cijfers zwaar onder het zender gemiddelde, hij moet dus zn mond houden. Vond het gisteren ook een matige uitzending. Ik ben een beetje klaar met Jensen.
Die link had ik al gepostquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:25 schreef Paul het volgende:
Robert en Jan ouwehoeren over beffen
http://www.snafu.nl/bericht/20/3237/JENSEN-NA-DE-SHOW!.html
Whehequote:Op dinsdag 6 april 2010 16:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.snafu.nl/bericht/20/3294/CHATROULETTE!.html
Chatroulette
quote:Een bizarre actie van Robert Jensen. Hij heeft Gouden Kooi-winnaar Terror Jaap met een mestkar naar het huis van Albert Verlinde gestuurd. De vloeibare mest is uiteindelijk ook gedumpt bij de woning van Albert. Dit heeft de politie gemeld.
Volgens de gemeente waren Terror Jaap, een productieleider en een cameraploeg bij de woning. Die hebben verklaard dat ze in opdracht van Robert Jensen hebben gehandeld. Het was niet de bedoeling dat de mestkraan open gedraaid zou worden. Wie de mest toch heeft geloosd en of dat met opzet is gebeurd, is nog niet duidelijk.
De mest is met tuinslangen weggespoten. Waarschijnlijk is de mest in het riool bij het schone regenwater gekomen. De gemeente heeft laten weten dat alle kosten zullen worden verhaald op de daders.
Onno Hoes, de partner van Albert Verlinde, heeft gemeld dat Jaap 's ochtends met een ontbijt aan de deur stond, omdat hij iets wilde uitpraten met Albert. Maar die ging niet op de uitnodiging in. Toen Albert en Onno hun huis verlieten, kwam Terror Jaap terug met de mestkar.
RTL laat in een reactie weten: "Het gaat hier om een ludieke actie voor het nieuwe programma van Jensen, Snafu TV. Het is niet de bedoeling geweest om de mest daadwerkelijk in de tuin te gooien, maar er is per ongeluk iets op straat terechtgekomen. Dat is inmiddels opgeruimd door Jaap.
RTL geeft presentatoren als Jensen en ook Albert grote vrijheid om hun programma's te maken, maar wij houden uiteraard wel de grenzen in de gaten. Wij zullen het item eerst bekijken voordat het uitgezonden wordt."
Uh, ik moet er echt niet aan denken zeg.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
een hele vreemde vraag, vergeef me;
hoe neuk je zoiets? neem je em op schoot?
haha, serieuze vraagquote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh, ik moet er echt niet aan denken zeg.
dan ligt hij met zn neus in je navelquote:Op donderdag 8 april 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij gaat op je zitten of zo? Vrouw bovenop lijkt me geen optie, dan plet je hem.
Die beelden van Big Brotherquote:Op donderdag 8 april 2010 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Check hem drinken. Die gaat zo dood...
Hoe kun jij als grootste fan nu de uitzending gemist hebben?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:42 schreef Paul het volgende:
Hee wat stom, het staat er niet tussen bij rtl gemist
Ik was er niet, ik ben zo verdrietigquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:07 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hoe kun jij als grootste fan nu de uitzending gemist hebben?
442.000quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:49 schreef jantje84 het volgende:
317.000 kijkers, ook in dat opzicht is de 'comeback' mislukt.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gisteren stond op RTL gemist dat die na 23:15 kwam maar nu is die er helemaal niet
Opvallend dat aflevering 2 van Jensen! er ook niet op staat, terwijl aflevering 1 er wel op staat. Misschien een storing ofzo?quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gisteren stond op RTL gemist dat die na 23:15 kwam maar nu is die er helemaal niet
Ik vond het best geinig. Vooral Jan en zijn Paul de Leeuw-straatonderzoekquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:49 schreef RaymanNL het volgende:
Iemand SnafuTV gezien? Was't wat? Tis niet terug te kijken namelijk...
quote:Op zondag 11 april 2010 14:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond HH van Snafu.tv en Jensen van afgelopen donderdag op RTL5 ..kijk maar in je gids.
ZIe KLB, het is TE slechtquote:
SnafuTV natuurlijkquote:Op maandag 12 april 2010 10:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Bedoel je Jensen! of Snafu tv
Het is heel anders, Snafu is gewoon de simpele flauwe humor met mensen als Kellyquote:Op maandag 12 april 2010 10:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
SnafuTV natuurlijkVind het denk ik leuker dan een reguliere Jensen! uitzending
And're pronk als Society Party kenner. Aanwezig op dé feesten in Nederlandquote:Op maandag 12 april 2010 10:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is heel anders, Snafu is gewoon de simpele flauwe humor met mensen als Kelly( en ik hoop dat Andre Pronk ook nog komt
)
Ik wil Manager Mitchell en Roef & Marian ook terug zien komenquote:Op maandag 12 april 2010 10:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is heel anders, Snafu is gewoon de simpele flauwe humor met mensen als Kelly( en ik hoop dat Andre Pronk ook nog komt
)
Mitchellquote:Op maandag 12 april 2010 17:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik wil Manager Mitchell en Roef & Marian ook terug zien komen
Jawel, zit naast Jackson...quote:
Wat een toeval, ik ook...quote:Op donderdag 15 april 2010 22:44 schreef sjorsvdg het volgende:
De Belgische Michael Jackson, die heb ik ook nog eens geïnterviewd.
Serieus? Ik ookquote:Op donderdag 15 april 2010 22:44 schreef sjorsvdg het volgende:
De Belgische Michael Jackson, die heb ik ook nog eens geïnterviewd.
quote:Op zondag 18 april 2010 02:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ging wel een beetje te lang door over Carice van Houten
Kon mij niet lang genoeg durenquote:Op zondag 18 april 2010 02:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ging wel een beetje te lang door over Carice van Houten
Ergens in Hilversumquote:Op zondag 18 april 2010 10:05 schreef Paul het volgende:
Die top 10 van Jan was ook wel grappig weer, dat meisje die aan het pinnen wasHee ga je een breezer kopen daarvan?
!
Maaruh bij welke c1000 staat Jan eigenlijk steeds? Echt apart volk daar
Dat is al wat interessanter...quote:Hi everybody!
Vanavond wordt Uri Geller ontmaskerd!
Ik spreek met mentalist Richard Stooker. En samen met hem onthul ik de trucs die Uri wereldberoemd maakten!
Je weet wel, het lepeltjes buigen en dat soort onzin!
Spectaculair en onthullend!
Mis het niet!
Klik hier voor een fragment uit de show! Vanavond 22.00 uur RTL5!
Groet, Robert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |