abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 november 2009 @ 23:50:52 #281
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_75074847
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:47 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ik troost mijzelf altijd met de gedachte dat de voorstanders van dit soort maatregelen altijd onderschatten hoeveel last ze zelf van de maatregel hebben.
Jawel, maar dat is een schrale troost.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_75075113
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:41 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Meestal zijn de mensen die 'dat' zeggen zelf jaloerse zielenpieten. Gelukkig dat die zelf ook zeer hard geraakt gaan worden door de km-heffing.
Hihi, helemaal niet. Ik heb geeneens een auto.
Wat moet ik met zo 'n ding: ik woon 10 minuten fietsen van mijn werk en de dichtsbijzijnde supermarkt vandaan.
Als mijn buurvrouw en ik tegelijk weggaan, zet ik gratis mijn fiets op slot terwijl zij nog een parkeerplaats moet zoeken. Waar ze voor moet betalen!
Dat iemand een auto koopt, kan ik nog begrijpen. Maar een SUF?

Je laat zien dat je niet kunt handelen (verkeerde prijs/kwaliteitsverhouding), je laat zien dat je een schijterd bent (die niet in een gewone auto durft te rijden), je laat zien dat je een miezerig ego hebt (je hebt een auto van 2.000 kg nodig om je gelijkwaardig te voelen aan mij op mijn fiets), je laat zien dat je asociaal bent (je probeert jouw problemen af te wentelen op de mensen om je heen), je laat zien dat je je nodeloos geld afhandig laat maken (hoeveel kost dat nou: een volle tank? En hoe ver kom je daar nou mee?).

Wie is dan de zielepiet?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zaterdag 28 november 2009 @ 00:44:02 #283
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_75076093
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:58 schreef Kees22 het volgende:
Je laat zien dat je niet kunt handelen (verkeerde prijs/kwaliteitsverhouding), je laat zien dat je een schijterd bent (die niet in een gewone auto durft te rijden), je laat zien dat je een miezerig ego hebt (je hebt een auto van 2.000 kg nodig om je gelijkwaardig te voelen aan mij op mijn fiets), je laat zien dat je asociaal bent (je probeert jouw problemen af te wentelen op de mensen om je heen), je laat zien dat je je nodeloos geld afhandig laat maken (hoeveel kost dat nou: een volle tank? En hoe ver kom je daar nou mee?).
dude

je argumenten zijn zooo groenlinks 2006
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_75078659
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 00:44 schreef YuckFou het volgende:

[..]

dude

je argumenten zijn zooo groenlinks 2006
Maar hij is zijn dorpje ook nog niet uitgeweest op zijn afsluitbare fietsje met zijwieltjes.
  zaterdag 28 november 2009 @ 07:18:24 #285
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_75078678
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 07:08 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Maar hij is zijn dorpje ook nog niet uitgeweest op zijn afsluitbare fietsje met zijwieltjes.
vredesoverleg whahahahahahahahahahahha
pi_75079645
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 07:08 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Nee, dit is een sterk argument!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_75080127
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 10:24 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Jij, want jij bemoeit je met de vrije keuze van iemand anders. In een SUV rijden is prachtig. Als ik het kon betalen deed ik het ook. Maar misschien zou ik ook een andere luxe bak kopen. Maar dat is MIJN keuze. Daar hoeft zo'n linkse kut hippie zich niet mee te bemoeien. En de overheid ook niet! Ik word strontziek van dat CO2 uitstoot geneuzel.
En die argumenten van jou slaan echt helemaal nergens op. Als iemand graag in een grote auto wil rijden LAAT HEM DAN! Ten eerste is de prijs/kwaliteit van die auto's meestal prima op orde. je betaalt voor luxe en dat is wat je krijgt. Een schijterd?! waar slaat dat op. Dat zou betekenen dat iederene die niet in een SMART op de snelweg rijdt een schijterd is. En een miezerig ego?! WAAR SLAAT DAT OP?????????? Je bent gewoon zo jaloers als maar kan. Je bent een zielig groenlinks hippie menneke die zelf niets kan betalen en maar boos naar andere mensen wijst MAAR ZIJ HEBBEN HEB WEL GOED. Doe de wereld een plezier en maak jezelf van kant aub.

Hier sluit ik me bij aan.
*verwijderd door Admin*
pi_75081038
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:58 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Hihi, helemaal niet. Ik heb geeneens een auto.
Wat moet ik met zo 'n ding: ik woon 10 minuten fietsen van mijn werk en de dichtsbijzijnde supermarkt vandaan.
Als mijn buurvrouw en ik tegelijk weggaan, zet ik gratis mijn fiets op slot terwijl zij nog een parkeerplaats moet zoeken. Waar ze voor moet betalen!
Dat iemand een auto koopt, kan ik nog begrijpen. Maar een SUF?

Wie is dan de zielepiet?
Ik ga deze post nomineren voor grootst bij elkaar geraapte zooitje vooroordelen ooit.
pi_75083189
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 11:59 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ik ga deze post nomineren voor grootst bij elkaar geraapte zooitje vooroordelen ooit aller tijden.
Dat slechte Nederlands zij je vergeven, want het NOS-journaal doet er ook al aan mee.

Grappig hoe mijn stellingen de een na de ander aangetoond worden door de mensen die zich er zo boos over maken.
pi_75084340
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 14:03 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat slechte Nederlands zij je vergeven, want het NOS-journaal doet er ook al aan mee.

Grappig hoe mijn stellingen de een na de ander aangetoond worden door de mensen die zich er zo boos over maken.
Waar koop je die logica dat je gelijk hebt omdat mensen zich er boos over maken?
pi_75085911
Keessie vraagt eerst om te argumenteren tegen zijn autistische braaksel daarna noemt hij het "stellingen"
pi_75086218
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 10:24 schreef Spatzmann het volgende:
Jij, want jij bemoeit je met de vrije keuze van iemand anders. In een SUV rijden is prachtig. Als ik het kon betalen deed ik het ook. Maar misschien zou ik ook een andere luxe bak kopen. Maar dat is MIJN keuze. Daar hoeft zo'n linkse kut hippie zich niet mee te bemoeien. En de overheid ook niet! Ik word strontziek van dat CO2 uitstoot geneuzel.
Dan bemoeit de overheid zich er toch niet mee. Dan heb je die vierwielaandrijving nog nodig ook, want dan moet je door de weilanden rijden. Wel even toestemming vragen aan de eigenaar natuurlijk, en eventueel tol betalen.

Waar je dan op rijdt moet je wel even zelf regelen, benzine zal er niet veel zijn zonder overheid. Bovendien, waarom heb jij het recht die fossiele brandstoffen te verspillen, ten koste van mijn kleinkinderen? Hebben die er geen recht op? Verder moet je je natuurlijk wel al je uistoot zelf opvangen in je eigen auto en dan later in de grond oplsaan of zo. Je bent immers zo zelfstandig en je kunt je eigen keuzes maken: Veel rijplezier zonder de overheid.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 28 november 2009 @ 16:15:23 #293
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_75086400
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Dan bemoeit de overheid zich er toch niet mee. Dan heb je die vierwielaandrijving nog nodig ook, want dan moet je door de weilanden rijden. Wel even toestemming vragen aan de eigenaar natuurlijk, en eventueel tol betalen.
Tot zover klopt het. Alhoewel er met private afspraken een hoop te bereiken is (voor je het weet heb je zelf een overheid gecreëerd).
quote:
Waar je dan op rijdt moet je wel even zelf regelen, benzine zal er niet veel zijn zonder overheid.
Dat waag ik te betwijfelen, eerder oneerlijk verdeeld misschien.
quote:
Bovendien, waarom heb jij het recht die fossiele brandstoffen te verspillen, ten koste van mijn kleinkinderen? Hebben die er geen recht op? Verder moet je je natuurlijk wel al je uitstoot zelf opvangen in je eigen auto en dan later in de grond opslaan of zo. Je bent immers zo zelfstandig en je kunt je eigen keuzes maken: Veel rijplezier zonder de overheid.
In een anarchie heb je alle recht en moet je niks.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zaterdag 28 november 2009 @ 16:24:06 #294
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_75086627
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:31 schreef AchJa het volgende:
Dit was al een tijdje bekend... Kilomterprijs checken.

Overigens is de duurste uit die lijst de Toyota Landcruiser waarmee je maar liefst 42.8 ct/km mag aftikken...
Hmmm, ik ga er uit eigen portemonnee volgens de globale berekening al 50 euro per maand op achteruit. En íets zegt me dat die berekening zo rooskleurig mogelijk is
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_75086862
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

. Bovendien, waarom heb jij het recht die fossiele brandstoffen te verspillen, ten koste van mijn kleinkinderen? Hebben die er geen recht op?
Hoe kan een niet bestaand persoon ergens recht op hebben . Gebruik maar preservatieven dan.
pi_75087752
Ik rijd zelf geen SUV maar ik snap niet waarom rijders in een SUV nog meer belast en uitgesloten moeten worden dan nu. Ze betalen al de hoofdprijs aan de pomp, en komen discriminerende steden zoals Nijmegen niet in. Ik snap die haat niet zo, laat iedereen toch rijden in de auto die hij of zij mooi vind. Ze betalen al 4x zoveel belastingen aan accijnzen als de reguliere autorijder.

Maar goed het is een makkelijk target / zondebok voor de politiek. Ze proberen de aandacht te verleggen naar de SUV rijder, zodat de gewone burger denkt dat alleen die veel van zullen merken en de gewone burger niet.
Terwijl in werkelijkheid elke autorijdende burger die elke dag naar zijn werk moet rijden er hard op achteruit gaat.

Waarom verbieden ze de SUV gewoon niet in Nederland, en pakken ze iedereen op die er in handelt? Dat is makkelijker dan al die verschillende maatregelen, om SUV's uit te sluiten / zwaarder te belasten. Zorgt ook voor minder regelgeving (bureaucratie) en kost ook minder ambtenaren.

[ Bericht 45% gewijzigd door Johan_Haas_ op 28-11-2009 17:12:32 ]
pi_75087925
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 14:53 schreef McKillem het volgende:

[..]

Waar koop je die logica dat je gelijk hebt omdat mensen zich er boos over maken?
Niet het feit dat ze boos zijn bevestigt mijn gelijk, maar de argumenten die gehanteerd worden.
  zaterdag 28 november 2009 @ 17:27:07 #298
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_75088252
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:14 schreef Kees22 het volgende:
Niet het feit dat ze boos zijn bevestigt mijn gelijk, maar de argumenten die gehanteerd worden.
Er is in ieder geval één iemand die je gelijk geeft. Jijzelf. Nu de rest nog
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')