Hier in de regio is zijn er de afgelopen 20 jaar twee nieuwe N-wegen aangelegd. Echt fantastisch als je bedenkt hoeveel bevolking we in die tijd erbij hebben gekregen.quote:Op maandag 23 november 2009 21:52 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
NRW is dan ook het meest vervuilde gebied ter wereld. Voor mij is een tweebaans N-weg die een vierbaans snelweg wordt een nieuwe weg, maar voor automobilisten telt alleen de A5 als nieuwe weg.
Inderdaad, hij rijdt een dikkere auto dan ik, dan zal hij wel rijk zijn en moet hij ook niet zeiken over 40ct per kilometerquote:Op maandag 23 november 2009 22:17 schreef Refragmental het volgende:
Jaloezie en afgunst... werkt altijd in nederland.
Bewijsstuk 1: dit topic, stelletje paupers
Typisch VVD-mentaliteit: een auto van een ton kopen en klagen over 40 cent belasting.quote:Op maandag 23 november 2009 22:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Inderdaad, hij rijdt een dikkere auto dan ik, dan zal hij wel rijk zijn en moet hij ook niet zeiken over 40ct per kilometer![]()
Flikker toch op zeg.
Met die auto van een TON betaal je al snel 40K aan heffing per jaar! Dat valt dan toch ook wel weer tegen!quote:Op maandag 23 november 2009 22:23 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Typisch VVD-mentaliteit: een auto van een ton kopen en klagen over 40 cent belasting.
hohoho hahaha!quote:Op maandag 23 november 2009 20:26 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
-snip-
Het kilometerkastje heeft ook nog andere voordelen. Bij diefstal is je auto snel op te sporen. Het kan je een alibi verschaffen en je krijgt een onterechte bekeuringen meer.
Die gaan er eigenlijk nog op voorruitquote:Op maandag 23 november 2009 22:23 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Typisch VVD-mentaliteit: een auto van een ton kopen en klagen over 40 cent belasting.
Leer nou eens lezen, ik heb hier voor al mijn voorbeeld gegeven. En trouwens, als de belasting 40ct is hoor je mij niet klagen, maar ik rijd meer dan 1km per jaar als je het niet erg vind.quote:Op maandag 23 november 2009 22:23 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Correctie 40cent/km.quote:Op maandag 23 november 2009 22:23 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Tijd voor een pilletje?quote:Op maandag 23 november 2009 22:38 schreef Spatzmann het volgende:![]()
[..]
Typisch linkse kut hippie mentaliteit: uit jaloezie mensen die het beter hebben meer laten betalen.
Hier ga je de mist in.quote:Op maandag 23 november 2009 22:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Leer nou eens lezen, ik heb hier voor al mijn voorbeeld gegeven. En trouwens, als de belasting 40ct is hoor je mij niet klagen, maar ik rijd meer dan 1km per jaar als je het niet erg vind.
En die auto, die overigens minder dan een ton kost, heb ik nodig voor mijn werk. Omdat ik werk doe waarvoor ik een auto en een zware aanhanger nodig heb.
60% van die auto heb ik gekocht omdat hij goed is met aanhangers. 40% omdat ik vind dat ik het verdiend heb met hard werken en omdat ik het heerlijk vind om zo'n luxe en comfortabele auto te rijden.quote:Op maandag 23 november 2009 22:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hier ga je de mist in.
Je hoeft je helemaal niet te verantwoorden tegenover anderen, en vooral niet hem.
Jij hebt die auto gekocht omdat je goed verdient, jij hebt die auto gekocht omdat je van luxe en comfort houdt.
Jij hebt die auto gekocht als beloning voor jezelf omdat je dik 52% belasting betaalt en 10 gezinnen in een bijstand onderhoudt. Zonder jou hadden die 10 gezinnen (die overigens kotsen van jaloezie en afgunst op jou, je luxe en je auto) helemaal... maar dan ook echt HELEMAAL NIKS!
Dit land gaat compleet de vernieling in met die klote mentaliteit van dat jaloers tuig.
Als je Nederlander bent die in Nederland woont is dat verboden hequote:Op maandag 23 november 2009 22:50 schreef Oksel het volgende:
Ik rij op Duits kenteken.. via de pa van mijn vriendin. Ik gok dat dat nog wel even zo blijft..
Ach, een beetje BPM en 100% naheffing betalen, centenkwestiequote:Op maandag 23 november 2009 22:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je Nederlander bent die in Nederland woont is dat verboden he
Ik 'leen' de auto.. niets aan de hand dus..!quote:Op maandag 23 november 2009 22:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je Nederlander bent die in Nederland woont is dat verboden he
Ze merken het snel genoeg. Als hun plaatsje aan de lopende band op de tocht komt, omdat het bedrijf duizenden euro's aan kilometerheffing moet afdragen.quote:Op maandag 23 november 2009 22:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Inderdaad, hij rijdt een dikkere auto dan ik, dan zal hij wel rijk zijn en moet hij ook niet zeiken over 40ct per kilometer![]()
Flikker toch op zeg.
Je oma betaalt oa ook niet voor zoveel brandstof en accijns op die brandstof.quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:31 schreef Oksel het volgende:
Maar het is toch eigenlijk eerlijk.. dat de mensen die het meest op de weg zijn, het meest betalen? Mijn oma rijdt 2000km per jaar. Een maat van me 80.000 per jaar. Bijna dezelfde auto (Golf), betalen hetzelfde aan belasting en verzekering. Dat is best krom natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |